dimarts, 20 de juny del 2006
Capítol 124. A per qui dius?
Vetllada futbolera ahir al vespre a casa meva. Sota el títol "No em fotis que Espanya guanyarà el Mundial ... però mira contra qui juga! contra la banda de música de Tunísia! Així fins i tot jo!" un servidor i en Pieret ens disposàvem a veure aquest duel totalment igualat entre dues seleccions punteres perquè sí. El partit tots sabem com va anar, de manera que no cal fer més esment ... ai, que Espanya em guanya el Mundial! Com no es trobi alguna selecció que tingui un bon mig del camp? ... nens, que el guanya, eh? ... no es creuaran (3a persona del plural) pas amb Itàlia ... perquè és l'única que té un mig del camp d'aquests lenyerus ... uf, uf, uf, que no hi haurà qui posi la tele! ... que no veu veure ahir la Plaza de Colon de Madriz? uf, uf, uf ... que hi havia banderes amb el Toro ... i amb l'ocellet i tot! uf, uf, uf, ... pensa en una altra cosa, pensa en una altra cosa ... ah, sí, el post!

Per la mitja part vem encarregar dues pizzes a ca la Meri. Ahir, la meva pizzera preferida no treballava (llàstima també) i amb la noia que ens va agafar la comanda no ens vem acabar d'entendre "Dos pizzas medianas ... vale, 25 minutos y las venís a buscar" ... va passar totalment de la part on li deia "Ens les podeu portar?" ... deuria tenir el cap al partit, també. Total, que després de veure marcar Tunísia, amb el Pieret amb un somriure d'orella a orella, anem xino xano a buscar les pizzes ... minut 25 de la primera part. Situem-nos: Esparreguera, Baix Llobregat, Catalunya.

Només baixar veiem com D ja ha començat a muntar el Ciber. Que entranyable! Encara no té la llicència perquè es veu que els veïns del bloc no li deixen obrir per no-sé-què (ai, mira, si sóc jo encara el Presi de la Comunidad! Un dia d'aquests algú em farà una cara nova!) Es veu que es va quedar una de les mega-pantalles aquelles de 1000 polzades del Fórum (li deuria valer un paston i mig) i ja la té instal·lada. Tenia el partit posat i des de fora es veia bastanta gent a dins mirant-lo. El Pieret i jo ens quedem un xic perplexos ... "Venga mi España! Cojones!" se sent des de dins ... Amb un "No pot ser, home! Ho has sentit malament! Segur que ha dit Venga la Guadaña, Ramones! ... deu jugar Motta i deuen tenir posada música" ... tirem cap avall. Situem-nos de nou: Esparreguera, Baix Llobregat, Catalunya.

A l'arribar una mica abans de la Pizzeria sentim una de crits "Ueeeee, uoooooo, aiiiiiii". No, no era el Coro Rociero de Esparraguera ... que no n'hi ha però ves que d'aquí a 4 dies ... no us he dit mai que Esparreguera tenia el campió del món de Sevillanes? I que anava al meu cole d'EGB? ... ara començo a entendre perquè la Geo mai vol venir. Anem repassant bars i tampoc hi ha excessiva gent per sentir aquells crits. Fins que arribem a un: Bar Melilla (Xavi, suposo que el recordes), bar oficial dels marroquins/musulmans/magribins/... d'Esparreguera (alguna cosa en contra? no pas, colta, jo tinc el meu i ja em sembla bé que ells tinguin el seu). Uns crits! Un forofisme! A més estil Kittus, d'aquells que la pilota passa el mig del camp i ja criden! Impressionant! Com ho viuen, els tius! El Pieret em comenta d'anar a buscar les pizzes i quedar-nos a aquell bar a veure el fumgol ... només acostar-nos ja ens miren raro (normal, també) "A veure com els fas creure que vols que guanyin ells" li comento. Millor a casa, oi? Tornem a situar-nos: Esparreguera, Baix Llobregat, Catalunya.

Recollim la pizza i tornant a casa, un pas de zebra. Reconec que el tema senyals de trànsit no el toco massa ... però oi que als passos de zebra els cotxes han de parar? Doncs el propietari del cotxe tunnejat que ens vem trobat deuria estar malalt aquell dia que ho explicaven perquè no para, ens esquiva. A més un cop ha passat ens deixa anar un "Gilipollas!!". També deuria haver faltat el dia que nostru Senyor repartia cervellets. El Pieret i jo ens quedem com atontadets. Gilipollas? Per què? Per creuar un pas de zebra? Aquest nano quan l'adelanten a l'autovia deu anar com Terminator 2, fotent bandades per tot arreu! Això sí, ens va dir "Gilipollas" en un correcte català ... aquest és dels nostres! Es nota ja l'Estatut, oi AiCarai? Perquè continuàvem estant a Esparraguera, Vai Yobregá, Kataluña, oi?

De la resta, res de destacable. Bona tertúlia i bon àpat tot sentint La Sexta "Humphrey Bogart Xavi va a sacar la falta ... Salinas! Tócala otra vez, Xavi" ... i la realitat que per TDT els gols arriben més tard. Al local de D, que no reben el senyal analògic (clar, perquè el President no li ha donat les claus del terrat perquè faci la connexió ... que dolent és aquest tiu!), cridaven el "Gooooooool" com un segon i mig més tard que nosaltres el vèiem (i no cridàvem res, per suposat). Amb el segon el "A por eeeelllosssss, oeeeee" i fins i tot un "Que viva España ..." però fluixet, eren les perles que se sentia de cal D. Flipant! El pobre Pieret ja se'n fa creus ... "No la guanyaran, oi Angu?" ... amb aquella cara de "Digue'm que és un grup que no val res i que els pelaran a quarts! Menteix-me, si us plau!" ... Home, si quan guanyin saquegen el local de D, per mi ... Us ha parlat Angu des d'algun lloc del Planeta Terra ... no em feu dir ara ben bé per on cau!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


7 Comentaris:


At 20/6/06 13:08, Anonymous Anònim

*Bones...

Acabo d'assabentar-me d'això del partit, i, o sóc cega, que no t'estranyi, o al diari no n'he llegit res. Coi! Serà que el què no m'interessa directament el meu cervell no ho processa? És possible. Ja sabem que la percepció no és objectiva, així que...
O sigui que el Xavi és el teu ídol, no? Esclar, al ser terrassenc... Un dia vaig parlar amb ell.

-Em fas una firmeta per aquella col.lega d'allà? és que li feia vergonya venir ella mateixa...
-Ah, sí, cap problema- I signa.

Em miro la signatura.

-Escolta, tu no llegeixes massa, no?-El Xavi s'inquieta, em mira, barboteja no sé què- Doncs hauríes de llegir més, creu-me.

Giro cua i me'n vaig anar.

*Que tinguis un bon dia! ;)

 

At 20/6/06 14:10, Anonymous Anònim

*Pobre, m'ho va reconèixer: 'sí, hauria de llegir més...'. Després vaig pensar que m'havia passat. Però ja era massa tard.


:)

 

At 20/6/06 14:40, Anonymous Anònim

Jejej jo ahir vaig veure al partit a canal 4,el meu estomac vora les 9 ja no esta per soportar comentaris de la sexta jaja...
Curios curios com sempre el que et pasa, ey aquest payo q es bota el pas de cebra segur q es tragué el carnet a Roma, redeu!! ahi si que no para ningu, ni en semaforo vert per a peatons ni res de res...això si que era perillos...
En fin esto es todo de momento, informando Ana plujenca desde informativos valencianos anos anos....
Pd: per cert jaja ampliant informació el capirossi ja està donat de alta, i sete el tornaran a operar de la clavicula en dies. Ci vediamo!!!

 

At 21/6/06 11:03, Anonymous Anònim

Redeu redeu!!! Senyore PEPET....treballa abanda en una optica?...en fi no li faig recomanació jaja soles dic aixo... com no t´en havies fixat en la image de la pluja??
Elur a que tu si!!?? ea! si es que es lo primer que es veu...
Aqui doctora amor...senyor PEP que hi esta enamoraet? jejejejeje, tenim futura cunyi? que no veu certes coses...segur que a la cañadas si la vories jajaja, tant de critiarla pero segur que t´atrapat en la suspensio morruda.
Ah! gracietes es molt maca la canço!!! la meua part preferida es on nomena "yo no quiero Paris con aguacero ni Venecia sin ti"

Si es que soc una enamorada dels viatges!!! jajaja, petonets estiuencs que ja estem a la teua estacio predilecta!!!

 

At 21/6/06 14:06, Anonymous Anònim

Per parts No et sàvia jo tan futbolero, per cert quan parles d'Esparraguera em ve a la memòria, una plaça immensa on habia una barberia molt gran que regentaban dos germans, l¨angelina i el Pascual, eren oncles de la meva mare i passava alli molts caps de setmana.
Sobre el mundial, jo paso,bastant patiment vaig tenir amb el Barça aquest any.
Per altre part el que escric, és meu, són diferentes epocas de la meva vida, perquè ja he passat per totes, soltera,casada, divorciada i en llista d'espera , jejeje
Cal pendreu de conya no em be de gust "una ulcera" de cara a l'estiu.
Preciós el teu poema i segueix donant aquests tocs d'humor que bona falta ens fa.
Petonets

 

At 21/6/06 16:44, Anonymous Anònim

No recordo gens mes de tot allò, era molt petita.
El de "poma" m'ha agradat, mira que m'han cridat coses en aquesta vida, però poma mai.
Sobre les fotos, no se, no se
Be segueix deleitan-me amb les teves coses, un dia d'aquests m'animo, i torno a explicar la meva experiència amb el permís de conduir.
Petons

 

At 23/6/06 08:50, Anonymous Anònim

Les fotos???

Productes catalans i de la terra jejeje
bon dia maco!!!!