divendres, 27 de juliol del 2007
Capítol 227. Vacances de mi mateix?
Família, amics, coneguts, saludats, visitats, un servidor agafa avui mateix vacances ... "alaaaaa, no fotis!" ... fotu, fotu!!! Coi! Què passa? En algun moment les havia d'agafar, no?! Per tant, i com que he tingut petits problemes perquè la gent no entèn com són les meves vacances, passo a explicar-ho per 743837333,56 periòdic simple vegada ... però ho farem per parts, com en Jack l'Esbudellador, seguint l'ordre de preguntes i respostes que segurament més d'un, o d'una, seguiria. Som-hi

1. "Quins dies fas vacances?"
Aquesta setmana que ve ... o sigui la del 30 de juliol i després les del 20 i 27 d'agost.

2. "Que bé que viviu els informàtics!!! 1 mes i Escaich (el del Barça) de vacances ..."
Nooooo, faig la setmana del 30 de juliol, torno a currar les setmanes del 6 i el 13 d'agost i torno a fer vacances les setmanes de 20 i el 27 d'agost

3. "No ho entenc! Per què les agafes separades?"
Perquè al revés de Los Inmortales i Gran Hermano on "sólo puede quedar uno", aquí han de quedar més de "uno" ... i clar, anem fent torns ... I a mi m'ha tocat aquest, ves que vols fer-hi!!!

4. "Una mica desgraciat, tu també"
Oh, i ara ho descobreixes? Es nota que no llegeixes massa el meu blog ... 2 evacuacions per incendi o similar de la feina en menys de 4 mesos, al·lèrgic als fruits secs, ... què, continuo?

5. "I perquè no les agafaves totes a partir de la setmana del 20 d'agost?"
Perquè amb prou feines he arribat mitjanament viu física i mentalment fins al 27 de juliol, com collons voleu que allargui 3 setmanes més l'agonia? Hombreeeee, que sóc persona, tu!!! Que no tinc 4 dies seguits de vacances des de ves a saber quan!!!

6. "Ets un exagerat!"
Sí, perquè tinc sang andalusa a les meves venes, no et fot!

7. "I on vas aquests dies?"
Mítica pregunta que a aquestes alçades ningú fa mai ... és com "Què, com prova l'Any Nou?". Mireu, aquesta setmana, a enlloc. Descansar, sortides puntuals i tranquiles ... sobretot tranquiles ... tros de setmana de panxing!! Ohhhh, només de pensar-ho ja se'm fa la boca aigua!!! Ohhhhhhh!!!

8. "I no et farà pal després tornar el dia 6?"
Ja ens ho trobarem, tu!!! Però i després tornar a fer festa el 17? eh? eh? eh? Serà brutal!!!

9. "Escriuràs al blog?"
Nooooooooooooo, el màxim que m'aproparé a un ordinador serà al de casa per passar-hi la mopa ... ostres! Merda de pols, eh? Que tinc casa meva que sembla que hagi vingut del París-Dakar ... no és això, collons, no és això. "Doncs posa l'aire acondicionat ..." ... no, perquè llavors si m'estic molta estona sembla que estigui imitant al Sabina quan s'ha acabat de fumar un puro ... no, no!!

Doncs va, que jo aprofito i marxo sobre rodes!!! Cuideu-vos molt, que jo també ho intentaré fer i ens la veiem a la tornada ... Una forta abraçada!!!

 
post perpetrat per jo mateix ...|


12 Comentaris:


At 27/7/07 18:29, Anonymous Anònim

Doncs que t'aprofitin aquestes vacances. Pensa en els infeliços que encara ens queden més de tres setmanes per agafar un tristos 10 dies; i en tornar de vacances... càstig segur per haver marxat.

 

At 28/7/07 02:22, Blogger Andrea ....de acà y de allà

thank you for you granoteta¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ (esta muy mal que mal mi inglés???) petonetsss

 

At 28/7/07 15:03, Blogger su*

ei PEP, q vagin molt bé la setmana de vacances, la setmana intermitja i les dues setmanes de vacances!!!

fins a la tornada!
:*

 

At 29/7/07 10:48, Blogger Alepsi

Bones vacances Pep!!!!

Jo crec que és millor tenir-les així, separades, que així se't fan més llargues, trobo.... no?

Bé, un petonàs, ja ens llegirem!!! ;)
Descansa molt!!!

 

At 30/7/07 02:56, Blogger Anna

Bones vacances Pep, gaudeuix-les molt i encara que siguin partides son vacances, s'han d'aprofitar al màxim!!!!!!!

 

At 30/7/07 15:30, Blogger Metamorfosi

Amb interrupcions o sense, que gaudeixis d'unes bones i merescudes vacances guapíssim!!!

Et trobaré a faltar una micona, eh!

Petoneeets!!!

 

At 30/7/07 18:10, Blogger una més

Doncs sí, just t'estava contestant i va marxar la llum. La qüestó és que ara ja no recordo que et volia dir :(

Et desitjo molt bones vacances i ... doncs això, que m'encanta. Moltes gràcies a tu també.

Petonets!

 

At 31/7/07 11:38, Blogger Jo Mateixa

De debo he d'escriure aqui per dessitjar-te unes bones vacances????, be, si aixó es el que s'ha de fer :-P

BONES VACANCES!!!!!!!

A veure quant puc fer-te un truc i ens prenem unes coles junts, petonets guapins!!!!!!!!!

 

At 31/7/07 22:31, Blogger meravella

Si les vacances són bones, i fixi's, senyor lector, que és una frase enunciativa, de manera que no expressa ni una gota de dubte.
Ara, que siguin curtes, o poc ben aconseguides és una altra cosa.

En sé d'una meravellosa que pringa tot el juliol de monitora i tot l'agost al diari comarcal (de 8 a 3 per servir-lo). Així que, per mi, un dia de festa excepcional (encara no ha passat) és tot un privilegi.

Tot i així, no puc deixar d'explicar que un país bastant estranger serà destí al setembre. Així que sóc pringada, molt pringada a l'estiu, però envejada després. No sé si compensa. Però ho espero.

Pep, ens veiem (somia i veuràs).
Un petó meravella!

 

At 2/8/07 08:36, Anonymous Anònim

Del Blog també fas vacances???


Aix, ho trobaré a faltar...


:D

 

At 2/8/07 18:35, Blogger arsvirtualis

Ja estic esperant la tornada amb les experiències d'aquesta setmana tan intensa que sembla vols viure... ;)

 

At 3/8/07 12:00, Blogger Sandra

BONES VACANCES PEP!!!