dilluns, 18 de setembre del 2006
Capítol 151. The Leonor Queen
Divendres passat, i jo encara no m'ho crec, vaig assitir a un concert. No, Geo, no era ni Mesclat, ni Dijous Paella, ni Txitxarel·los, ni Joaquin Sabina, ni Bruce Springsteen, ni el Quartet líric de l'Orfeó de Pedralbes, ni Sopa de Cabra (aix, si aquests ja no canten...) ... era Marlango. Que qui és Marlango? Per favor, és el grup on toca la meva deesa, la meva musa, la noia 10, aquella dona de qui estic enamorat només veure-la per la tele en aquella série que feien els dilluns ... no, com voleu que sigui Ana Obregon! ... parlo de Leonor Watling! Aixxx, com pot fer tantes coses bé, aquella dona. Algun defecte deu tenir! Guapa, bona actriu, guapa, bona cantant, guapa, simpàtica, guapa, ... I a més, he vist per la tele que se sap orientar a les carreteres ... aixxx, quina dona!

La veritat és que quan baixava amb el bus recordava un dels primers concerts que vaig anar: Sau a Olesa de Montserrat. Sí, trist també baixar a Olesa ... i més trist baixar a Olesa a veure Sau. Però nens, és el que hi havia, eren els principis dels 90 i estava de moda el rock català. Recordo que no sabia massa cançons de Sau, de fet, només en sabia una ... però jo no m'amoinava ...total, eren uns mindundis ... i van acabar sent uns mindundis, reconeguem-ho. A més, jo era més de Sopa de Cabra i tot això.

Anar a un concert de rock sabent-te una cançó només és ... una putada. Primer perquè pateixes perquè has de saltar i anar fent alguna cosa amb la boca, per dissimular que no en tens ni idea del que canten ... això, o cantar mig segon després de quan ho fa el cantant (no digueu que no, que tots ho hem fet això) ... cosa que amb el ritme que portava Sau tampoc era molt difícil. I segon perquè pateixes per si no toquen LA TEVA CANÇÓ, que també seria mala sort (la van tocar, per cert, un alleugeriment, tu) ... en el meu cas, gairebé cap al final van cantar "És inútil continuar" (no, no estava dedicada a Sete Gibernau) i crec que a hores d'ara me'n sé com 2 o 3 més de Sau ... inclosa la famosíssima "Boig per tu" que crec que l'he sentida en 4038,45 versions diferents ... em falta la de El Fary, només ... i que actualment es pot sentir caaaaaada setmana al programa aquell de Cantamania.

De fet, les similituds amb el concert de Marlango eren evidents: poques cançons em sabia (feia 2 anys que no els havia sentit ... la Nimue em va fer un CD amb "lo más de lo más" per si les mosques ... CD que vaig sentir 2 cops ... però alguna cosa em va quedar, eh?) i aquella gent molt animada no es veia (sense arribar a lo de Sau, clar ... però no sabia si portar-me un jersei, que ja refresca al vespre, o una manta per si m'adormia) ... però millor, perquè no hauríem de fer el paperina movent la boca com si ens sabéssim les cançons. Hi havia la Leonor, que això era una gran compensació. Ah, i em deixava una altra, aquella gent canta en anglès ... no no, que canten bé, en anglès (vull dir que com anglès, cola, eh?) sobretot la Leonor, que és la que canta.

I la veritat és que molt bé. Molt bé tot: el lloc (el Fòrum ... que jo encara no hi havia anat ... me l'imaginava més gran, ... ah, que hi ha més tros? vaaaale), el grup aquell, la Leonor (que bé que canta ... i com canvia el grup en directe vers el CD, si quan escoltes el CD demanaries corrent una transfusió d'orxata a sang per aquella gent ... i en canvi en directe sonen molt animadets), la meva companyia, la gent que hi havia ... si exceptuem a les dues noies davant nostre, que semblaven dues rumanes tretes de Montreal'74: que si m'agafes, que faig una semivoltereta, que faig "el mort", que ens anem canviant-de-lloc-ara-davant-ara-darrera, ... i la noia que tenia al meu costat, que no parava de fotre'm cops i al final em va dir "Me estás rozando y me pones nerviosa ..." ... a sobre ... cony, doncs enlloc d'estar aquí, a un concert, ves a veure el quartet de cambra aquell de Pedralbes, què vols que et digui! (pels malpensats, li "rozaba" el braç ... amb el meu braç ... que s'ha de dir tot, hombre!)

Abans de Marlango tocava un grup de Murcia (Murcia ... qué hermosa eres!) que es deien Second (no farem l'acudit de "I per què van cantar firsts, jajajajaja?" ... penós). El grup venia a ser com una mena de barreja entre grup murcià i pop britànic (sí, estrany, ho sé) i el cantant tenia una retirada a: el cantant de The Verve (aquí tampoc ningú ho deu saber, oi?) o algun dels germans Gallagher, però sense pegar-se amb ningú. Ei, i no ho feien malament. Però dels grups aquests de teloners hi ha una cosa que sempre em desorienta: com és que sempre, sempre, sempre hi ha algú del públic que se sap les cançons? Bé, jo la deixo aquí, la pregunta. En general, com diria el meu jefe, TMB. Nooooo, Tots Movem Barcelona no, Tot Molt Bé.

I així és el món dels concerts i de la música. Una mica com el món del futbol, malgrat que algunes persones em criticaran per veure-ho així. Alguna cosa falla en tot això. Els que cobren les peles saludant des de dalt i els que les paguen cridant "Sou collonuts!" des de baix. Clar que al món de la música hi ha la Leonor
 
post perpetrat per jo mateix ...|


8 Comentaris:


At 18/9/06 19:15, Blogger nimue

no, Pep, no, desenganya't. La Leonor no té cap defecte. És perfecta.

Era això el que et deia la tipa del teu costat (vaja, del teu altre costat, que un com a mínim l'ocupava jo!) Que bobi, no?

Ains... i a mi que els cds em semblem la mar d'animosos...

b7s!

 

At 18/9/06 19:55, Anonymous Anònim

Home, pensa que la majoria de grups bons, han estat primerament teloners d'algun altre grup, diria que jo he anat a algun concert a veure els teloners i no pas el grup "estrella", i no eren grups rarus, no... :P

a cuidar-se!

 

At 19/9/06 02:10, Blogger Modgi

Estic d'acord amb tu:
- La música és com el futbol. Així.
- I Leonor Watling és una semidivinitat.

 

At 19/9/06 03:43, Anonymous Anònim

Que passa? Que sóc l'ùnica a la que no li agrada la Leonor?

A mi, posades a dir actrius espanyoles raretes, la veritat sq em tira més la Najwa Nimri. Té "algo" i m'encanta!

Que malament d'anar a veure Sau eh! Nava el Sabater molt passat o que? ^^ Aquet cap de setmana vaig tindre una experiència traumatica amb això dels cantants i les drogues. Resulta que dissabte vaig anar a un concert a la bahia(un centre social okupat que van intentar desallotjar els moos al matí no se si ho vas veure per tv3) i tocava un dels meus grups preferits així com el meu idol músical. Antitank.
Doncs resulta que aquet nava ultra passat i a mesura que anava passant el concert més borrarxo... Casi se'm cau a sobre, va començar a fotre patades als altaveus, va tirar el micro, va caure i va rodolar per l'escenarí... En fí, una experiència que val la pena oblidar. Tot això venia a que vas anar al concert de Sau xD

Ja m'he enrotllat prou per avui!

petonets!

PD: Com es nota que la gent ha tornat de vacances! Veus com escric parrafades ara? Pq haig de fer coses! xDDD

 

At 19/9/06 12:22, Anonymous Anònim

jajajaj que la Leonor et mola ha quedat clar, jajaj, sera la meua cunyi??? pot ser pot ser PEPET???, i tu pobre del sete que sempre el traus a tots els escrits jajajaja che que se li va a escapar en la ultima curva el tercer lloc caxis!!!, petonets loquet

 

At 20/9/06 12:25, Anonymous Anònim

per flipar és el dia que vaig a veure Bryan Adams i els teloners eren Blondie!!!!! Maaaaaaaare meva, allò era música, i no la Paris Hylton, o 987469876402734850284 personatges que diuen que canten. No savia qui eren els teloners, i em vaig trobar aquella bomba a dalt de l'escenari, i també hi havia ens Sunflowers, que després del segon disc no n'he tornat a sentir a parlar...

Però el millor serà quan aquest dissabte (dia de concerts, concerts) estigui preparadeta al palau sant jordi per a veure George Michael!!!!! Sí, sí, encara canta, i tenim entrades!!! Cadascú té els seus gustos, i així com hi ha gent que va a veure la Pantoja perquè li agrada, o alguns d'aquells que criden tant que no s'els enten, doncs a mí m'agrada George Michael i vaig a veure'l. A més, que no t'agradi un estil de música no vol dir que sigui una merda, oi??? Ho dic per possibles comentaris que puguin sorgir.


Per cert, Angu, molt bons Marlango, sí senyor, ja era hora que hi hagués algú com ells en el panorama musical.


Petoneeeeeeeeets!!!

P.D.: Geo, hi ha molta més gent del què et penses que es foten fins el cul de drogues varies i que s'emborratxa, no només els cantants o els grups, algún dia fes-ne una llista!!

 

At 20/9/06 13:57, Blogger olimpia

Jo un dia vaig anar a un concert de l'Alejandro Sanz al Palau Sant Jordi. "A Dios pongo por testigo" que mai més aniré a un concert. És millor escoltar-lo a casa tú.
Molts petons.

 

At 20/9/06 19:56, Anonymous Anònim

*Bueeeeeeeeeeeeeeeno, el nen se'ns distreu. Molt bé, eh? ;)

Ah i gràcies pel 'piropo' ;P

Tonets.