dilluns, 19 de juny del 2006
Capítol 123. La Margarita dijo SÍ
Cap de setmana de patxorra. Sabeu aquells caps de setmana de "Què has fet? Que t'ho has passat bé?" i la resposta és una graaaaaaan interrogant. No ho sé. No sé si m'ho he passat bé perquè no he fotut res en tot el cap de setmana. Buenu, res, alguna cosa sí que he fet: posar rentadores. Ah i una altra, no anar a buscar els regals del meu cumple (sí, al final apart del famós "regalet" es veu que n'hi ha d'altres ... que no seran cap NANANA, que consti) i no perquè jo no hagi volgut eh? perquè "Ara no ens va bé ...", "...estaria bé que hi fóssim tots ...", ... ja veig que empalmarem regals de cumple amb regals de Nadal ... buenu, tocarem a més.

Ahir era dia d'eleccions. Buah, quina participació a les eleccions. Buah, quina gentada que hi havia al meu col·legi electoral a les 10 del matí. Buah, quina tirada de trastos que feia el vocal de la mesa on vaig anar a votar cap a la presidenta (darrerament totes les taules electorals on vaig a votar només hi ha presidentes ... és com quan vaig entrar en aquesta gran empresa que els meus superiors eren "les meves superiors" ... la gent ho atribuïa a que les dones no baixen del carro tan fàcilment, que es quadren i d'allà no les mous) ... però tirada de trastos amb totes les lletres, que li va tirar les paperetes del SÍ, del NO, l'urna, les cadires, ... brutal. "Oh, és que potser la coneixia", pensareu ... clar, però no li diguis "A ti lo que te pasa es que te entra frío por las tetas" això davant un pobre votant com jo per molta confiança que hi hagi ... clar que tampoc hi havia molta gent més, per allà. Per cert, el tiu, ex-veí d'AiCarai, casat, amb fill i gos ... un perla, també!

A més veies després als discursos i veies a la gent com poc contenta. Sabeu allò que sempre guanyen tots, que guanya Catalunya, que "el resultat ha estat bo per tothom ...". No. Va sortir el Duran explicant no se què, el Piqué dient que com que no ha sortit NO aniran al Tribunal Constitucional ... doncs així per què et presentes? ... els pobres d'ERC que semblava un velatori, que sèrio que estava el Cagod-Goviga! (però si ho veia tothom que sortiria que SI!) ... si fins i tot el Maragall ... ostres, el Maragall, que gran que s'ha fet! el vaig veure com aixafat a l'home molt envellit! ... que estava allà, amb aquell parlar que semblava un futbolista quan anuncia que plega ... Podria haver-ho dit, que plegava ... com a mínim hi hagués hagut xixorra a algun lloc, de l'estil retransmissió esportiva "Bomba en el PSC, conectamos con CIU..." i allà el Duran cridant "Campeones, campeones ...". Però ni això, tu. Potser els afecta la calor, també.

Però si hi ha hagut un personatge al cap de setmana ha estat ... Sete Gibernau. No em cau bé, ho reconec. Però anava bé, aquest any, molt bé fins i tot. Uns ho atribuïen a que havia canviat de nòvia i que la gafe era Esther Cañadas (deien fins i tot que el cautxu dels neumàtics li treien a ella dels llavis), altres ho atribuïen que el gafe era Honda (que li feien la punyeta) i que ara a Ducati ... buah, els italians van sobrats ... pos no. Continua sent el mateix Sete de sempre! Quina soberana hòstia que es va fotre el tiu! Pobre! Com em va dir ahir algú "Sete ja pot dir que ha fet algo important al Montmeló ... ha parat la cursa". Quina mala llet, també!

Però no content amb l'hostiot que es va fotre, que a sobre va fer caure al seu company d'equip i de rebot a no sé quanta gent més ... sense comentaris ... l'ambulància que el portava a la Clínica va i se la fot contra un autobús de BCN. Que s'ha de tenir mala sort, també. Que el diumenge d'autobusos urbans en passen 4 i el cabu! A més, un cap de setmana d'estiu, que a BCN no hi ha ningú. Pobre!

I un altre dels personatges del finde és el tiu que comenta els partits de La Sexta. No, Pluja, el que diu "la vida puede ser maravillosa ... aquí, en La Sexta ... Salinas!" o "Dónde estan las llaves matarile para abrir esta defensa? ... Salinas!!", no. L'altre. El del partit d'ahir de França. Sort que l'Elur ja va dir que no ho veia perquè ... s'hagués desesperat ... tot el partit fotent la pilota a França "que sutilidad, que toque ... Francia merece ganar el partido por goleada" ... i una merda! Però quina merda de partit que van fotre els francesos! Com pots dir això! I a sobre hi havia de convidat un periodista francés que se'ls presenta amb la samarreta de la selecció francesa i que només començar i ja et deixa anar un "Yo quiego que gane Fgancia y sino Egpagna". Pos ja ens ho has dit, tot, nano!

Total, que entre tot això i que li estic començant a agafar mania a Shakira ... que posis la cadena que posis sents la cançó aquella que surt un tiu dient "Shakiga, Shakiga!!" (no, no és francés, però fa ràbia igual) ja sigui al videoclip o com a acompanyament de qualsevol imatge ... grrrrrr ... és que no puc, tu. Ja només hagués faltat que al resum del programa de les eleccions haguessin ficat la cançó aquesta quan sortia el Maragall ... que gran s'ha fet ... està ara pitjor que el Pujol de fa 10 anys!!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


11 Comentaris:


At 19/6/06 11:02, Anonymous Anònim

Rebotona mona!!! que vosté es dirigeix a mi!! jejeje..no vaig veure ahir el partit de França...la caiguda multiple a Montmeló en deixa tocada...No se al menys a mi em va fer cosa vore l´hostion, sobre tot el després veure com el Melandri no s´aixecava, ni es movia ni res...
Redey no sabia el del bus, mare de dèu, només li faltava això, si vaig escoltar anit que ja l´havien fet dues operacions a la clavicula... En fi es el que té aquest esport...
I per si algu li interesa, la caiguda multiple (a la primera volta, perque després en la reanudació caigueren molts més..) van ser: Sete, Capirossi (gràcies al Sete), Melandri, Pedrosa, Hopkins i Randy de Puniet (que aquest xic mira q te mala pata cau en totes les carreres)..entre tu i jo (mel pots conseguir per a que siga el meu parent??) jajaj, abans el dui el Aspar que és quasi vei meu... Wenu a la fi, acavaren la carrera 4 gats, i el rossi va ser el que s´enporta per 8ena volta a Montmeló el gat a l´aigüa...
Mil bikiños!!!

 

At 19/6/06 11:56, Anonymous Anònim

El que es quedà KO es Melandri, que quan va caure va ser arrastrat entre les motos de Pedrosa i Hopkins...
De qui sòc fan? de tots i de ningú, en el sentit que soc fan del bon espectacle...diguen-te aixo et facilita l´opció de descartar a alguns pilots incluint al teu compatriota jeje... Aixo si no me cau gens be Lorenzo per example, li falta una dosis de humiltat, que espere amb els anys vaja agafant, Elias em cau de lujo, fa 3 anys era dels pocs que en 250 em feia alsarme (Aixecar-me) de la cadira, perque arriscava...desde que ha pasat a la categoria reina...es diferent encara no s´ha fet a la moto, i es una llastima, es un pilot que va amb el cor, i aixo em mola, el Pedrosa per example, es un pilot generalment de cap, es un crack el tio, pero tampoc son fan d´ell ni de ningu...soc en general fan del motociclisme, ea ahi queda eso!
I respecte a la teua pregunta...de si el Sete segueix en la Canyadas...la primera noticia de que anaven o no anavem l´he llegida de tu, a mi em va pareixer veure-la quan l´accident multiple per això al llegir-te hui he dubtat, pero ja et dic com totes les dones i novies son rubies ja em lio...i la veritat, com t´ho diria finament per a no perdre el glamour que em caraterisa??... em dona igual a qui estiga el Rey de les excuses, jejeje,
Ea! ahi queda eso también...
Yee señor Pepet hui futbol!!!! y epaaaaaaaaaaaaa a vore que fan avui!!, requete abrasitos

 

At 19/6/06 13:07, Blogger neus

La sexta? el partit d'ahir? doncs jo en vaig collir una perla, que no vaig caura de la cadira per miracle. El nen mirava el partit, jo estava a l'ordinador, però sentia la tele... Corea atacava però no se'n va sortir, la perla? "que se creen que van a poder con Francia... Naranjas de la China... que no, que no, naranjas de Corea" i es van fer una gràaaaaaaaaaaaacia ells mateixos de por!!!

M'abstinc a comentar res sobre el resultat del referèndum... només que vaig ser la primera de votar al meu poble! ale! per xula, jo què carai! ;P

Les motos? aisssssss pobre Capirossi... vaig a llufar a veure si s'ha recuperat... tan maco, ell.

I em sembla, que ja està... bé... no, no està... jo encara estic de cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajajajaj

Petons!!

 

At 19/6/06 13:09, Blogger neus

ui, ui, ui! caurE amb e... ai el Pompeu Fabra :P

 

At 19/6/06 13:42, Anonymous Anònim

-Aixo d´obrir-me un blog per a mi jajaa, no estaria gens malament,sona molt interesant! pero el blog es teu i aixo prevaleix... al menys per a mi, i ja et vaig dir un dia que la culpa es teu que ens fas q estirem la llengua...viva la sopa de llengua! vivaaaaaa
- si soc amiga de Su, pero a Elur no tinc el plaer de coneixer-la...aprofite i t´envie petonets Elur jejej
- A vore benvolgut Pepet abans si em podia pocionar, ja et deia que tinc mes afinitat en uns que en altres...però la paraula fan es com la de casarse (de moment) per a mi, massa extremista...et puc dir els que més be en caguen, els que veig millors pilots, i per aixo si podriem omplir un blog sencer, aixi que a la teua dispossicio ho deixe, que et fique un altre mega apartat... aixo si al Lorenzo no mel trague!
ALe corto i cambio que sino et faig la biblia sencera asi i jo soc agnostica...jesus amen!
Ah i aixo de la profunditat... es un plaer llegir les teues reflexions taciturnes senyor Pepet!, requete itos!!

PD: no si ja sabia jo que no podia fer algun comentari curt, tens rao, i et comprenc respecte a pensar que la neutralitat no existeix... ja et dic que si vols que et diga per qui aposte més...a sus ordenes, respecte al futbol no puc ser neutral, res mes pq per example enguany si haguera anat a la tentativa de que "vuic espectacle", haguera deixat de ser CHE...i m´haguera fet culé per example (q no se te suba el ego jaja), pero en fi serafin en eixe aspecte si que tinc les arrels ben arrelades...viva angola!!! jajaja

 

At 19/6/06 13:44, Anonymous Anònim

posicionar volia dir jaja que he ficat pocionar

 

At 19/6/06 15:26, Anonymous Anònim

I ara perque soc suïssa?? no entender jajaj...
-125: Gadea, Bautista,Faubel i Lutti (es que aixo q celebrara el xiquillo el seu campionat l´any passat davant nosaltres em calà! jaja)
-250:Barberà, per això de ser valencià...si es de veres la terra tira
-GP:Pedrosa (pq sempre ho ha demosrtat tot en la pista, i ha pasat d´entrar en polemiques...i contestar amb victories, viva per el nano!!). Elies (es la simpatia personificada, malgrat que com et deia trobe a faltar que es trobe comode en la moto i faja de les seues pq es dels que quan se la juga et faja tindre el cor en un ay!. Melandri (pq l´any passat demostra que malgrat tindre pitjor moto, 40 vegades que la del Sete, es deixa la pell en cada cop...que haguera passat si haguera tingut la del Sete?' qui lo sa, esperem q es recupere promte del hostion d´ahir), lo de Randy es mes que res per guapo...+ l´any passat el duia el Aspar, es del meu any...i enguany va sempre pel terra, vamos que es realista jajaj /(humor del vespre), lo de Rossi ja se sap ho ha desmotrat sempre, malgrat que enguany no està tan fi, pero aixi tb fica emoció, l´any passat estava massa clar...enguany al pujar joventut...s´ha compensat la cosa, i aixi es mes sorprenent sino sempre teniem q estar pendets, de que li pasara aquesta volta al Sete? (els de la honda, trencara el motor, la cadena li fallara?...)ara sorpren fins i tot que un tal Vermullent (bermut per als amics) et faja una pole...
I ale qui vuiga saber més....
http://www.marca.com/edicion/marca/motor/motociclismo/es/index.html

PD: i a mi una higiene bucal?? jajaja, jo alli no soc la que talle el pernil jeje si fora aixi no cobraria als amics..., besukitos

 

At 19/6/06 21:10, Anonymous Anònim

Hola, el teu espai em sembla del mes entretingut, aquest punt d'aire fresc que necessitem al cap del dia per desconnectar.
No es si la Margarida ha dit si amb total coneixement de causa, la cuestion és que tots hem exercit el dret a fer el que volem, votar SI, NO o simplement no votar, és la grandesa de la democràcia.
El mes graciós de tot és que com sempre han guanyat tots, ja veus, ningú no ha perdut, és bo prendre les coses amb tant optimisme.
Amb seguire perdent en el teu espai sempre que pugui,
ah!!! i a meu tampoc no m'agrada la Shakira, entre ella i l'OPA el tenim clar aquest estiu.
Un petó

 

At 19/6/06 22:38, Anonymous Anònim

Vaja Pep, doncs jo si que estic contenta van guanyar els meus com sempre, jajaja. I per cert ja em diràs qui és aquest veí que tirava trastos, m'encanta aquesta chichorra, com pots veure el meu carrer és el més entranyable, des de la meva estimada Himójenes, fins a la Pura petita, la Pura gran, etc...
I com no em despedeixo: Opa me voy para la piltra....
Petons

 

At 19/6/06 22:53, Blogger nimue

ale, doncs ja han passat les eleccions, ea. A veure si per a la pròxima em deixen votar i tot...

mmmm... doncs a mi m'agrada Shakira... :P

 

At 22/6/06 15:15, Anonymous Anònim

Doncs mira, teràpia de grup, posem totes les penes, les tristeses i els desenganys en el petard mes gran que tinguem i ho llancem ho mes lluny possible, a veure si s'apaguen els dolents rotllos i es cremen totes les històries negatives.
qui s'apunta?
Petons macu i bona revetlle per tu tambe