divendres, 27 d’octubre del 2006
Capítol 164. I el temps passa volant
Post dedicat a totes aquelles persones que, en algun moment de la seva vida, han decidit llegir la meva estranya(?) manera de veure el món. A tota aquella gent a qui, volent-ho o sense voler, els he fet esboçar un somriure. A tothom que comparteix o ha compartit una estona de la seva vida amb un servidor en forma de comentari (amb més o menys queixes respecte allò del verificador de paraula ;)) i que m'ha fet sentir, en certa manera, una mica especial.

A tots ells, a tots vosaltres, moltes gràcies.
















Sin ti no soy nada,

Una gota de lluvia mojando mi cara
Mi mundo es pequeño y mi corazón pedacitos de hielo

Solía pensar que el amor no es real,
Una ilusión que siempre se acaba
Y ahora sin ti no soy nada

Sin ti niña mala,

Sin ti niña triste

Que abraza su almohada
Tirada en la cama,

Mirando la tele y no viendo nada

Amar por amar y romper a llorar
En lo más cierto y profundo del alma,
Sin ti no soy nada

Los días que pasan,

Las luces del alba,
Mi alma, mi cuerpo, mi voz, no sirven de nada
Porque yo sin ti no soy nada
Sin ti no soy nada
Sin ti no soy nada

Me siento tan rara,
Las noches de juerga se vuelven amargas
Me río sin ganas con una sonrisa pintada en la cara
Soy sólo un actor que olvidó su guión,
Al fin y al cabo son sólo palabras que no dicen nada

Los días que pasan,

Las luces del alba,
Mi alma, mi cuerpo, mi voz, no sirven de nada
Qué no daría yo por tener tu mirada,
Por ser como siempre los dos
Mientras todo cambia
Porque yo sin ti no soy nada

Sin ti no soy nada
Sin ti no soy nada

Sin ti no soy nada
. Amaral. Estrella de Mar, 2002
 
post perpetrat per jo mateix ...|


12 Comentaris:


At 27/10/06 10:02, Anonymous Anònim

eieieieieieei!!!!!!
la criatura ja té un any!!!
mmmmmmmmmmh, doncs ara vigila, pq amb un anyet els bebés ja comencen a caminar i a esbossar alguna que altra paraula. En definitiva: comencen a prendre vida pròpia, inicíen l'independització!!!

Felicitats, i gràcies a tú per compartir-ho amb tots nosaltres ;>


smuaaaaaaaaaaaaks!!!!!!

 

At 27/10/06 10:39, Anonymous Anònim

Facilitats!!!!!!

 

At 27/10/06 10:45, Blogger nimue

moltes gràcies a tu... ja saps...

 

At 27/10/06 11:20, Anonymous Anònim

eyy!!! felicidades!!!!

 

At 27/10/06 12:58, Blogger stel

que fort que fort que fort!!! vai començar un dia abans que tu!!! uala, casualitat eh??? xDDD

doncs això senyor meu, ja saps que és tot un plaer llegir les teves aventures!!! I que durin eh??

Petonassos bimbocao!!! ;)

Ah, i lo dels ulls, doncs mira, és així xD De fet, allò era un gif animat, però pel que veig no ha carregat com jo volia... Però ve, és igual :p

 

At 27/10/06 23:39, Anonymous Anònim

Gràcies per fer-me somriure.

 

At 28/10/06 02:10, Anonymous Anònim

Coi nanu, felicitats pel teu primer any blogger! M´ha sobtat trobar-me a l´stel per aqui !!! xD QUe fort que petit és el món, i que cleenex és la "blocosfera" com diu en Màrius Serra!

 

At 28/10/06 23:19, Blogger arsvirtualis

És un veritable plaer somriure amb vosté...rodolí!! ;-)

 

At 29/10/06 16:15, Blogger ♥ La Haine ♥

jaja gracies a tu, per tenir un blog tan proper :)

 

At 30/10/06 13:17, Anonymous Anònim

GRÀCIES A TU!! Pepet! jo et vaig descobrir gràcies a la teta Su*...i es un plaer llegir-te sempre ens dibuixes un somriure a la boca...i si malgrat que jo sempre estiga somriguent tb conta, perque amb tu es somriu per dins tb...i aixo val molt, un mega abraçot, i moltes felicitats!!!

 

At 3/11/06 12:34, Blogger olimpia

És clar que "sin ti no soy nada". Em fas riure amb els teus posts, m'animes quan m'ha passat alguna de les meves i si pots també em treus un somriure... Ets un tiu de puta madre!
Molts petons, amic meu.

 

At 3/11/06 18:49, Anonymous Anònim

ooooh!
que bonito, que bonito!(cantarella de furor) :P

ais... naltres sense teu tampoc seriem gaire.

gràcies per deixar anar totes aquestes opinions i emocions, i compartir-les amb nosaltres.

i gràcies pels teus comentaris al fotolog!

petoneeets

MaRtOnA