dijous, 19 d’octubre del 2006
Capítol 161. Què? Apostamos?
Li devem una disculpa. Així, de genolls, tot l'Ateneu. No hem confiat en ell. I ell, dolgut, ahir no va venir. I el Baa no va empatar ... va perdre. Amics, família, li devem una disculpa al Kittus, el senyor empats Aquest, entranyable ja, personatge dels partits futboleros ahir no va aparèixer pel fòrum d'alegries barcelonistes dels darrers dos anys, per aquell lloc on veure un partit de futbol és el més semblant a resar en direcció a La Meca (que no al David Meca, que es dopa, per cert), pel local barcelonista per excel·lència de tota Esparreguera. Ahir el Kittus es va quedar sol, a casa, segurament escoltant música depriment com Álex Ubago (que soso és el tiu!) i posant de tant en tant el futbol esperant rebre bones notícies des de ... Chelsea? Mourinholàndia? ... aix, és que els equips anglesos, no poden tenir una coletilla tipus Manchester de United, per exemple, per saber de quina ciutat són?

Però després d'una intensa conversa telefònica on es van barrejar sentiments com ara "No tinc bones vibracions amb el Batxillerat" i respostes com la de "Tu ets un puto pessimista, no has tingut bones vibracions mai! Lladró!" ha confirmat al 90% la seva participació al festival de diumenge que ve. De què depèn el 10%? doncs de la meva mala llet, que el vagi a buscar a casa i que me l'emporti arrossegant-lo fins a l'Ateneu com no vulgui venir. Per tant, ara mateix refaré el resultat de la porra i posaré un empat. Empat a alguna cosa, però empat al cap i a la fí.

Perquè amb els Madrid-Baa ja comença oficialment la temporada d'apostes i porres diverses. Amb la gent de l'Ateneu ja tenim un compte des de l'any passat a MiApuesta.Com ... "alaaa, ja estan els ludòpates!", pensareu ... que, després del Mundial, vem arribar a tenir com 600 Lelos, payo! (vem apostar tot el que teníem a que el Baa guanyava la Xampinyons l'any passat) i que després de brillants actuacions, com apostar 50 Lelos que el Baa guanyava la Supercopa d'Europa, ens hem quedat amb uns 200, que per un sopar entre la gent que en el seu moment va posar 20 Lelos, també dóna, eh? Ah, per cert, ahir no sé quant vem apostar però vem perdre fijo! Catxis-la-mar-salada!!

A la feina també hem fet la porra típica del partit del diumenge. Aquest cop, pel que sembla, el factor Visionari s'ha reduït bastant, tot i que, clar, sent un partit on Los Otros són l'equip del Capello i els nostrus les pepes d'ahir, posar que es marcaran més de 5 gols entre tots dos equips sembla una utopia. No hi ha grans resultats de 10-0 o 0-32 però sí algun 2-4 o 3-4 que dius "EScolta, guapo, si et sobren les peles me'n passes que estic pagant una hipoteca, rei" (aix, quina ràbia li fa a la gent que els diguin "rei" ... i clar, si els fa ràbia, què has de fer? dir-los-ho!)

Però la gent està engrescada i ja volem provar d'encetar altres porres com ara:

- "En quina volta del Gran Premi del Brasil de Formula 1, Ralph, el hermanísimo, farà un trompo amb el cotxe i anirà en direcció contrària fins a estavellar-se de cara contra Fernando-somos-azules-Alonso"? (sí, el títol és llarg, però us imagineu? oixx, quin riure! Mira, si guanya li farem un post a Fernando Alonso i si perd ... també. Que cada cop em trobo a més gent que em diu "Potser sí que és pedant però no has de jutjar-lo com a persona ... ell és corredor!", i quan tu els hi dius "I tu per què vas a favor seu?", et responent "Aixxx, és que és tan guapo!". Coherència, canalla!)

- "S'emportarà el director novell recentment descobert Artur Mas (que un moment, perquè a Madrid diuen Àrtur que no veuen que no hi ha l'accent? que estan tontos?), autor de grans obres mestres com "ConfidencialCAT", "MaragaTriste" o "El diablo viste de Saura", el premi de la crítica al Festival de Tots Sants"? (ei, que aquí sota l'Illa hi ha una paradeta amb caramels, DVDs i coses per l'estil ... els caramels diuen que si els mires a contrallum veus la cara del Mas i si ho mous es veu el Mas repentinant-se el serrell)

només per citar els events més propers

Total que ens falta el Ramon Garcia i la Obregon a la meva feina i començar a organitzar tot això perquè de porres de futbol el Xavi i jo ja en tenim la mà trencada però combinacions tan rares ... mmmm, serà que no. Kittus! Al final un empat oi?
 
post perpetrat per jo mateix ...|


3 Comentaris:


At 19/10/06 12:38, Blogger Unknown

Qque consti que jo no em volia aprofitar de la vostra derrota d'ahir.... si fins i tot vaig veure el partit!!!! pero es que m'ho poses a ou.... ja et vaig ahir al bus que això era una derrota segura i mira, m'enpenedeixo de no haber fet una aposta amb tú! jajaja
En fí..........jo continuo en el meu mon d'ilusiò......
Petonarros de perica!!!!!

 

At 19/10/06 13:36, Anonymous Anònim

Pobre Kittus...
A ca n´adagio (http://eldiaridunrodriguez.blogspot.com) estem fent una porra xD I sense apostar calers! Que qui guanyi,l´adagio li fa un regal, nois: SAmarreta del diari d´un rodriguez - noies: tanga del diari! xD

 

At 19/10/06 14:23, Anonymous Anònim

us acompanye en el sentiment mentre em faig un entrepà a la sala de profes...

Però i què bé que va quedar el València, eh, eh, eh...! :PP

no em toques el kittus, pobre, que el batxillerat és el batxillerat i els profes ja se sap... :P