dimarts, 6 de juny del 2006
Capítol 116, Los ElectroDuendes
Com és el món dels blogs, eh? Avui venia tot predisposat a parlar de 30 milions de coses, de demanar públicament que es retiri formalment del calendari el període comprés entre finals de maig i mitjans de juliol, del primer dia de platja (bueno, qui diu dia, diu tarda) que va ser ahir, de les noves aventures d'AiCarai ... però tot, tot, tot ha quedat ja en un segon pla. Ja en parlarem, si hi ha ganes i temps, més endavant ... o no.

Avui, arribant a la meva meravellosa empresa (tard, perquè els dies que hi ha operacion retorno als matins del dia següent hi ha operacion ahir-volia-fer-operacion-retorno-i-mira-la-faig-pel-matí-al-final) i tal i com entro, signo i saludo als senyors de seguretat ("simpàtics", crec que simpàtics seria l'adjectiu que els definiria) veig en l'hortizó, al costat dels ascensors a una alegre senyoreta ... bueno, alegre tampoc, feia una mica cara de putejada, però com a mínim reia (avui tinc el dia de posar adjectius, tu)

La noia m'ha donat ... un rasca-rasca. Per un moment m'he quedat així com estorat ... com "perdona???" i la noia ràpidament m'ha deixat anar un "para tí, para tí, a ver si tienes suerte...". A veure, que jo molta sort mai he tingut i menus amb el rasca-rasca d'aquests però ... a la feina? un rasca-rasca? i per què? què regalen? El tram entre la planta baixa i la 4a planta, feudu de recolliment d'un servidor, s'ha fet llarg i tortuós ...

Total que arribo, li comento al meu venerat JM, que ràpidament va a baix a buscar el seu. Enl JM arriba com jo a la feina, a quarts de 8, i la noia es veu que ha arribat a quarts de 9 (pels d'ESO ... bah, els d'ESO prou liats que estan ja amb les seves històries) ... Total que tots dos ens disposem a rascar la butlleta pròpiament dita ... i res. Esperàvem un "Siga rascando ... siga rascándose los huevos u otro boleto" no sé amb una mica d'humor però apareix un "Gracias por participar", així, tot secot! Llàstima, també! A més una butlleta superxunga que tampoc posa els premis que donen ni on els has d'anar a buscar.

Ara ha arribat el Tigre i sí, a ell li ha tocat alguna cosa ... samarreta pel nen! Però tampoc sabem l'abast concret dels regals. Potser et regalen una pre-jubilació (home, a la meva planta tots som jovenalla però hi ha plantes ...), o les radios de dutxa que van regalar a uns quants fa com 4 o 5 anys, que feien el 75è aniversari de l'empresa ... una ràdio per la dutxa xulíssima que anava saltant sola d'emisora ... o potser et regalen peles ... no, això potser, no ... o potser et regalen un ordinador (clar, com que estem a una empresa d'informàtica) de fa 10 anys,clar... no sé, ja anirem veient què passa al llarg del dia!

El cas és que per un moment ja m'he vist com l'anunci aquell de l'ONCE, amb tota la gent que treballa per aquí perseguint el seu follet (bueno, a algunes plantes alguns els perseguirien i ja està perquè ajupir-se a agafar-los ... mmmm). Què maco que seria! A més quan truquessin els clients, dir-los "Un segon, un segon, que se m'escapa el follet ...". Unes rises! Que els follets de l'anunci aquest són bons ... vull dir que no oposen resistència a que els agafin ... no sé, l'anunci tindria més gràcia si fossin follets amb mala llet, com els Gremlins, penso jo, eh? Serien els nostres ElectroDuendes particulars!!!

Ara diu que s'han de seguir instruccions per anar a recollir la samarreta ... carai! Si ens munten una gimcama i tot ... alguna cosa està canviant aquí, digues-li estiu, digues-li setmana de 4 dies, ... que et donin regals aquí, que sempre han estat una mica de la Virgen del Puño ... gago, gago, gago.
 
post perpetrat per jo mateix ...|


3 Comentaris:


At 6/6/06 13:22, Blogger olimpia

Quina sort que ahir vas fer festa. A mí em va tocar pencar, però és el que hi ha!
Gràcies pels ànims que m'has deixat al meu blog.
Petons!

 

At 6/6/06 19:50, Blogger neus

I què més voleu que una gincama per no avorrir-vos a la feina? jejeje a mi m'hi han posat un gavatxo maleducat i ressacós, mira... preferiria butlletes del rasca-rasca o gremlins (jo tinc un passat gremlin) o follets de qualsevol classe!!!
Avui el meu primer somriure l'he fet aquí, gràcies.
Petonet.

 

At 7/6/06 07:39, Blogger nimue

anda, pensava que els únics que feiem gimcanes a la feina eren els del meu gremi :PP
Tu si et regalen alguna coseta l'agafes però mira't la lletra petita no siga cas que...