dimarts, 16 de maig del 2006
Capítol 107. A un pam de la final
Atenció: aquest post està integrament dedicat al futbol! ... Oh, és que després no vull queixes!

Post dedicat a: tota la gent que NO li agrada el futbol i que demà faran un extra i s'apuntaran al carro de la majoria ... que portin sort, si us plau!

Canalla, avui això serà curt ...Ja només queda ... res, un alè! Uf, uf, uf, que ja m'estic posant tens i tot! Nens (i nenes, que sino el sector feminista, predominant en aquest blog pel que es veu, es queixa) que ja ha arribat el 17! Ara és el moment que ens repeteixin la pregunta que se'ns porta com una setmana formulant-nos: "I tu, on la veuràs?"

La veritat és que jo la veuré ... a l'Ateneu. O millor, dit, intentaré veure'l a l'Ateneu. Espero demà poder plegar d'hora de la feina perquè sino haurem d'entrar amb calçador. Ei, però no us penseu que a Esparreguera l'activitat lúdico-esportiva finalitza aquí., eh? La Passió obre les seves portes per retransmetre també el partit ... clar que el problema serà que haurà de ser, la que hi vagi, gent respectuosa amb el mobiliari. És a dir, no es podrà menjar, ni beure, ni fumar ("Fumar ja no deixen enlloc!!!". mira, a l'Ateneu com arribin al final del partit empatats ... ja veurem qui deixa fumar i qui no!) ... clar, com deia el tiu aquell amb la cançó aquella, "No es lo mismo". O sigui que La Passió serà un lloc per gent ... modosita.

També hi ha algun bar que posarà la terrassa al carrer aprofitant el bon temps ... tot i comptant que a quarts de 9 (8:45PM pels d'ESO) encara és de dia i no es veurà una merda, però bueno! Allà com a mínim podràs beure, menjar, fumar, ... és una alternativa. Ep, i no ens oblidem que la fan a casa de tots i cadascun de nosaltres, que la fan per La 1 i pel Plus, amb aquells comentaris impagables del Nadal i el Robinson, respectivament ... i dic impagables perquè pagaries el que fós per poder-los entendre ... perquè un curs de dicció? o un logopeda?

I si guanya ... bueno, si guanya ... tots a Canaletes! Una alegria! Una dellonses! Unes ulleres que ja tinc encarregades ... Geo, et passo la marca i el tamany i tu mateixa, eh? ... és broma, tonta! Diuen que ja hi ha gent que si guanyen farà cua a El Prat per dijous anar-los a rebre ... Sí, són els mateixos que feien cua al RACC per les entrades i es van quedar sense, com que ja estan acostumats a fer cues, pobres! Ja només faltaria que sortissin per una altra terminal diferent a les que estan ... i dient "El Baa ens ha dit que sortirien per la A ... com és que surten per la B?" ... si és que ... van a putejar-los sistemàticament!!

Clar, ehem ... però aquí anem molt flamencus de si guanyen "farem això, farem allò..." però ... ehem ... i si .... (jo no ho vull posar, però tots ho enteneu, oi?). Què farem? Els del RACC ja estaran igualment a El Prat ... però llavors sí que els del Baa "s'equivocaran" de terminal ... Sort que per una vegada (clar, la darrera va anar com va anar perquè anàvem de guais!) hem posat seny i sabem que es pot guanyar i es pot .... (que no ho poso, tu!) ... lo qual no vol dir que després sapiguem perdre, eh? (nerda, ja ho he posat!)

Però bueno, crec que per una vegada cal seguir les frases del que ens va fer ... la final d'Atenes ... "anem a gaudir i a que se'ns posi la gallina de piel" ... esperem, però, que no es compleixi allò de "Un palomo no hace verano".
 
post perpetrat per jo mateix ...|


9 Comentaris:


At 16/5/06 10:07, Blogger neus

Nen, nen, nen, nen... passo, passo de parlar del que ha de passar demà... només pensar-hi ja em foto nerviosa...
M'he proposat no pensar aquesta setmana, que sino em poso mig taquicàrdica...
Només dir-te que no hi haurà palomo, que ara sí que tenim entrenador!!
Per cert... parlant de palomos... aquest diumenge va venir el meu padrí, i es veu que encara hi ha possibilitats de que siguem descendents del "descobridor" aquell... quin mal rotllo, tu.
Ai sí... és un intent absurd per canviar de tema... que quan hagi passat lo de demà, encara estaré nerviosa, jo...

Petó de bon dia!

 

At 16/5/06 21:39, Anonymous Anònim

Demà pot ser que tanquem la botiga, perque tothom es veu que estarà concentrat veient el prepartit, o el que sigui...
O sigui, que guai perque la tarda serà més tranqui.
Visca el Barça!!!!!
Petonets

 

At 16/5/06 23:22, Anonymous Anònim

bffffffffffffffffffffffffff... començo a estar molt nerviosa Sr. Angu i cada cop m'envaeix una extranya sensació... perdrem Angu perdrem... i bufffff... ploraré... i bffff... suicidi colectiu!

En fí, demà a aqueta hora tant de bo ens trobem a Canaletes tiu...

petons!

 

At 17/5/06 00:22, Blogger su*

cullons pep! amb la primera frase ja m'has frenat! i ara q faig? continuo llegint? m'en vaig a dormir sense el somriure als llavis? quan dius integrament vols dir q tot tot tot, i quan dic tot vull dir TOT el capítol està dedicat al futbol? em sembla q no m'el llegiré pas avui.... vaaale, no coooola, i és q no m'el llegiré pq ja me l'he llegit :P

petons i bon dia!!

i d'això, si ha de guanyar q sigui d'un gol a la segona part, q jo vull guanyar la porra.

 

At 17/5/06 07:06, Blogger nimue

aimare, aimare, aimareeeeee! que demà els meus xiquets em faran un examen sobre el que passarà avui!!

 

At 17/5/06 10:52, Blogger neus

Boooooon dia maco!! ;**)

 

At 17/5/06 23:11, Blogger nimue

eiiiiii! t'imagine de festaaaa!
enhorabona!!! :))

 

At 18/5/06 08:52, Anonymous Anònim

VOLEM COMENTARIS DEL PARTIT!!!!!!!!
VOLEM SABER COM HO VAS VIURE!!!!!!!
VOLEM COMPARTIR-HO AMB TÚ!!!!!!!!!!

 

At 18/5/06 09:35, Blogger neus

què dir-te que no sàpigues ja?
MOOOOOOOOOOOLT BOOOOOOOON DIAAAAAAAAA!!!!!!
Petons blaugranes!!!!!!!
oleleolala ser del Barça és el millor que hi ha!!!!