divendres, 25 de maig del 2007
Capítol 214. Unes altres eleccions
Sí, ja ho sé, ho sé perfectament i ho entenc. Jo també estic cansat d'anar a votar. Però estigueu tranquils i preneu paciència, aquestes seran les últimes. Noooooo, no es preveu que cap alegre dictador ens torni a tenir 40 anys a règim, ara que ve l'estiu, sino que si no hi ha referèndums per reformar la Constitució pel mig (que si al principet no li dóna per tenir un criu, no n'hi haurà), sembla ser que fins d'aquí a dos anys no torna a començar el cicle. Ja ho veieu, la salut electoral del nostre petit país depèn de la dallonsis d'en Felip VI, té collons, i mai millor dit, la cosa.

Doncs res tu, que el diumenge ja hi tornarem a ser. Les eleccions del poble, són aquestes. En diuen les eleccions del poble bàsicament per la frase taaaaan suada de "Les municipals són diferents, que votes a la persona". Vinga, home, justament per això són les que menys ganes et donen de votar. Que els tens calats a tots! Bé, als pobles passa això ... suposo que a les ciutats ... bueno, si fós de BCN tampoc sabria ben bé a qui votar, la veritat, que el ventall és tan ampli com lamentable: el del PSC amb el seu cartell que sembla el disc del Sargent Peepers dels Beatles, allà amb tanta gent, el de CIU amb la poma ... que encara no he acabat d'entendre, el del PP que fa cara com de trist ... li falta la closca al cap i deixar anar un "Nadie me quiere!!", el d'ERC que va de guais ... és que la seva propaganda és anar de guais i de modern, la de IC ... que és la de sempre, però ara va de progre amb ulleres fashion i la del partit-partido que-que no-no té-tiene problemes-problemas per-para parlar-hablar en-en els-los dos-dos idiomes-idiomas (collons, costa escriure així, eh?) de la que no farem cap comentari ... Terrible!!!

On realment veus que les eleccions són locals és en la manera d'anomenar els candidats. Ja no deixes anar un típic "Uix, aquest és de dretes i ens la farà passar magra..." o "Ui, jo partits pseudo-fatxes que evoquen a la llibertat no voto!!!". No, no, aquí s'insulta amb coneixement de causa, perquè els coneixes a tots: "Aquest? Jo em moro abans que votar a aquest, que és un imbècil!!", "Aquesta dona es torna a presentar ... que no es cansa?", "Ui, dels 3 que surten en aquesta foto, dos d'ells fumen porros com uns condemnats...perquè els fumen amb mi", "Aquest no va dir que plegava? Mira, s'ha fet gran, la política envelleix, tu", ... I no és maco, això?

El més maco d'aquestes eleccions és l'alegria amb que tothom tira del Factor Photoshop. Collons, tu, qualsevol candidat d'una edat superior a 30 anys ha passat per tan insigne programa. "Nooooo, el que passa és que els fotografus són bons i saben captar la bellesa de les persones!!!" ... mira, callo, callo ... la bellesa de les persones ... va, callo, que la diria massa grossa.

El Factor Photoshop es veu sobretot, i que no se m'enfadi ningú, a les dones candidates. Mare meva!!! Però si a Esparreguera n'hi ha una que està més jove a la foto que fa 20 anys! Si l'altre dia la vaig veure pel carrer i damunt seu hi havia justament un cartell i te'n feies creus ... passava com a l'anunci aquell "Debe ser su hija ..." que és per dir "No, home, que està retocada!!!". Avui m'han dit que potser fa com la Carmen Sevilla, que es posava un esparadrap a darrera el coll per amagar la papada quan feia El Cuponsito. Ostres! Tal com la vaig veure ahir, aquesta hi ha deixat tot l'esparadrap de l'Hospital d'Igualada!!! Que està retocada, home, que ningú té tant d'esparadrap a casa!!!

També hi ha la mania aquesta que les dones han de sortir rient a les fotos. Els tius, no, però les dones sí ... què passa? que si no surten rient semblarà que siguin unes sargentus? Però si totes ho són ... que es presenten per alcaldessa, nens, que no es presenten per Teletubbie! "Alaaa, com et passes!!!", segur? segur que em passo? Ara em direu que la de València surt rient a la foto i no és un sargentu ... bueno, a part d'altres coses ... Una de les meves veïnes d'escala n'és, de candidata ... de sargentu no ho sé. Collons tu, quina rialla que surt a la foto ... però sonrisa Profidén a sacu, eh? ... ostres, i el més fort és que no l'he vista mai riure. D'on l'ha tret aquest somriure? Eh? Eh?

Després hi ha les que els hi fan fotos el seu pitjor enemic. Hi ha una candidata a Abrera que sembla que la foto l'hagin fet un dia quan tornava a casa de festa ... surt allà mig torta. Mira, perquè no escolto la ràdio d'Abrera que segur que la falca (pels d'ESO, la falca no és la dona del falcó, eh? no us em despisteu ...) va dient "Votahmmmeeee i la rhonddaaa la pagggooooo yoooooooo!!!". Que segur que s'acabava el plaç per donar la foto i la pobra, amb les preses "Quina dono, quina dono ...?" i algú li va dir "Jo tinc aquella de quan vas pillar la turca per Cap d'Any" ... i ale, una mica de Photoshop per amagar les ampolles i tira, tu.

I per acabar, aquells partits polítics que es creen només per aquestes votacions ... uns noms! Per fer el programa potser en saben molt però de fer noms!! Home! Que a Esparreguera hi ha un partit que es diu AIESPA ... que sembla un crit d'aquells que es fan als concursos de gossos de tura "Coloma, jauuuu, Coloma, jauuuu, aiespa! Coloma!!! aiespa!! Rilaaa, Rilaaaa" ... que de vegades t'ho quedes mirant i penses ... collons, amb raó quan jo li dic al meu "Dona'm la poteta no em fa ni puto cas!" ... hi he de posar paraules rares es veu!!

Si és que sembla mentida que ningú vegi que la gent està cansada de votar. Collons! Tanta democràcia cansa, tu. Per què no fem com a d'altres llocs, que voten 3 coses alhora? No, aquí votem ara i d'aquí a 4 mesos tornem-hi! Que si no la gent s'atabala!! I, au, rep cada 4 mesos la targeteta aquella que diu on has d'anar a votar ... collons! jo ja sé on vaig a votar, home, on sempre, on vols que vagi a votar? i la targeteta feu-la de paper reciclat, que ens carregarem l'Amazones, nens, que llavors l'Sting s'enfadarà i encara treurà un altre disc en solitari... I torna a sentir els anuncis de "Compruebe sus datos en la Lista del Censo" ... a la merda, home! Jo ja miro la Lista del Censo el dia que vaig a votar ... i si no tinc pressa. En fi, canalla, no us amargueu, aneu-hi d'hora i, sobretot, no poseu la tele, feu-me cas ... mireu el futbol ... bueno, o millor sortiu a fer un volt, eh? que el futbol ...
 
post perpetrat per jo mateix ...|


6 Comentaris:


At 25/5/07 11:11, Blogger Lluvia

Jo fent broma feia uns 3 dies que ja estava fins la pepitilla de tots "a votar a votar" que deia redey del vot que volen que peguem a veure si ens fem mal...I redeu hui t´escric en la pata en alta que m´he fet un esguins de turmell...ale 10 dies en muletes, que estiga en repos, jo quieta!! saps o que??? mare de deu si porte un dia i ja estic que arrape les parets....
I on tinc que votar tinc que pujar 10 pisos, claro com se nota que aquestos no porten muletes!! que fa un mal a les mans, i diran exagerada, clarooooooooooo fes que unes manetes(perque les tinc petites) aguanten 60kilos!! que es diu promte eh? Pues ale....
Que bon cap de setmana!!!!
Mil bessets.
ANA

 

At 25/5/07 11:54, Blogger Cristina

jua jua i jua. Jo votaré en blanc. Cap candidat em fa el pes. Són les meves segones eleccions en blanc i que duri eh! Bon cap de setmana!

 

At 25/5/07 22:11, Anonymous Anònim

Aquí votam batle i dos presis (comunitat autònoma i consell insular), i te'ls mires a tots i... que no saps què triar! Que amb els photoshop no s'esborren totes les putades que ens han fet, fan i faran.

 

At 26/5/07 13:07, Blogger Jo Mateixa

Si ja ho dic jo que al teu poble sou la mar de rarus :-S, aqui a Sant Boi no han fet servir el "potochop" aqui han anat directament al Cambio Radical dels collons, jajajajajajajaja.

D'horeta no home, que la gent vagi en el decurs del dia que son moltes hores les que m'he de passar al col.legi demà i joder si ve tothom de cop m'estaré la resta del dia sense xerrar amb ningu!!!!!

Tindré la sort de que xerrare amb tu per que et trucaré (fotet, fotet i fotet, m'hauràs d'aguantar) i trucaré a una personeta per felicitar-la per el seu cumple :-)

Bon findeeeeeeeeeeeeeeee (ai cony, si això no ho llegiràs fins dilluns, que bleda soc cony!!!!)

 

At 27/5/07 20:14, Blogger Metamorfosi

Ara entenc perquè no reconeixia l'alcaldessa als cartells de propaganda electoral! XDDD

Més petonets!!!!

 

At 28/5/07 08:02, Blogger Mikel

Al veritat es que es pasen molt amb el fotoxop... mes d´un i una ha quedat mes que retratat (mai millor dit)