divendres, 4 de maig del 2007
Capítol 209. Prison Break?
Si alguna cosa durant el dia es fa complicada és pujar al bus que fa l'alegre trajecte BCN-Esparreguera a l'hora de plegar de la feina. Allò que penses "Com que la gent està cansada de treballar toooot el dia, deuen esperar a la parada tranquila i pacientment i pugen al bus cuan ramat d'ovelles pasta pel bosc" (val, es difícil que algú hagi pensat aquesta frase, ho sé). Ja ja ja i, si se'm permet, ja. Com n'esteu d'etivocats!!! (esparreguerisme). Principalment perquè la gent que agafa els busos en aquesta direcció i a aquesta hora no són persones qualsevols, no, són Gladiadores Americanos. Sempre, sempre, sempre es guarden aquella miqueta d'energies per liar-la a l'hora de pujar el bus.

Perquè ... jo ja ho porto dient de fa temps i la Susanibry n'és testimoni: tant costa fer una cua? ordenada, ben posada. Mira els d'Olesa (Olesa, merda estesa! però això seria un altre tema), que fan la seva cua, respecten l'ordre i fins i tot, fins i tot ... que un dia em va passar a mi i em vaig passar mitja hora buscant la càmera oculta ... si arriba el bus i pel que sigui has marxat de la cua, et venen a avisar "Iba este chico antes que usted!" ... que fort! i em van dir "chico", que fort!

Doncs no, el bus arriba i vinga ... tooots a mogollon! Però a mogollon és a mogollon. Alla no es respecta ni sexes, ni edats, ni lesions, ni mariconades. Ui, i els avis? Aquests són els pitjors. Clar, van passar una guerra, per ells pujar a un bus sota aquestes condicions és un cop de tita (no dos, un, eh?)! I ja no t'explico res de quan plou, com avui, que la marquesina semblava una aposta del ¿Qué apostamos? del pal "¿Cuánta gente cabe en una marquesina?" ... mooolts, ja t'ho dic ara!!! On vas a parar!? Al final haurem de posar un numeret, com el pollastre als supers i que el conductor ens vagi cridant "A ver, que suba el uno ... el dos ... el 45 ..." així ja sabries si pots pujar al bus o no ... Però es veu que no, es veu que anirem amb el sistema tradicional ... i clar, llavors passa el que passa que la iaia que tenia darrera meu al bus ha deixat anar un "Porto aquí 20 minuts ..." i m'ha fotut una empenta ... a mi ... amb els meus 90 quilets ... que allò era intencionada desqualificant. Collons, tu!!!

Amics, la frase d'avui és: "Hoy quiero confesar ... que estoy algo cansada ..." ... aquesta, aquesta és la frase que s'ha degut sentir de bon mati pels jutjats de Màlaga o Marbella o on nassos sigui. Sí, amics, després que el seu marit es morís per culpa d'un tal Avispado ... no, Geo, el seu marit no era la nena de la peli aquella que es mor per punxades de vespes ... com voleu que fos aquella!!! ... bueno, doncs això, després que el seu marit i l'Avispado i allò del "Doctor, estoy en sus manos..." que els d'ESO no recorden ni de conya perquè amb prou feines ho recordo jo ... després que la seva actual parella, Patxuli ... "pa txuli txuli, mi piruli", que diria la Vanessa de GH-ves-a-saber-quin-número ... estigui tancada a la presó perquè va robar quatre quartus ... després que el seu germà digués a Sábado Dolce Vita (jo això no ho miro mai, eh?) que el Patxuli aquell era una mala persona ... que penses ... els borratxos no diuen sempre la veritat? ... no els censurem, doncs! ... després que es comentés que la Maria del Monte li digués "Voy por ti" i la tia fotés a córrer (no m'estranya) ... després que el seu fill, Paquirrín, hagi fet coses tan grans com jugar al Madrid (ara deu jugar al Baa, tal i com van) o, darrerament, anar de senyores que fumen i parlen de tu (per no dir que és un putero que en un blog queda com malament) ... després de tot això ... va, i em detenen a la Pantoja.

Mira, mira, que estic que no estic. Joder, nens, la Pantoja. Que fort! I lo bo és que ella no ha fet res. "Home, no ha fet res, tiu, no em siguis de la ESO (noti's, benvolgut lector, que "de la ESO" hauria d'escriure's correctament com "de l'ESO", però en vista del nivell cultural que hi ha ... fins i tot reconegut pel mismíssim Kittus ... s'escriu així, tu), que aquesta tia es va emportar un pessic!". Sí, teniu raó, no us diré pas que no, però d'aquí a que arribi com el paio aquell que no el troben que tenia a casa seva una girafa i un os dissecats, una piscina que en feia 2 o 3 com les olímpiques i un heliport ... el que hagi pogut fer la Pantoja segur que és un no-res, hombre! La Pantoja segur que es va emportar un pessic, vale, però l'altre ... l'altre s'ha emportat tot el forn sencer!!!

A més, la Pantoja, nens! Una de les meves ídols!!! Que no en tenia prou amb el Paquirrín, que és com un armari de 3 portes, i va i m'adopta a la Chabelita ... la nena aquella peruana que no creix ni que la matin ... "Eh, que als països aquests hi ha enfermetats que impedeixen el creixement ..." va, va, si no és una nena, allò és com la Doña Rogelia ... que la Pantoja la movia amb uns fils ... que la tia és ventrílocua, home!!! Quina gran artista, tu ... i completa, eh? Que serà ara de la peque? I de l'armari? Bueno, ell encara que té els bars aquells però ... i la nena? eh? eh? A més avui, ja posats a treure tota la merda, ha sortit publicat que la nostra heroïna està en judicis perquè es veu que amb la nena va fer com la peli aquella: Toma la niña y corre. Lleig, Pantoja, lleig!!!

Família, amics, coneguts, gent que passa per aquí i no escriu, gent que passa per aquí i considera que hi ha massa lletra, és un complot. Sí, un complot contra les famílies espanyoles de sempre. És la teoria de la conspiració. Mireu com va acabar l'altra família espanyola per antonomàsia, els Jurado. El pare, torero, la mare, tonadillera, el gendre, guàrdia civil i la filla ... bé, no la qualificarem. Aquí hi havia el mateix, el marit torero, el otro, especulador, el fill futbolista del Madrit i la dona, tonadillera. Hi veieu punts en comú, oi? Que no s'enterin Los hombres de Paco que són capaços de dir que tot és obra d'ETA.

Ara a la tarda es veu que ja ha sortit. Que ha fet nit a la presó, com qui va a un alberg, ha declarat davant del jutge, com qui parla amb el director de l'alberg, i li ha fotut el puro de 90.000 Lelos, com qui ... com qui res, com qui res. De moment la cosa està així, ara a veure qui és el guapo que agafa i posa Tele5 o Antena3 aquests dies!!! O la tia aquella de Corasón, Corasón que dirà allò de "La Pantoja ha estado en prisión, prisión". Ah, i que no me la fotin a la presó ... que aquesta agafa una peineta i s'escapa, eh? Que ja em veig els del Tomate perseguint-la!! En fi, sort que sempre ens quedarà el Baa ... ai no, que darrerament aquests també foten pena, catxis!!! Som uns desgraciats, tu!!! "Se me enamora el alma, se me enamora ...", com diria aquella!!!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


11 Comentaris:


At 4/5/07 10:04, Blogger Metamorfosi

Peeep... bon dia guapu!
Com t'ho fas per embolicar tant la troca?!!!... jajajaja

Els iaios de la cua no deixaven anar, entre empenta i empenta, un el jovent d'avui en dia no té gens d'educació?

Per què tany d'enrenou amb la Pantoja?... perquè canta i deixa anar la llagrimeta?... si la van tancar és perquè en deuen tenir algun motiu. Potser sí que algú altre n'haurà tret més i tindrà no sé quantes piscines, però jo penso més en el pobre desgraciat que l'enxampen per robar molt menys i per tirar una família endavant o per arribar a final de mes (que n'hi ha). A més a sortit, no? pagant quant? si a mi em demanéssin aquesta fiança m'hauria de podrir a la garjola... o potser tindrien raó de demanar-la i la pagaria amb els calers embutxacats! XD

Ho sento, la veritat és que no tinc n'hi idea del que deu haver fet i de què se l'acusa, que tot això de les revistetes del cor me la sua (amb perdó per l'expressió), però em fot que tothom els tingui llastimeta (potser perquè m'estimo molt una persona que té algú molt proper a la garjola i sé del cert que no va fer res, que el van emmerdar i no en va treure res).

Petonets per un bon cap de setmana!

 

At 4/5/07 13:34, Anonymous Anònim

Vindre a llegir-te, es com un "respir" de bon rollo, mil gràcietes desde aigüies turbies laborals....
Espere que tot vaja de fabula, mil bessets, i no et queixes del barça que nossaltres tampoc estem per anar tirant cohets.

 

At 4/5/07 13:45, Blogger Cristina

Ja et contestaré adequadament quan no se´m tanquin els ulls. Petons!!!

 

At 4/5/07 13:53, Blogger stel

ànims amb el mal temps, que tot i que ara fa solete em sembla que de cara al cap de setmana el temps tornarà a fer el boig!

per cert, quina gràcia, tothoooom parla de la pantoja, juas, quin merder que han muntat tu!

petonet i bon cap de setmana!!!
^^

 

At 4/5/07 16:02, Blogger Sandra

Tranquil PEP, que ja veuràs com això de la Pantoja s'arregla en un tres i no res. Faran veure que es fa una mica de judici, i faran pagar 4 xavos i a la calle!
La nena adoptada no es quedarà sola (que és el millor que li podia passar).

: )

 

At 4/5/07 17:08, Blogger Txell Salip

Mira que ets animal tiu, jajajajajaja

 

At 4/5/07 20:42, Blogger Metamorfosi

Pep... veig que aquest Té la mà Maria t'ha deixat exactament el mateix comentari que a mi!!!

 

At 5/5/07 02:15, Blogger arsvirtualis

Et deixaria comentari però em sembla que després de la lectura he de reorientar-me i resituar-me... ;-))

 

At 6/5/07 22:12, Blogger una més

Doncs mira, ja sóc aquí!
No sé si et mous gaire per Barcelona però desgraciadament aquí també tenim peripècies semblants al metro i al bus ;-)
M'encanten les teves "tonteries" (paraula utilitzada per tu mateix al teu comentari del meu primer post). I m'encanta també la "rana Gustavo"; no has trobat aquella cançó que cantava i deia que: es muy duro ser verde, todos te pisan si eres verde. Quisera ser rojo o grosella... (més o menys feia així). És que jo mirava molt Barrio Sesamo però el que m'agradava més més més era el draculín que hi sortia. Bé ja t'he fotut la pallissa. Et seguiré llegint, ok?

 

At 7/5/07 13:37, Blogger Mikel

ei ei ei , sempre ens quedará el barça , aixo no ho dubtis mai!! i de pena res de res!!! ;-)

 

At 10/5/07 16:04, Blogger olimpia

Home tampoc no va tan malament el Barça!!!
Petons.