divendres, 1 de juny del 2007
Capítol 216. L'Angu fa coses que li fan ràbia. 2a part.
Si el meu blog té una cosa, és continuïtat. "Sí, pels collons en té, de continuïtat, pero bueno". Només alguns escollits (o potser ningú) sabran que aquest títol ja el vaig posar fa moooooooolt de temps. Més d'un any, fins i tot. Perquè el meu company Xavi, simpàtic ell, em va proposar fer allò de "digues 5 ciutats, què feies fa 10 anys, ...". Això, amics meus, que abans se'ns deia "tocada de nassos que no interessa a ningú" ara es veu que se li diu "meme".

I la persona que ha insistit fins a la sacietat ... noooo, la societat no, fins a la sacietat ... és com dir que s'ha posat ferruca perquè ho fés ... noooo, no és la Farruca, la mare del Farruquito "o te quitas o te quito" .... ferruca, de tossuda ... Bueno, tu, és igual, hombre, que això es fa llarg! La JoMateixa, ha estat ella. Val? Contents? Doncs ja està! Ale!

El meme (qui collons li ha posat aquest nom a això?) consisteix en posar una foto del teu lloc de treball. Com que només posar-la queda soso, he pensat ... sí, he pensat i és divendres!!! ... de comentar-la una mica per sobre, ja que és la meva feina ... no la comentareu vosaltres! Doncs au, aquí la teniu


Família, aquesta és la part esquerra de la meva taula. "Carai, si que la tens carregada, la taula!!!" ... no us penseu, aquesta és la part carregada, a la part restant hi ha: un portàtil sobre dos paquets de 500 folis en blanc ... "... tiu això són 1000 folis!!!" ... veus, i hi ha gent que dubtava dels coneixements que imparteixen a l'ESO, el calendari de l'any amb toooot de dies marcats en vermell que signifiquen "Com espatllis alguna cosa aquests dies, pilles!!!", una agenda, un telèfon i una mini-impressora. Res, com veieu res ... encara sort que puc posar els braços per escriure a l'ordinador i no roçu amb res ... "Ep, que el roce fa el carinyu ..." ... sí, al pas que anem la meva relació més profunda serà amb un telèfon.

Però anem, anem, a analitzar la foto. Així d'esquerra a dreta, podem veure:
- Armari. Qui no té un armari a la feina per guardar els seus trastus? Doncs un servidor en té 2 ... i fa d'ocupa a un altre. Uix, és que tinc moltes coses a guardar, jo ... sí, ja m'ho van dir, "Ets un romàntic de la feina, tu" ... la veritat és que la frase quan vem fer el trasllat és, també un clàssic, "Ahhh, dóna-li al Pep, que això ho guarda ell". Això sí, després tothom es fa el suec, eh? "Uix, jo? jo t'ho vaig donar? doncs no ho recordo ... mira, guarda-ho tu, no fós cas que es perdés!!!"

- Llauna de Tònica Schweppes. Un clàssic. Crec que porta un parell o 3 d'anys amb mi. Ens la van donar a mi i al Chiquiting un cop a la sortida de Mordor acompanyada de la frase "Bébetela, que está muy fresquita!!!" ... tots dos vem passar, que quan sortim de Mordor no estem per hòsties. I era veritat, estava fresqueta ... i allò que penses "Un dia te la veuràs ..." que seria com dir "Un dia et treuràs el carnet ..." i mira, com anem. Actualment fa de suport de l'Estrella.

- Estrella. Ah, amics, el fabulós món de la papiroflèxia. La papiroflèxia és com allò que tothom promet d'anar al gimnàs ... que hi vas uns quants dies ... i consideres que ja en tens prou per un temporada. Concretament, de les 3 coses que un servidor sap fer amb papers ... noooo, no fumo petardus, jo ... aquesta potser és la més maca. I tot gràcies a que un ex-company i amic, en JuguemALImpávido? ens ho va ensenyar un dia pre-nadalenc ... avorrits? a la feina? noooooo!!!

- Gerra de cervesa: Què podem deduir, d'aixo? Doncs que anem al PANs. Sí amics, amb l'estiu, a més de les noies lleugeres de roba per davant del nostre lloc de treball, arriben aquelles ofertes sempre simpàtiques i prescindibles del PANs i que tu deixes a sobre la taula tot pensant "Me l'emporto a casa? O li encolomo a algú?". Al final, la indecisió provoca que es quedin allà, de recollidor de bolis.

- Escut del Barça tapat per celo. És una mena de càstig a la gran temporada que ens està brindant el nostre equip. L'hauria de cremar, ho sé, conjuntament amb els carnets de soci i tal ... però i si remonten, eh? eh? eh? Mai se sap!!!

- Full de paper a la paret. Aquest full de paper em té el cor robat. Fa ... mira, potser 5 o 6 anys que va amb mi ... no si al final seré un romàntic, jo. Resulta que un dia, a principis d'any, cansat de no entendre quins criteris regien el món per determinar quan queia Setmana Santa, se m'acut posar al Google "Quan cau setmana Santa" i pitjar [Voy a tener suerte]. I mira. Una WEB anomenada Filles de la Caritat.COM em va fer arribar la solució. A més de l'explicació, el detall dels Diumenges de Pasqua des de l'any 2000 fins al 2050. Brutal!!!

Doncs això és tot. Ja heu vist un petit mapa del meu món diari.

A qui tingui 3 dies de vacances perquè, mira, dilluns és la 2a Pàsqua, felicitats i a qui no, que vingui a currar a Barcelona, hombre!!! A tots plegats, bon cap de setmana.

PD: Ho sento, ni comentant una foto em surt un post curt!!!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


5 Comentaris:


At 4/6/07 09:49, Blogger Metamorfosi

I el potet dels clips, amb la goma MILAN al damunt... i aquesta mena de dau enorme de color blanc, que més aviat sembla una guardiola (sisplau Pep ¿què és? desvetlla'm aquest misteri, que em consumeix la curiositat!!!)

Eeeiii... no es veu gaire l'entorn (de fet no es veu gens XDDD) però sembla prou relaxant i està mooolt endreçadet, sí!

Ara ja sé on imaginar-te escrivint aquests posts tan divertits! (llargs??? noooo!! ;D )

Petonets de bon dia guapíssim!!!

 

At 4/6/07 13:52, Blogger Mikel

Tu pots!! mica en mica aconseguiras fer el post mes curt ;-PPP

 

At 4/6/07 15:25, Anonymous Anònim

Et veig molt completet, amb goma milan, post-it i bolígraf vermell inclosos. I només una pregunteta: perquè fa servir un informàtic el celo? I no em val la brometa fàcil de corta i pegar.
Molt endreçat tot; a veure quan et passes per la meva taula i m'ho deixes així de net, que fins i tot hi deu fer gust fer feina.

 

At 4/6/07 18:52, Blogger Lluvia

yeeeeeeeee i jo també tinc una estrella oeoeooeoe....
Ara visualisant millor des d´on ens escriu el nostre Pepet!!!
Mil bessets!!!
ANA

 

At 4/6/07 21:14, Blogger Jo Mateixa

Meta tia calla i no facis més preguntes, que no veus que la cosa era posar una foto i deixar un PETITA explicació????, si l'hi fem més preguntes es capaç de fer servir 20 fulls per explicar-ho, sageraóoooooooooooooooooooooo :-P