dimecres, 28 de juny del 2006
Capítol 127. Au revoir
"Ha, ha", que fa el Nelson dels Simpsons (ups, que la Pluja, no veu els Simpsons ... mmm ... a vore que ho explico ... és el típic marrec que quan passa alguna desgràcia sempre està allà per enriure-se'n ... fa ràbia però li agafes carinyu, després de 23 repeticions dels mateixos capítols). L'himne espanyol, com tothom ja sap no té lletra ... però quan era petit algú (i no acusaré a ningú) me'n va ensenyar dues: "Franco, Franco que tiene el culo blanco porque su mujer lo lava con Ariel ..." i "Ejpanya, Ejpanya, s'aguanta d'una canya i si la canya cau, Ejpanya adéu-siau ...". Doncs bé, família, amics, amiguetes, ahir va caure la canya.

Vetllada futbolera, com no, al Coliseu barcelonista, allà on només te raó de ser la paraula "Victòria", allà on s'hi ha patit, s'hi ha plorat, s'hi ha declarat l'amor per en Puyol (jo no, eh, això la Mi) i on aquest 2006 s'hi ha vist guanyar tot, tot i tot ... a l'Ateneu d'Esparreguera. Sota el títol "I no podrien perdre tots dos i que passi, no sé, Austràlia, que em va saber com greu que els eliminessin" un grup de valents va gosar anar a veure el partit i ser completament indiferent al que passava ... buenu indiferent, una mica corasón partío sí que hi havia ... perquè França fa com ràbia (i això que jo no en tinc cap a la feina ... tinc un argentí que curiosament des del dilluns que ja no ve ... no es deu haver recuperat del sustu) i d'Ejpanya ... què voleu que us digui?

"Però has dit valents! Per què valents?". Perquè família, amics, amiguetes, l'Ateneu ahir va caure com La Tierra Media anava caient a las huestes de Mordor (i no parlo del nostre Mordor, eh? del de la peli). Ahir l'Ateneu era ... ehem ... seu. Total que erem com a molt 10 persones d'uns 70 o 80, sàbiament repartides entre la sala gran i les narcosales, que ens anàvem mirant a cada atac de França amb un mig somriure i un "mmmm mira, mira, mira que si marquen ...". La situació era còmica 100% perquè mentres veies i senties la desesperació de "Venga joder, que no hay profundidad" tu estaves allà veient-les venir... sense implicar-te molt ... buenu excepte al primer gol dels francesos que se'm va escapar un "Goooooooooooool" que mig Ateneu se'm va girar amb cara assassina. La resta d'integrants de la taula, en veu baixa, em van deixar anar un "Si és repetís, evitem-ho, si us plau ... que volem sortir vius". Nens, que l'ambient era xungo, tu!

I sort d'aquestes distraccions, eh? perquè el partit no va ser dolent, no. Horrible, va ser! Quina falta de tot! On vas a posar el Raúl, home, que esta acabadíssim, enlloc del Luís García, "Es que el otro día hizo un partidazo" ... "No, company, el otro día va marcar un gol i ja està". I França, que són els Rolling Stones del futbol, que no corren ni que els matin ... I les aficions ... on va la gent vestida de toreros, de flamenques (no cal que digui de qui eren, oi?) i un tiu de França que anava vestit d'osset rosa. Per favor, això no es mereix passar a quarts a un partit on hi ha la torçida brasilera ... que aquella gent s'ho pren en sério això del futbol, hombre.

I aquelles cares del final, aquells plors del Cesc (que li van dir Ses tot el partit ... però millor que Cex, un futbolista diferente, ho és, ja hem guanyat alguna cosa amb La Sexta), aquella tristesa, aquella Puerta del Sol amb aquelles samarretes d'"Opá vamo a por el Mundiá" (que ara a veure què en fas, d'aquella samarreta), aquell tiu que es va carregar un vidre de l'Ateneu d'un cop de puny. Collons! Si que la gent s'havia cregut la venuda de fum, no? Que eren vuitens! Que no era ni la final! Perds la final dius "Home, si que pots estar ..." però a vuitens? ... andayá! Perquè Ejpanya només ha guanyat a 3 mindundis, recordem-ho: al Coro de Nens Cantors d'Ucraïna, a la banda de l'Escola de Música de Tuníssia i a l'Agrupació d'Amics dels Canaris d'Aràbia Saudita. Per favor, i la gent s'ha cregut la venuda de motos que guanyarien! Ai, ai, ai, nens, que no anem bé. Clar, com que els del Baa ens diuen cada any això i sempre anem malament, ja hi estem més avessats!

Ah, però ja diuen que aprofitaran la cançó del "A por ellos" canviant un xic la lletra per "Hasta octavos" ... es veu que ja ho tenien previst, tu. I les samarretes ... sempre les poden aprofitar pel Mundial de bàsket ... aquí com a mínim no vendran tant de fum ... o sí, depén de La Sexta ... perquè què importa que Ejpanya hagi perdut ... si "la vida puede ser maravillosa".
 
post perpetrat per jo mateix ...|


10 Comentaris:


At 28/6/06 10:56, Anonymous Anònim

jejej gràcies per la puntualicasió, veig que t´ha quedat clar lo dels Simpson...respecte al d´ahir, sincerament em sap mal per el Cesc, vore plorar al noiet, en va fer aflorar el instint maternal, ¿als 25 anys? doncs si, sera que tinc de visita a l´Andres (el que viene cada mes...serà...
El cas es que ja dos dies enrere quan em confirmen l´aliniació,"Raúl titular", mamaaaaaaaaaaaa diumenge paella que espanya sen torna cap a casa!!!, i efectivament!, no fills meus jo no vaig plorar...estic curada d´espants...serà per algo?? jajaja... En fin serafin esto es lo que hay san blay, y otra vez españa dijo adios en octavos...ara de quin te fas? la cosa esta realment xunga!!, portugal ni de conya amb el figo (tinc certa part blaugrana infiltrada, abans aixo que merengue), Italia menys, sempre guanyant per la minima i a l´ultim minut, que pasen a Australia!!,Anglaterra, buff noooo!, Brasil...massa caguera han donat sempre...crec que de moment em quede amb Argentina "che que bueno que viniste!"...ja saps per aixo de compartir l´expresio, del che es clar, però que conste q es nostre!!.
Feliç dia! besukitos.
PD: res de Rossi home a vore si al final en fas puntualitçar en cada cop...Pedrosa,Elias, Melandri, Faubel, Barbera i Gadea per aixo de ser valencians jejeje, i vinga va si m´apures Bautista que es majete, no com.... jajaja, ale bikiños

 

At 28/6/06 11:49, Anonymous Anònim

que els bombiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!

Com vaig cridar amb els gols de França!

Visca Visca!

A por ellos óeeeeeeeee! xDDDDDDD

 

At 28/6/06 12:26, Anonymous Anònim

Jo del Barça?, soc valencianista, amos 100% CHE...lo del figo chatin, soc antimadridista...jejeje
I lo de Argentina es per descarte, em molan com parlen, no tots, el maradona no veus... dels que queden son els unics que em caguen un poc millor, aixi que per descart Argentina.
I en aixo de les apaties futboleres... mira el Cañete no mel trague pero aixi i tot sòc del València.
Qui no es amant de les horxates? tu o els argentins? jajaja
Itos mil

 

At 28/6/06 15:17, Anonymous Anònim

Hola maco ja es que un dia d'aquests em tanquessin el blog, primer va anar per fotos, despues per comentaris anti yankis i ara per les fotitos tambien, això si, ells no tanquen els blogs que fan apologies de terrorisme i feixisme que hi ha uns quants.
És la llei de l'embut, aixi que passo, ja so faran, i si m'ho tanquen obrire un altre i en pau que sóc catalana cony!!!
De la selecció paso, mentres no jugui, Catalunya no dic res, que despres tot se sap
petonets

 

At 28/6/06 19:12, Blogger nimue

confesse que em vaig alegrar molt del resultat del partit perquè estic fins el pirri de futbooooooooool! i vull que s'acabe jaaaaaaaa! arf, arf, arfffff!

 

At 29/6/06 08:00, Blogger olimpia

Bé, ara que ja s'ha acabat el mundial per Espanya, ja només em queda el ProEvolution de la Play. Això és l'infern.
Amb això de les pintes que portava l'afició... sense comentaris, ja els has fet tú.
Molts petons.

 

At 29/6/06 12:41, Anonymous Anònim

Clar que pots fer de Sol...Grazie mille pel teu comentari...hui no estic molt akuna matata aixi que sempre es un revulsiu aquesta mena de comentaris...GRACIETES!!!, que disfrutes tu tb del teu dia...i si la calda mata a les formigues (ejem) es que tinc un trauma amb elles de petita jajaja tot per la meua avia (que em conta q a sa mare li sen clava una per l´orella de petita i quasi es torna loca)...

Un forte abbraccio!!! ci vediamo presto!

 

At 29/6/06 13:52, Anonymous Anònim

Hola macu
t'entenc, perquè a mi tambien m'agrada aquesta solitud, la buscada, la qual jo escullo,
l´altre, ja l'he tingut moltes vegades tot i estan a,b parella.
El que pasa és que dificil que t'arribin a entendre, ja no parlo a nivell parella, que això ja ho he deixat per impossible, sinó fins i tot a nivell amistat, perquè presumptament mai ets el que demostres i sempre ha d'haver un alguna cosa mes.
Potser perquè em vaig anar de casa molt joveneta i he viscut sempre la meva vida, no tinc les mateixes necessitats que els demas, perquè em tinc a mi i és en part perquè m'hagut d'acostumar a tenir-me a mi i quan hem estat dos m´he sentit decebuda pero aixo amb quedo com estic.
No sempre es busca alguna cosa, de vegades l´unic que t'interessa és algú amb qui passar-te hores xerrant, amb qui compartir una tarda de cinema o simplement amb qui parlar de centenars de tonterias. ´
Però la vida esta muntada d'altra forma, i jo segueixo sense concebre el per que... Un peto

 

At 29/6/06 17:58, Blogger Mrs. Y

Home lo del Nelson sempre ho podries grabar i penjar-ho al teu blog, ja saps el refrany (modificant-lo una mica)... un sonido vale más que mil palabras ;P.
A mi no m'agrada massa el futbol (per no dir gens) però es divertit veure com ploren a vegades alguns de la secció d'esports, o escoltar aquells crits Aaaaaisss!!!! Oooooh!!! que sembla que els estigui agafant un algo, penso que son massa fanátics, els extrems no son mai bons u_u, i com deia el acudit de la Marçalada d'ahir de La Manyana (diari de ponent) A la rue!!! A la rue!!.

 

At 29/6/06 18:01, Anonymous Anònim

*Booooooooooones

Hi ha molta gent que se sent contenta perquè va perdre Espanya. N'hi ha molta de trista, fins i tot ahir vaig rebre un client al despatx amb la samarreta de colors vermells i grocs.

I jo? com me sento, jo?

Doncs sincerament, se me'n fot el futbol català, espanyol i mundial.
Del què sí que em queixo és de la calor. Collons, quina calor que fot!

Petooooooooooooooooooooons!