dijous, 26 d’octubre del 2006
Capítol 163. El Sexto Sentido?
Amics, en el que portem de setmana està passant una cosa molt maca. Tan maca que potser només es pot comparar amb el naixement de Nostru Senyor Jesus, la Xampinyons del Baa de l'any passat o el fet (hipotètic i irreal) que em toqui la grossa de Nadal. Porto 3 dies de la mateixa setmana plegant a la mateixa hora (que em direu "Vaja una novetat!") ... però a l'hora que em toca plegar!!! Impressionant! Hasta em venen ganes de plorar i tot de l'emoció.

Jo que ja estava a punt de fer com el prota de Prison Break i tatuar-me els plànols al cos per poder escapar de la feina sense que em veiessin i pam! 3 dies com 3 sols sortint a les 5 de la tarda (bé, qui diu 5 diu quarts de 6, alguna hora entre les 5 i les 6, pels d'ESO), aprofitats (òbviament) per fer mil i una tasques que tenia pendents. Només em queda reservar-me un dia per la noble tasca de planxar: catxis! jo que pensava "Mira, puc evitar de planxar tota aquesta roba de cop perquè com que ara ja s'acaba l'estiu, com aquell que diu ..." i una merda! El mal parit de l'estiu que no se'n va! Au, vinga sessió planxeril! "Oh, és que és el calentament global, que diuen", mira, mira, no em calentis una altra cosa! Que arribi ja el fred! Hombreya!

Una de les tasques que he "gaudit" (atenció, que he posat cometes!) ha estat anar al súper a comprar. De sempre que a casa meva hi ha hagut problemes amb el tema supermercat. No perquè sigui un ranci, que podria ... però seria un ranci divertit... sino perquè la fabulosa distribució d'Esparreguera fa que al centre no hi hagi un punyetero súper en condicions i, en canvi, a les puntes (Esparreguera té una figura de punta de fletxa, hau!) que si Caprabo's, que si Mercadona's, que si Maxi-Dia's, que si Condis en condis-ions (és bona, eh? jejejeje, és meu l'acudit ... val, ja paro), ...

Total que ja fa uns anys a cop de tita de casa (al davant de la parada del bus, al davant de l'Ateneu) van posar un Condis. Mira! Tu saps el que és un "Ei, que falta això per la sopa, un moment que vaig al super a buscar-lo" i poder tornar a casa amb el producte en qüestió abans que la sopa s'hagi evaporat!? Brutal! L'únic però, del súper aquest, és que, tradicionalment, les caixeres que han tingut sempre han donat la pinta de bordes ... després un cop han vist mil-i-una vegades la teva compra ja es deixen anar (recordo una que se'm va fotre a riure perquè vaig comprar SalvaSlip per ma mare ... i la tia rient com dient-me "Eso no te lo puedes poner tu, jajajajaja", la gent m'agafa confiança massa de pressa, tu) ... però al començament ... aquella tibantor ... només comparable amb les del Mercadona, que no riuen ni que les facin pessigolles! En canvi les del Caprabo ... deuen tenir un plus per rialla ... això ... o potser porten la goma de la melena molt tibada i els tiba la cara, que tot podria ser.

Però tornem al Condis. El Condis de davant de casa ha anat perdent coses. És un local petit, d'acord, i cada cop hi ha més productes a la venda, d'acord, però jo recordo que vaig comprar la meva darrera Gillete 3 plus intercooler with turbo for if the flies ... i passat un mes m'acosto a buscar recanvis ... i no n'hi havia. Li pregunto a la caixera ... "Oye, y el recambio de la Gillete 3 plus intercooler with turbo for if the flies, cuándo vendrá? Dime cuándo, cuándo, cuándo?" i em contesta (borderio) "Ha! Esto ya no lo tendremos mas". Llavors això que penses, bueno em quedaré el recanvi de la Gillete 3 plus intercooler with turbo que és compatible ...i tampoc. De fet, només hi havia Ganivetes d'afaitar Condis (això, sí, catalans ho són ... els que etiqueten, dic) i res més. La resta de ganivetes van quedar substituïdes per la col·lecció primavera-estiu de condons de la marca Control ... que també són útils, eh? però no t'intentis afaitar amb allò ... o si t'intentis afaitar després no els reciclis pel seu ús normal no fos cas que féssim Pàsqua abans de Rams.

El darrer exemple de borderio va ser l'altre dia. Jo que entro i me'n vaig a la xarcuteria, on hi havia un dels jefes tallant no-sé-què, allò que dic el típic "Hola!", mou el cap com si tingués un tic i continua lo seu. Allò que penses "Calla, que quan acabi t'atendrà". Acaba d'una cosa, comença una altra, ... "Ara quan acabi d'això, segur", l'acaba, en fa una altra ... i tot això mirant-me! No sé com no es va tallar un dit! Això que passa una altra noia que treballa per allà, em mira, riu, diu "Ahora, eh?". Doncs així com 5 minuts! Fins i tot va passar la Sra. de Fotosistema i li vaig dir "Mercè, toca'm!!!". Ella, amb cara d'espantada, allò que no gosava. "No vull que em toquis allò, dona, vull dir el braç". I me l'agafa, el braç. Clar, vaig respirar alleugerit! Ja pensava que no em passés com el Bruce Willis a El Sexto Sentido, que estava mort, ningú el veia i ell no ho sabia. Finalment, al sentir això de la peli, l'home es va motivar i em va atendre "6 talls de pernil salat" li dic. I a sobre el tiu fa un "Bufff"!!! A sobre!

En fi, que jo calculo que al ritme que anem al súper de davant de casa aviat deixaran de tenir aliments de primera necessitat, llet? qui en necessita?, per la col·lecció completa de tot l'any de preservatius Control (mira, enlloc de maduixes amb nata agafarem els que tenen gust a maduixa) o els 23 models diferents de piles de la marca Duracell. Se'n podrien posar alguna ... a veure si agafen una mica més de garbu!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


5 Comentaris:


At 26/10/06 12:24, Anonymous Anònim

Hauries de reclamar el teu dret de plegar a la teva hora cada dia >_<
Tens raó, tots els súpers (grans) d´esparraguera estàn tocant a la sortida, jo quan pujo normalment primer passo pel mercadona o caprabo (segons em doni) amb el cotxe així ja passo el cap de setmana i ens oblidem de les compres. Ara fa molt que no vaig cap allí!

 

At 26/10/06 12:31, Anonymous Anònim

*Nen, hauries d'aprofitar i ja que tenen els preservatius, comprar-los. Pensa que en el fons és un senyal diví que al super tinguin cada vegada menys coses, excepte els preservatius... Mira't-ho com vulguis.

:D

Tonets.

 

At 26/10/06 14:17, Blogger stel

uoooo, felicitats!!!
els dies que tu plegues a l'hora jo plego a les tantes!!! no hi ha dret!!!

ah, paciencia amb les senyoretes del super, que n'hi ha cada una que puff, sembla que estaria millor fent una feina que no impliqués contacte amb gent!

besituuuuus
^^

 

At 26/10/06 14:23, Blogger nimue

bona tarda, com cada dijous, el meu entrepà i jo a la sala de profes...

xiquet! i jo que m'alegre que et deixen sortir a l'hora que et toca ni que siga un dia!

respecte el fred... que nooooooo arribe!! de totes maneres ja saps que fins que no apareguen les meues botes continuarà fent calor. :PP

 

At 26/10/06 17:17, Blogger Xavi XS

T'equivoques... no és que la gent del Condis siguin bordes. És tot el món que és així... Avui sense anar més lluny una dona d'uns trenta i pico anys, o sigui com jo, de poc que no ens tira a 10 o 12 a la via, pq el tren no ha parat on ella estava esperant a l'andana... Per tant ella no podia ser la primera en pujar, per tant ha corregut cap a on erem els que si estavem davant de la porta, i ens ha començat a apartar cada vegada més indiscretament fins que ha trobat ja possició de porta més o menys preferent. Després en obrir-se les portes, ha decidit que la gent que estava per davant d'ella, inclossos el que ja estaven al tren eren una oposició al benestar, i per supossat els ha anat apartant perdonant-lis la vida a tots i casdacun d'ells. Moraleja... "estos romanos están locos" que deia el bo de l'Asterix...

Paciència Pep, molta paciència, i a comprar condons que sembla que és l'unic que et deixen...COND-is??? COND-ons??? Algú més hi veu la relació???