divendres, 30 de juny del 2006
Capítol 128. Living la vida intensiva
Rellegint els meus darrers posts ... buenu i fins i tot una mica més enrera ... m'he adonat que fa dies que no us parlo de res de la feina. Crec que no us ho explico perquè hi ha molt poques coses a destacar. Mira que potser l'únic destacable (i interessant, fins i tot) és que la Nana ahir ens va portar el seu peque, un preciós colombianet de nom Estivinho (és que serà futbolista ... a veure si ENS treu de la pobresa a tots, i fixeu-vos que he posat ENS, eh?) d'uns 4 anyets, que al començament semblava calladet i tímid i al final feia uns sprints passadís amunt, passadís avall, de por ... i a qui el Tigre i jo li vem regalar la moto ... la moto és una moto de joguina d'aquelles petites que ens vem comprar a un Todo a 100 (o a 0,60) quan veiem a venir que ens colaríen algun projecte xungo am aquella gràcia que caracteriza aquesta bona empresa, que ens colarien una moto, vaja ... sí, ja tenim demanada hora al psicoanalista ... i vam ser premiats amb un petó a la galta cadascú, jejejeje.

La veritat és que la situació és de cal·l·l·l·l·lma total, així amb l geminada. Portem ben bé uns mesets que entre el projecte que fa anys que portem (serà que som bons?) i el que hem d'entregar nou a partir del setmbre (buah, el setembre, no queda lluny!) doncs les coses estan calmades, calmades. Ja veureu, ja, com al setembre "lloveran centollos" que diu un company. Clar, però l'ésser humà sempre ha de buscar-se preocupacions ... no podria ser que tot fossin flors i violes! Per això, i com que justament al setembre comencem a entregar coses del nou projecte la preocupació ara era ... ens deixaran fer jornada intensiva?

Per tal de treure'ns les preocupacions, fa uns dies (sí, la jornada intensiva la comencem dilluns ... aquí les coses sempre s'apuren, això de fer-les amb temps ...) ens va reunir el jefe per dir-nos "Bé, això de la jornada intensiva ... allò de poder fer festa a la tarda ..." i que no ens ho acabava de dir, tu. Unes taquicàrdies, uns plans de la gent pel terra, unes cares de tensió, d'aquelles que penses "com ens digui NO, m'ensorro i arrenco a plorar" ..."... crec que no hi ha cap impediment perquè no la pogueu fer, de moment", va acabar The Boss. Si senyor! Això és parlar! No es pot dir un "Cap problema, però sigueu raonables si esteu molt liats de feina". No, no. Semblava que fessis problemes de lògica de 3r de BUP (pels d'ESO, això és equivalent al vostre 1r de BATX., però molt més difícil, clar) de negar una negació negada.

Doncs ja ho tenim aquí. Dilluns "si no hi ha cap impediment perquè no la poguem fer", començarem a currar a les 8 i acabarem a les 3. O sigui que jo començaré a la mateixa hora de sempre però a les 3 (posa-hi quarts de 4, 15:30, que jo dinaré per aquí) cap a fer alguna cosa. Ja tinc un munt de coses pensades, de l'estil com els propòsits d'Any Nou: fer el mandres, descansar, fer la migdiada, arrepissar-me al sofà, veure el Tour (també conegut com fer la migdiada amb el Tour de fons ... en cas que n'hi hagi ... crec que m'hi apunto i encara faria algo, jo), anar a la platja a treure'm el bronze fluorescent un parell de cops a la setmana (sí, Tigretón, aquest any ho prometo!) i, espera que no sé si hi ha lletra petita ... ehem ... llegir-me el llibre de l'autoescola.

De l'autoescola prometo fer un post més llarg però ... és que és superior a mi. I és també l'arma de destrucció massiva que tothom ... però tothom és tothom, eh? que abans només eren "los más allegados" però ara ja, venga, tots al carro ... utilitza en dinars, sopars, sortides a mitja tarda o simplement quan vas a veure alguna companya de feina que ara està a una altra planta i et deixa anar un "Claro, ¿y el carnet para cuándo? Es que mira que hace años que te conozco y bla, bla, bla, ...". A més com que jo sóc tonto, pos ala, tothom se'm puja a la parra ... del tema de l'autoescola ja en parlarem, ja. Aquell llibre tan ben estructurat, que és per fotre-li un calbot (o més d'un) al que el va fer ... i tan ben redactat ... que juraria que hi ha trossos en futur de subjunctiu i tot ... criminal. A més, no tinc peles! I si en tingués no en tindria per comprar-me un cotxe ...

Doncs res, que sembla que a partir de dilluns començarem a viure la vida intensament ... com si no la visqués ja ara, la meva. Però només de pensar amb el bonic canvi de temperatura quan sortim a les 3 o a les 4 ... ja et donen ganes de no fer-la! A veure quants dels bons propòsits sóc capaç de complir ... segur que els relacionats amb fer el mandres, tots!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


7 Comentaris:


At 30/6/06 10:52, Anonymous Anònim

...Al menys tu començaras ja la jornada intensiva...jo em pasaré tot el juliol en aquest horari de 10 a 14 i de 17 a 21!!, per a poder fer vida social si senyor! jaja, i en agost jornada intensiva, les vacances? ni m´ho han dit, si es que mira que tenen mirament i es preocupen per la meua vida social eh? ejem sense comentaris.
Moltissimes gràcies per la cançó, de veres!!!, hui estic millor que ahir i espere que pitjor que demà...ja es cap de setmana, wenu per a mi ho serà a les 9 de la nit jeje...Que tingues molt bon dia, i animitos per a tu també!!!
Muackssssssssssss

 

At 30/6/06 12:56, Blogger olimpia

Jo ja faig la jornada intensiva desde dilluns, però jo no puc parar ni un moment. No puc perquè jo no vull, això ho tinc clar, però és que tinc tantes coses a fer... que si faig la migdiada em fa sentir malament.
L'autoescola... si vols vas i si no doncs no hi vagis, és igual. Però no t'estressis home!!!
Petons.

 

At 30/6/06 13:46, Anonymous Anònim

Hola macu
que em facin mal? no creo que ja ningú pugui fer-me mes mal, creo que em dut ja el dany de set vides, però aqui estic, donant per sac, encara que a mes d'un/a li rebenti.
Que facin el que vulguin amb les fotos,el que m'interessa són els textes i segun els escric els guardo ...aixi duc tres bloqs ja. Em fa la punyeta la falsa moral de qui s'escandalitzen per un nu i no posen fi a la Pederastia, al nazisme i a les apologias de terrorisme.
Aixi va el món, asi va el país i asi anem tots.
Feliç cap de setmana, dema matí em toca zoo, jejeje


Ah¡¡ i sempre producte del pais cony, com els musclos de roca
jejeje

 

At 30/6/06 16:02, Blogger stel

uooo, jornada intensiva!!! aprofita-la :D

jo avui he acabat les pràctiques, ara toca bscar feina, a veure si em voldran :p

i va, posa't amb el tema autoescola, que segur que pots!!!
besets,
^^

 

At 30/6/06 16:14, Blogger nimue

aiaiaia.... el tema de l'autoescola em resulta familiar... jo també m'hauria de fer l'ànim però és tan fàcil trobar excuses. I poques ganes bàsicament.

Gaudeix de la jornada intensiva!

b7s!

 

At 30/6/06 23:27, Blogger Lupus Minor

No he entès mai el nom "jornada intensiva". Vol dir que es treballa més de presa? O que s'esgota u abans? Bé, com a aperitiu de les veritables vacances, no està mal: que les gaudisques!

 

At 3/7/06 00:42, Anonymous Anònim

Adeu brasilers, adeu argentins, adeu Ucranians o com botons es diga....redey i ara a qui m´aferre jo?, Alemania? ni pensar-ho!, Italia na nai, França miau!, POrtugal??...ahi es queda la cosa...
El finde genial...:-)...acave de penjar una cosa...demà més, ja ens llegim, bessets.
Ana

PD: Que tingues molt bona setmana!!