dijous, 28 de juny del 2007
Capítol 221. Or, incens i mirra
amics, segons la tradició catòlica, apostòlica i romana ... aix, ara semblo la Paloma Gómez Borrero, la amiga del Papa, però del Papa antic, no del d'ara, que sembla com esquerp, l'home ... que se'n deu haver fet d'ella? l'últim cop que la vaig veure era amb la Maria Teresa Campos ... doncs això, que es veu que els 3 reis d'Orient li van portar al Nen Jesús or, incens, i mirra ... que tu penses ... vale, el de l'or guai, el de l'incens ... deuria anar a una botiga d'aquelles hippies de l'època i estava entre comprar-li un atrapa-novias i l'incens, però al final li van dir "Shhhhtttt, que aquest estarà a la dreta del Pare, home!" i es va decidir per l'incens ... ara bé, el de la mirra ... què collons és la mirra? Segur que era el Rei Negre, pobret, allà preguntant a tothom "Donde compro mirra, mi amol?" ... mai he sabut què era la mirra ... saps que està allà, oi? com el Txiqui al Baa, que està allà, però mai he sabut per què servia.

Doncs amics, si tres van ser els regals per l'escollit, tres han estat els regals per a mi. "Només 3? Carai xato, fés revisió d'amics" ... noooo, que han estat més ... uix, i diria que encara en falta algun ... però són tres regals els "destacats" ... "Els més macos ..??" ... no, els més "destacats", deixem-ho aquí.

1. Termòmetre de Galileu.
Iniciativa de la meva aprecida i mai compresa del tot Muntxi i de la Duna. És macu, molt macu. Pels d'ESO, que no tenen cultura i menys ara que han acabat d'estudiar, el Termòmetre de Galileu és un sistema de mesura de temperatura basada en líquids i densitats. En funció de la temperatura, el líquid de l'interior s'escalfa i les boletes de colors i de diferents densitats pugen o baixen. La temperatura aproximada és, de les boles que queden amunt, la que està més cap al centre del termòmetre. Total, és com una relació sexuarlll ... i a més la forma del termòmetre no ajuda massa a pensar una altra cosa: temperatura, boles, escalfor, coses que pugen i baixen ... macu, macu!!!

Però lo bo que té és que el pots posar a qualsevol lloc i queda bé. És el típic regal resultón. Ara que ja sé què vol dir aquesta paraula. Un cop una amiga, mooooolt amiga em va deixar anar un "Tu no ets guapo, tu ets resulton ...". Mai la vaig entendre. Primer em pensava que donava bons resultats ... però es veu que no, que vol dir que puc anar pels puestos.

Lo dolent que té ... és que el meu aniversari és al juny i clar, les boles no em pugen ... les del termòmetre, vull dir. Clar, i això vol dir que no sé si funciona o no ... ja us ho diré quan arribi l'hivern i allò es comenci a moure. Pobres, les boles aquelles ja deuen estar pel pis de la Kekamm, de la calda que hi fot allà. "Nennn, que tens aire acondicionat ...", sí, però després em queda una veu com la del Sabina ... i quasi que no, eh?

2. El Fary
La Puri, hacedora d'aquest regal, ja m'ha advertit que no el tiri, que això d'aquí a uns anys tindrà més valor que les monedes del Victor Manuel de Saboya ... i no em feu rimes, que us veig animats ... o la mòmia aquella ... noooo, la Sara Montiel, no ... la Hapshetshupt, o com es digui. Aneu al Blog de la JoMateixa i trobareu més dades

Això representa que és com el nino de l'Elvis però en Fary ... clar, ideal per a mi perquè tinc cotxe ... és un regal amb previsió de futur. Com quan fa uns anys no tenia TocaCDs i jo anava acumulant CDs per sentir ... uix, una emoció quan vaig tenir el TocaCDs. Ara es veu que fem igual, però amb el cotxe. Segur que el proper regal és una xapeta amb la cara de la Puri i més gent i el distintiu "Angu, no corras" ... o un pom d'aquells amb motius marins pel canvi de marxes ... Quina sort que ja han passat aquestes èpoques, quina sort!

I què en podem dir, d'això? Us recordo que això és el pijama d'estiu que jo els vaig demanar. Ja en portem dos. La jaqueteta-torera ... perquè allò a mi no m'entrava ... de l'any passat va ser retornada als seus regaladors però això ... i més després que el Fary ens ha deixat ... no no, ocupa un lloc destacat en algun lloc de casa meva ... encara per decidir.

3. La Samarreta
Això va ser iniciativa de les nenes del bus, la Susanibry i la FresiSuís. Les nenes del bus, cansades i cansades de sentir-me queixar de la meva mala sort amb el món femení i cansades i cansades de sentir-me repetir que m'hauria de fer una samarreta amb el distintiu que llegiu, va i me la fan elles. Ah i perquè no quedi dubte de qui sóc, el revers hi surt una foto ... meva, clar, no serà seva ...

Per tant, com que aquesta samarreta és única, si algun cop em veieu per qualsevol d'aquests móns de Déu podeu venir-me a saludar, donar el condol pels regals que m'han fet, fotre'm una cara nova perquè un dia em vaig passar amb algú, queixar-vos perquè els posts són llargs i no hi ha ganes de llegir ... juro per tot que aquest el volia fer curt, jooooo ... , demanar-me en matrimoni, comentar-me que us semblen els fitxatges del Baa, convidar-me a sopar o simplement dir-me que em teniu mania. No dubteu, gràcies a aquestes dues mosses tot això serà possible!

Bé, i això és tot. La meva vida mai he dubtat que sigui un pèl estranya ... ara els regals van en consonància ... Una mica de mirra per casa m'hagués anat bé, que a la cuina tinc una rajola que balla ... perquè és com una mena d'AquaPlast, oi?
 
post perpetrat per jo mateix ...|


13 Comentaris:


At 28/6/07 15:28, Blogger Antoni Esteve

A l'antiguitat la mirra la feien servir per fer perfums o incens, així que el rei negra va repetir regal!
Acabo de fer un descobriment d'allò més interessant i que desconeixia...jo també tinc un termòmetre de Galileo perquè se la temperatura que tinc segons l'estat de les boles!
Gràcies per aquesta lliço!

 

At 28/6/07 17:26, Blogger Mikel

Ei ei que no et fotis amb el txiqui que tant que sigui dolent parla en catala i aixo ja ens omple d´orgull jejeje ;-PPP

 

At 28/6/07 17:35, Blogger stel

tremenda samarreta, tenies tota la raó! I em sembla que el Fary si que te l'has de guardar, que això serà un objecte de culte!!!
Ah Pep, m'he retoquetejat el myspace xD Ja te'l miraràs i critiques eh?
Apa, bona boníssima tarda!
^^

 

At 28/6/07 19:38, Blogger Metamorfosi

Hosti, quins regalets... jajaja

Pots estar segur que si ets capaç de sortir al carrer amb aquesta samarreta, ens trobem i et reconec, jo et convido a sopar!
Això sí, amb la condició que abans passis per casa a canviar-te-la! ;D

Ei, però molt guais els regals, eh!

 

At 28/6/07 21:13, Blogger Alepsi

Gran conclusió la última, m'has obert els ulls. El rei negre començava ja amb el negoci de la construcció, el tio... què fort!

 

At 29/6/07 07:52, Anonymous Anònim

Jo em donare una volta per Esparraguera , a veure si et veic amb la samarreta.

 

At 29/6/07 13:55, Blogger olimpia

Ei! Jo també em faré una volta per Esparreguera a veure si et veig, així que t'has de posar la samarreta per què et pugui reconéixer.
Molt originals els teus amics, sí señor!
Molts Petons

 

At 29/6/07 19:50, Anonymous Anònim

El Fari el millor regal amb diferència. Si d'aquí uns 10 anys encara no tens cotxe per posar-lo truca a Seur i me'l fas arribar, que al meu cotxet faria molt de goig.

 

At 29/6/07 20:27, Blogger Jo Mateixa

Menys mal que del meu no n'has fet fotos :-S...i deixem el tema aqui que queda lleig seguir comentant :-P

Per mi el millor,sens cap mena de dubte, es el del nino del Fary, pedazo de regal nennggggggggggg.

Que tal el bodorrio???? Bon finde guapuuuuuuuuu!!!!

 

At 1/7/07 11:02, Blogger Lupus Minor

I fotre't mossegada? Si et veiem pel carrer, et podem fotre mossegada?

 

At 1/7/07 18:26, Blogger Anna

El que més m'ha agradat ha estat la samarreta, sobretot per el dibuixet de la Granoteta :-)

 

At 2/7/07 13:15, Blogger stel

tu escrius, dius, expliques, fas posar de bon humor i pesigues neurones de tant en tant! mai podria anar per tu xavalín, que tu dius molt i molt bé!
:D

 

At 3/7/07 16:20, Anonymous Anònim

gràcies, Cristina, pel teu recolzament al pobre termòmetre de Galileu!! hahahahahahahah ;)

ah, Angu, i que sàpigues que no són extranys, són regals pensats per a tú.

perquè d'aquests tres regals estic segura que cap dels tres ha estat fet sense pensar en si et faria il·lusió, sobretot el pijama de la Puri! ;)


I que encara que fa temps que no escric per aquí, et segueixo la pista.


Muaaaaaaaaaaaaaaaas!!