dimarts, 29 d’agost del 2006
Capítol 144. Rasca i Pica
Avui, segon dia DV (Després de Vacances). Allò que diuen els metges que tornant de les vacances t'has d'anar introduint (no, no penseu malament) de mica en mica a la feina, augmentant poc a poc (que no penseu malament, coi!) el volum de tasques fins arribar al clímax (bah! foteu el que volgueu) que seria treballar a ple rendiment ... són històries! Com a mínim a la meva fabulosa empresa. Aquí arribes, et deixen un dia perquè et miris els 200.000 mails que tens, perquè agafis aire (a BCN, ja!) i a la que et descuides ja t'estan caient "bufes" de no saps on!

I ja estem emmarronats una altra vegada. Ui, i el marron d'aquesta setmana encara, però la setmana que ve haurem de compaginar marrons diversos amb fer de Capitan Stubbin, que el meu venerat JM se'n va a unes més que merescudes vacances durant 2 o 3 setmanes (tampoc m'ho ha acabat d'especificar molt bé). Clar, només arribar que et diguin això doncs ... la camisa vermella que duia se'm'va descolorir de cop. En fi. Pitjor que l'any passat no pot ser (o sí) que a més dels marrons em va tocar fer de director de trasllats de Mudanzas El Pato, que ens canviàvem d'edifici i es veu que jo havia de dirigir el sidral. Era com ... com el Luís Cobos de les mudances (aix, què se n'ha fet d'en Luís Cobos? Potser l'han segrestat i l'alliberaran d'aquí a 8 anys, com la nena aquella ... en aquest cas potser que tanquin més bé el zulo!)

Canalla, us parla una persona que pot ser que tingui la varicela. "Que cabron!", pensareu alguns. "Això ho has fet per no haver de fer de Capitan Stubbin", pensareu d'altres. "Un dia d'aquests pujo a Esparreguera", pensarà la Geo. No, ni una cosa ni l'altra! A més, tampoc és segur, eh? Només he dit "pot ser que". Resulta que la meva apreciada AiCarai està patint, com si diguéssim, la varicela per endoll familiar (torna a treballar el dijous o el divendres, crec ... no se la sap llarga, la tia!) i, com que jo sóc una bona persona (i guapo, i simpàtic, i alegre, i xerraire, i ..., val ja paro ... però que m'he de promocionar!) doncs vaig pensar "Calla, tonta, que et vindré a veure".

I just allò que tornava cap a casa tot cufoi pensant "Que bona persona ets! I guapo! I simpàtic! I ...", doncs em va venir al cap la pregunta que em va fer AiCarai per telèfon i que vaig obviar (com la majoria de coses que em diu, tot sigui dit ... és broma!!!): "Has passat la varicela?". La resposta a la pregunta és fàcil "No ho sé". No ho recordo. No sé si l'he passat o si no. Jo recordo de la meva vida haver tingut molts granets dues vegades: un cop que vaig estar com una setmaneta al llit i uns anys quan era adolescent (ui, una granissada! si crec que el granitzat de maduixa el van fer en honor meu i tot ... ) que per cert, mort al Clearasil ... que no servia per res allò! És com la batuka, que tampoc serveix per res!

De la primera jo presuposo que era la varicela aquesta ("oh", em diu AiCarai, "també podria ser xarampió", amb lo qual ja em va acollonir ... que sóc hipocondríac ... i del Baa, home, no em feu això!). I en això estava pensant jo quan anava a ca seva, que no soc capaç de recordar si la vaig passar, quan i on. Però no cal patir! Nooo (bé, d'aquí a 2 setmanes ja us ho diré, si cal o no patir). Dels que érem allà visitant-la cap d'ells és capaç de dir si l'ha tingut o no, la varicela! Doncs ja està, tu. No diuen allò que "Qui no s'arrisca, no pisca"? Que en aquest cas seria "Qui no s'arrisca no es pellisca".

I jo que pensava que la varicela aquesta estava erradicada! Com el mal joc del Baa, que creia que havia quedat erradicat ja fa 2 anys. Es veu que no. Es veu que mira, que Te puede tocar a ti (parlo de la varicela, no del Baa). I respecte al Baa ... res, millor que no digui res. A veure si passa com a Los 4400 (que la fan a Antena 3, com la resta de Xampinyons ... aquest any serà dur, ja veuràs) i se'ls emporten a tots. hombre! Doncs res, paciència (amb tot) i si de cas ja em vindreu a veure ... o us vindré a veure jo a vosaltres, com volgueu!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


7 Comentaris:


At 29/8/06 22:01, Blogger nimue

a veure...
a) tu procura no agafar la varicela i si l'has d'agafar que procura estar bé per al dia del concert!

b) La batuka sí que serveix, i taaant! aquí una adicta.

c) el Barça... tu ja saps...

d) Gràcies i ja t'explicaré... tu ja saps!

 

At 30/8/06 09:15, Blogger olimpia

Home, la varicela a edats avançades... és xunga, què vols que et digui. Potser la vas tenir de molt petit i per això no ho saps. No sé, però t'has de cuidar home, ante la duda la más tetuda, què en aquest cas seria ante la duda quédate en casa, jejeje.
Molts petons i salut.

 

At 30/8/06 10:34, Anonymous Anònim

Animitos a Aicarai abans que res....com estas homenet esparraguer??? men vaig a la playuki pero dic vaig a escriureli, despres a veure si em dona temps pasarme per casa la teta Su* que che la tinc abandonaeta i no sera pq no vos recorde...eh????
Que dirte del barça homeeeeee paciencia era el primer partit de lliga mai se sap, aixo si la xampinyona a la antena 3...malo malo ja voras com deixen de costa al barça i al valencia....pero bueno ahi a apoyar als nostres equips, ale a cuidar-se i paciencieta!!! q te sea leve la vuelta al trabajo!!! besukos

 

At 30/8/06 15:52, Blogger Lupus Minor

Has fet bé de dir-ho: m'abstindré de mossegar-te mentre no tinguis clar això de la varicel·la.

 

At 30/8/06 19:00, Anonymous Anònim

A veure, Angu, tu no patixques que jo SÍ que l'he passat, la varicela, a més recordo que va ser un gran motiu d'alegria no haver d'anar al cole, però també recordo que picava catxo. I sí que és cert que com més gran pitjor. Les febrades.... Les picors.... Amb tot això no et vull espantar, eh!!! Deu m'en lliuri! Però pensa que com jo ja l'he passat et podria dur calditu, croquetes, et podria venir a ver visitetes, a posar-te esparadrap a les pans pq no et rasquéssis els putus grans.....

Ja saps, paciència, ànims i força!!!

Del futbol, no comments.

Petonets, preciós!!

 

At 30/8/06 22:27, Anonymous Anònim

*Avui m'has fet riure força amb els teus comentaris 'soto voce'. Sí que ets força simpàtic, sí...

Petonassus i benvingut a vidafònica (amb o 'amb sense' varicel.la -en homenatge al Clos-)

 

At 31/8/06 21:50, Anonymous Anònim

Aquí Ai carai, gaire bé recuperada, arrencant-se unes quantes crostes, perque això si que és un vici, jajajajaja. Bueno Pep, tu ja estàs previngut, al primer gra que et surti et compres les pastilles màgiques que per un mòdic preu, fan el miracle de parar-te la varicel.la de cop, això si estalvia per comprar-les perque deu ni do el que valen. Petons