dijous, 25 de maig del 2006
Capítol 111. Dinamita pá los pollos
Avui al matí, ben aixecat, ben despertet (no sé què passa però el meu rellotge biològic darrerament s'adelanta al meu rellotge-despertador-ràdio-on-no-se-sent-RAC1) m'he disposat a treure el sopar del congelador. Ja fa uns quants dies que sopo "qualsevol cosa" o més ben dit, poca cosa (sí noies, operacion Bikini a sac-pac) i avui tinc ganes, no sé, d'un bistec amb patates, una mica de peixet, ... o mira, un pit de pollastre. Tot serà que tal i com arribi no tingui ganes d'això i em mengi una poma o una truieta ... ja veurem.

Ara pensareu "Però què fas? Si tens microones!". Teniu raó, però jo sóc d'aquells de l'"antigua usanza", d'aquells que prefereixen que les coses es descongelin bé, de mica en mica, que no pas fotre-ho al microones i en un plis ("Clar, perquè ets un tiu sà i t'han dit que és dolent descongelar el microones!" ... ehem ... us recordo que bec Coca-Cola i la Coca-Cola, segons el que em va dir sempre ma mare, porta droga) ... això del plis ho deixem pels dies (que en són uns quants) que arribes a l'hora de dinar i penses "Uixxx .. i el peixet?" o pel mític got de llet del matí ... que d'aquí a 4 dies s'acaba en la seva fase calentona ... sempre ens quedarà el microones per fer les Popitas, tu!

Total, que he tret el pollastre. Ostres! Fa un munt de temps que no menjo pollastre a casa. El pit aquest, quan l'he tret crec que fins i tot ha deixat anar un "Ja era hora, tiu, em tenies oblidat!!". Realment, crec que el tenia des de ... abans de ... sabeu l'època aquella de "Que ve el llop ... ai, perdó Lupus Minor ... que ve La Gripe del Pollo!!!! auaaaa auaaa!!". Crec que des d'aleshores. Recordo haver anat al súper i que la caixera del Condis, la Maria del Carmen, li deia a una senyora "Nuestras pechugas son de confianza ..." i al veure la cara que posava com d'interrogant ja ràpidament va aclarir "... bueno, las mías sí, digo las que vendemos en Charcutería!". Us desespero que hi havia per si la gent comprava o no pollastre!

Perquè això de La Gripe del Pollo ... com ha quedat? Fa uns mesos allò que deia A3 de "... y La Gripe del Pollo, que empezó en Turquía ha saltado ya a Grecia ..." i passats un o dos dies " ... y ahora ya está en Italia ...", "...y cuidado que ya está en Francia... lo mejor sería hacerse una cuenta naranja ... naranja pollo a l'ast, claro", ... A3 sempre amb aquest esperit de no acollonir a ningú! Però tal i com ho narraven semblava talment que parléssim de quan va arribar l'any 2000. Us en recordeu? Allò que a La 2 (són els rarus) sortia com arribava l'any nou als diversos països del món ... doncs amb La Gripe del Pollo igual.

A mi em queda el dubte si va arribar o no, La Gripe del Pollo aquesta. Que a molta gent se li en va anar la pinça, segur. Ara així de memòria recordo un parell de notícies al Metro o al Què (que com diu el Xavi, és l'onomatopèia del Hristo "Què? A que te pego dos ostias, joder!") de l'estil que es veia una caixa que posava "Paloma muerta en extrañas circunstancias, no abrir por favor" o la mítica senyora que va veure que un colom es moria, li va fer el boca-pico per intentar reanimar-la i després se'n va anar a un CAP perquè deia que tenia La Gripe del Pollo. Però tret d'això i del pseudo-caos al meu Condis, ja no se n'ha sabut res més.

Jo he continuat menjant pollastre ... no a casa però sí a ca ma cosina o a la feina ...el ja mític plat de "Pit d'au a la planxa" ... que no té gust a res ... i A3 enlloc de tornar a alarmar a la població doncs ara es dedica a fer un reportatge sobre "...los lamentables incidentes en la celebración de la Champions...", que va durar molt, el reportatge aquest! Clar que la Xampinyons la tenim nosaltres ... jejejejeje.

De tota manera, el govern ja tenia pensat un eslògan perquè, si arribava La Gripe del Pollo la gent continués comprant i consumint pollastre. No, i pels malpensats no era "Tu te comes el pollo y yo te como la ....", no. Era més com carinyós! (heu de clicar-lo per veure l'eslògan complet, que sembla que els gifs-animats i el Blogger no se ajuntan molt!)


Aix, el pollastre, quants records! De petit en menjava cada diumenge ... Sempre hi havia no sé què de primer i pollastre de segon. Que abans jo era més de cuixa però quan vaig descobrir el pit ... tu dona'm els pits deixa la cuixa per després!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


5 Comentaris:


At 25/5/06 08:53, Blogger nimue

ains... i després de veure aquest pollastret tan boniquet dient que t'estima encara te'l vols menjar? el que has de fer és convidar-lo a sopar, home!

ja saps... vegetariana i eso...

 

At 25/5/06 10:22, Anonymous Anònim

ui, ui, ui!!!


Però algú recorda el gran heat del grup que dóna nom al post d'avui?? Bé, n'hi hauria dos: 'Nos vemos en el infierno', i el meu prefe 'Toro mecánico'!!!!!!!!! Què grans!!! Hehehehehehe


P.D.: m'encanta el pollastre!!

 

At 25/5/06 15:44, Blogger neus

jajajajjajajajjajajjajajajjajajjajajajjajajajja... quin riure!!!! jejejejejejje

Avui he dinat petxuga de pollastre jejeperò jo sóc més de cuixes ;)

Un petó!

 

At 25/5/06 22:57, Blogger Lupus Minor

Jo estic tranquil: és molt difícil que les persones us en contagieu.

:-P

(No us trec la llengua: me'n llepo els dits.)

 

At 26/5/06 10:32, Blogger neus

Boooooooooooooooooon dia maco!! ;*)