dimecres, 30 de maig del 2007
Capítol 215. Dies de cine
Dilluns passat, aquest humil servent de tots vosaltres va anar al cine. "Alaaaaa, xaval, ets informàtic ... i l'amic e-mule?" ... doncs l'amic e-mule deu estar amb l'amic ordinador i l'amic Internet ... que no tinc, naturalment!!! "... Ja et val, mira que no tenir internet a casa ..." ... a veure, no és que no tingui Internet a casa, és que amb prou feines tinc ordinador ... i perquè mira, el Vicente és així de simpàtic, que sino ... ni això. Sí, ho sé, sóc un informàtic poc friki ... i, lamento desilusionar-vos, però del conjunt de l'equipació d'informàtic que són ulleres de pasta, camisa a quadrus, pantalons Urkel i marcadors fosforitus més conjunt de bolis de tots els colors a la butxaca de la camisa només compleixo les ulleres ... bé, però són ulleres quadrades, si més no.

Com ja se m'ha queixat algú més d'una vegada (per cert, un petó) i com he respost més d'una vegada, EM PASSO 10 HORES AL DIA DAVANT D'UN ORDINADOR. Si a sobre només arribar a casa m'he de posar davant de l'ordinador ... collons! No és plan, nens!! Que després dieu que els informàtics no ens relacionem amb la gent! Clar, em passaria tot el dia connectat al MSN i baixant pelis d'aquelles ... de poc diàleg. No és plan, nens!!! Que soy persona, nen!!

De tota manera, què collons faig explicant-vos la meva vida? En fi. Dilluns passat, aquest humil servent de tots vosaltres, és a dir jo, pels despistats, i la seva apreciada-però-mai-compresa-del-tot Muntxi van anar al cine. El motiu? Doncs que ja que el cine s'ha posat pels núvols ... ep, poca broma, que alguns bancs ja es plantegen fer el Credi-Cine ... que uns cines i una dallonsis gran de crispetes i una dallonsis gran de beguda et surt per un tantu!!! ... i ja no parlem si ets galan i compres l'entrada a la teva partenaire ... collons tu! ... no no, què collons he de ser jo galan? el galan jo el tinc a casa, que és allò on es deixa la roba ... tota la vida deixant la roba a una cadira i ara em treuen el galan aquell ... "Ohhh, és un galan de noche ... se'n diu així" ... Mira, un galan de noche és Bertín Osborne ... no posem noms rarus a les coses per Déu!!!

Doncs això, que vem anar al cine perquè malgrat val un tantu, hi ha pelis que cal veure a la pantalla gran, amb el Susuraun que em deia un cop no-sé-qui i allà tot espatxurrat i còmode ... buenu, si no vas al Maremagnum, clar ... que un cop vem anar amb l'AiCarai a veure una peli ... la 2a de Harry Potter, titeresca tota ella, que dolenta és!!! ... i els seients que ens van tocar feien baixada. Escolta, que feina tenies per assentar-te i clavar els genolls al seient del davant ... jo ja pensava que ens donarien una medalla per haver aguantat toooota la insufrible peli aixines ... a sobre quan li comento a l'AiCarai "... crec que m'estic escorrent ..." em va fotre una mirada de "Marrano, que això és una peli infantil!!! Comporta't que hi ha canalla!!! Tu en vas a veure una de l'Almodòvar i surts amb 3 quilos de menys!" ... això, que el cine és còmode ... tret d'excepcions.

Doncs res, la peli que vem anar a veure, Los Piratas del Caribe. Bé, està bé. Fa riure, té acció, és comercial ... sí, d'acord, no anem a veure la típica peli iraniana amb la típica nena que plora tota la peli ... però això no arriba, a Abrera! A més anant-hi el dilluns i a una sessió tardana, quarts de 10 del vespre, doncs t'assegures que no compartiràs sala amb el Club Super 3, que se suposa que hi ha anat el cap de setmana anterior. L'únic problema que té aquesta peli és que dura. Dura 3 horetes de no res, però coi, que són 3 horetes. I, amics, família, la gent no la tenim massa acostumada a veure pelis de 3 hores. I a més al vespre, saps? Clar, ja ha plogut molt des de les maratons de El Señor de los Anillos, allà vinga hores al cine, que veies que hi anava tota la família a veure-la i només acabava desperta la mare, que era l'única que no la volia anar a veure ... "És que aquest noi és guapot, eh?". La resta, clapats!

I clar, a mitja peli, a més de veure manades de gent que s'aixeca per anar a veure al senyor Roca, comences a apreciar comportaments de la gent ... El noi de dues files davant nostre agafa la jaqueta com si fos un capote de torero ... que jo ja vaig pensar "Coi, que ens ha vingut amb un toro, al cine" ... la mostra al respectable (que no calia, però buenu) ... que aquí ja vaig pensar "Com tregui un ram de flors de la jaqueta, aplaudeixo" ... i acotxa a la seva noia ... ohhh, que macu ... però pam, una que ja ha caigut!! Per cert, la meva partenaire, que acostuma a ser Ms. Posturetes ... ara així, ara em creuo de cames, ara em passo la cama per darrera el cap ... estava impertérrita ...

Però noi, al final de la peli, calla que molts no es clapessin, la conducta de la gent es va com reactivar. D'una banda teníem la parella que ella era com uns 30 centímetres més alta que ell ... que cap problema, eh? ... però tal i com surten del cine comencen a jugar al pilla-pilla (a la meva època es deia així, que voleu que us digui, ara?) per arribar al cotxe ... d'altra banda, l'acompanyant del Dr. Macizo de l'Hospital d'Igualada que mirava l'escena del pilla-pilla (que ho déiem així, us ho juro) i va i es fot de lloros ... que per cert, el Dr. Macizo serà macizo tot el que vulguis, però Superman no és i gairebé la recull estirada del terra a la pobra ... d'altra banda un nano que es pensava que havia vist la peli aquella de Yamakasi, els nanos que salten teulades al Japó, paret que veia, paret que saltava ... a veure, parets baixes, eh? Yamakasi potser, però gilipolles, no... mentres la seva nòvia no sabia quina cara fer ... i per últim una pobra noia que es deuria cansar veient la peli ... clar com que no estàs assentat, la mires mentre fas spinning ... i el noi la duia a coll-i-bé fins al cotxe ...

Conec a un senyor ja gran que té la teoria que la joventut ... bé, ell li diu joventut a qualsevol persona menor de la seva edat ... "... la joventut millor que estigui ocupada, que el temps que ho està no es droga, ni beu ni crema contenidors ...". tindrà raó? Perquè si després de 3 hores de cine i calma la gent surt així d'alterada, no vulguis veure què farien si no haguessin anat al cine!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


4 Comentaris:


At 30/5/07 15:56, Blogger stel

jo tinc ganes de veure-la, però ostres, no sabia que era tant llarga!!!
i és normal que arribis a casa i no vulguis estar davant l'ordinador! a mi també em passa i no treballo pas de lo teu xD però puff, quan et passes el dia davant la pantalla el que ve de gust és desconectar!

un petonet bimbocaoooo!
^^

 

At 30/5/07 23:22, Blogger Cristina

A mi m´encanta el Johnnie Depp (o com s´escrigui)i a més amb el maquillatge que porta està guapo guapo però no la veuré i menys si dura 3 hores. El raonament per no tenir internet a casa està molt bé. A mi em passaria igual. De vegades penso que hauria de tenir l´horari de connexió limitat.Petons!

 

At 31/5/07 10:55, Blogger Txell

Amb tots els respectes jo passo de pagar per anar al cine.
La sort de l'e-mule, es que et pots aixecar a fer pipi tantes vegades com vulguis, a beure aigua, a agafar galetes...

 

At 31/5/07 21:42, Blogger Jo Mateixa

Em sembla que no la veure, hi ha tirus i morts???, es que a mi aquestes pelis em posen malament l'estomac, això si, les noticies de TV3 me les empasso sense "alinyar" :-S