dilluns, 17 de juliol del 2006
Capítol 134. Osti que fort ... el teeeeeemps
Post dedicat a AiCarai, perquè seva va ser la idea d'això!!! Molts ànims, campiona!

Cap de setmana de calor. Quants caps de setmana fa que dic el mateix? "Oh, engega l'aire acondicionat! ... que sembles tonto, nen!". Ep, si ja ho faig això, el que passa és que la clatellada quan surts a fora és d'aquelles d'"aaaaaaaaaaaaaaaaauupa, le decía mi abuelo a mi papaaaaa, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaupa ..." (aix, moment remmeber Los payasos de la tele ... jo era més de Miliki, per cert ... bueno, canvio de tema que la canalla no s'enterarà de res). Doncs això que fa calor, tu!

Entre els inmuerables regals que se'm van oferir pel meu aniversari ... que mira, avui al bus m'he trobat a JugoAlTenisOSea i m'ha dit allò de "33! Com el Cristu!!!", que ningú m'havia dit fins ara ... hi va haver el d'AiCarai que és un termòmetre. Un termòmetre xulíssim que té: temperatura d'interior, d'exterior, dia, hora, previsió del temps, pressió, humitat, ... buah, l'hòstia en termòmetres. A més, no és com els típics termòmetres aquells que miren la temperatura de l'exterior amb un fil que has de fer-lo arribar fins a la terrassa, no ... d'aquells que com no posis el termòmetre al costat de la finestra, malament, no ... que va amb Wireless, tiu! Que fuerrrrrrrrrrrte!!

Doncs un mes i escaig (no el del Baa, eh?) que desemboliqués, anés a buscar piles i instal·lés tan preuat regal ... estic fins els nassos d'aquest regal. Perquè, a veure, una cosa és que tu tinguis calor ... saps que fa calor i ja està. L'altra cosa és que tu vegis a quants graus estàs. Hombre! Que jo sóc una mica hipocondríac! Mires i allò a dins sempre estic (no jo, casa meva ... jo a 36) a 26-27 graus. I ja m'agafa de tot "Ufff, quina calor, mira si estem a 27 graus" (que a qui li dic? a ningú, clar, si jo parlo sol!) i ja sues. És molt fort! El que l'any passat per aquestes dates estigués tan panxo (i no parlo de cap gos, eh? ... i panxo és un dir) i ara estigui suant perquè veig la temperatura ...

Però quan penses que estàs sol a aquest món, ho comentes a la feina i ... hi ha gent que també li passa!!! Oe, oe, oe, oe ... clar que ara ve quan la Geo deixa anar el "Pfff, informàtics! Sou tots iguals!" ... ja podria ser ja. Però a part de la meva crisi amb la temperatura també hi ha 3 temes més del termòmetre-super-fashion que em tenen encuriosit:

- Temperatura exterior ... on et posem? El termometre de fora s'ha de colocar en un lloc sec, que no li doni el sol, preservat de la humitat i de la pluja. Collons! On el poso, al campanar? Si a més hi sumem que la cosa aquella de l'aire acondicionat està encarat cap a la terrassa (que el vaig posar jo? oi que no? pos vale!), clar, tampoc seria qüestió que el posés molt avall perquè quan engegui l'aire se m'axixarra, pobre trastu. Doncs ja he trobat el lloc: al separador entre el meu balcó i el balcó del veí. Problema que em vaig adonar ahir? Que a primera hora del matí (només hi toca el sol a ca meva fins les 12... a l'estiu) allò es posa a 1000 perquè és un catxo de planxa de ferro. Total, ahir a les 10: Temperatura a l'interior, 26 ... Temperatura a l'exterior ... 35,5. Buscarem un altre lloc per posar-lo

- Pressió ... pa què? Tenir un termòmetre que et digui la pressió està molt bé. Bueno, estaria millor que la pressió i l'humitat te les diguessin de fora ... perquè a dins de casa el tema està bastant controlat ... però no criticarem més perquè és un regal ... El que no entenc és ... per què pots modificar tu la pressió? tu pots baixar-la, pujar-la, ... joder, no, medeix la pressió i ja està! No em cal que et pugui modificar! ... I per què la temperatura no la puc modificar? Així no m'estressaria! Aixxx, que macu viure en la ignorància. Mira, sempre puc posar el meu estat d'ànim: si em sento molt o poc pressionat!

- Previsió del temps ... com els de la tele. M'he de rellegir el manualillu que ve amb el trasto aquest, perquè no entenc la previsió del temps. Sempre fa sol (excepte de nit que surt una lluna més cuuuuuca) i sempre hi ha previsió de núvols ... a més uns núvols parpallejant ... que es veu que vol dir que n'hi pot haver ... o no. Toma! Així jo també faig una previsió del temps! Clar, i com que no ha plogut (i el que li queda, tu) o si ho ha fet jo no era casa ... no puc veure si la previsió és correcta. Continuarem mirant el Tomàs Molina, aquell.

Res, que la cosa està calenta, tu (parlo de la previsió del temps, malpensats!) i a sobre, amb aquesta calda, aquesta setmana es casen l'E i L, més monos tots dos, més nerviosos, pobrets! Amb la calda que fot, au, posa't traje, campeon! Esperarem que la previsió digui que refrescarà una miqueta però mirarem la de les notícies, que sembla un xiiiiiic més fiable
 
post perpetrat per jo mateix ...|


6 Comentaris:


At 17/7/06 19:16, Blogger nimue

criaturaaaaa! ara no m'odies, eh! però 27º no és calor!

40º és calor!

i el termòmetre aquest no fa la bugada i el sopar i et llegeix un conte abans d'anar a momir...? ja seria...

 

At 17/7/06 19:28, Anonymous Anònim

Aqui s´acava de possar mega fosc pero calda cau igual, aixi que no se que es pitjor jajaja...25 graus! aixo es musica celestial!, 35 graus a la sombra tu ques estem asi, la mare que els va! que ploga que ploga!!!
Besukitos

 

At 18/7/06 10:25, Blogger Unknown

Ei, però de que et quexies? si ahir a la nit es va poder dormir de conya desprès de tantes nits de calor....el problema? dons que aquet de matí era horrible pensar que ha sigut un "espejismo", perque no vull ni pensar a cuants graus estarem a les 12........uf, jo no surto ni de rebaixes!!!
Una abraçada, Pep!

 

At 18/7/06 14:59, Anonymous Anònim

La dona del temps diu (si fos valenciana seria la dona de l'oratge): "Ens anem a torrar estem on estem". Si Senyor, marxava de Bcn a les 18.30h on marcaven 37 meravellosos graus i després d'una interminable caravana (on va la gent???) arribava casi a les 11'30 a Valencia, on aquestes hores encara marcava 32º!!!
Penso que aquest infern (ho dic per la temperatura) es degut a la emprenta que ens va deixar Lucifer jiji.

Aquesta tarda em compro un ventilador!!!!!!!

P.D. Que ja deixo notetes, ja ho faig. Ploramiques jajajajaja. Petonets (Ha plutja li ho dic en versió valenciana) ;)

 

At 19/7/06 12:10, Blogger stel

uooo, si estàs tant ben equipat d'aquí no res et veurem per la tele fent tu la previsió xD
cuidat molt molt i paciencia amb la calor (i amb el traje!!)
besets!!!!!!!!!!

 

At 20/7/06 00:32, Anonymous Anònim

Veig que l'aparell es completet, a veure si et llegeixes bé les instruccions, joder, que ja va sent hora!

Un regalito que esperava que et fes il.lusió i això que als tius mai saps que regalar, i resulta que encara et provoca suors...

Apa, un petonet de bona nit, i tapat, o no, si tens calor.