dijous, 4 de maig del 2006
Capítol 99. Campions!!! ... a un pam dels 100

A un pam de la glòria. Bé, a 25 quilòmetres de la glòria. La distància que separa Esparreguera de BCN. Ahir el Baa va guanyar la Lliga. Bé, la Lliga l'havia guanyat, ja, com un parell de mesos abans. El Baa aquest any a la Lliga ha jugat de conya i ha arrassat, sense cap tipus de contemplació, a qualsevol equip que se li ha posat per davant! Anda que no ens ho hem passat bé, uf! Som els millors! Oeeee, oeeee, oeeee, oeeee, oeeeeeeeeeeee, oeeeeeeeeeeee. Si fins i tot al Marca es rendeixen!!!

Ara el Tigre del Bierzo em comenta que entre la nena i ahir els del futbol no l'han deixat dormir en tota la setmana, que ahir hi havia massa gent pels carrers (és un soso aquest, també). Abans de venir he vist les imatges ... impressionant: 4.000 persones a l'aeroport, 24.000 a les Rambles ... tot i que no aclareixen si les dades les dóna la policia, el Baa, la Tele3, ... o qui les dóna. Normalment quan donen aquesta informació, com la gent que van a les manis (eh, Geo?), tenen com 3 maneres de calcular-ho:

- "Ni pa ti ni pa mi". Un diu un número: "5.000 desgraciats a les Rambles" (normalment acostuma a ser el merengón de turnu), l'altre (el barcelonista ultra, aquell que si perd ni sopa, ni hi ha tema ni res de res) deixa anar un "Que dius! Si com a mínim hi havia 40, que dic?, 50.000 persones!"). Es fa la mitja de les dues i ja tenim el número que donen i tots contents, tu. I si no li agrada el número que surt ... doncs s'ho inventa, oi que ho ha de dir ell? D'això se'n diu ser democràtic!!!

- "Coneixences". "Doncs jo tinc un amic d'un cosí d'una tieta meva que hi era i diu que hi havia molta gent ... no sé, com a 100.000 persones, més o menys ... o 1.000.000 de persones a Canaletes" ... Suposo que l'amic del cosí de no-sé-qui deu ser andalús fijo, perquè tanta gent a Canaletes acaben vestint tots amb els trajes de Modelo ... que no hi caben! Ja me'ls veig ocupant les 3 plantes de Modelo

- "Lo que diga la rubia". Es busca a la rossa (de pote o natural) de torn perquè digui un número (que sigui aproximat, tant és!). És igual si la clava o no la clava ... normalment la gent està tan embobada amb el que diu "la rubia" que ells ho donen i es queden tan panxos. A veure qui li diu que NO a "la rubia", la que es lia!

De tota manera, digues-li poble xungo, a Esparreguera, però molt soroll, molta cosa tampoc hi ha hagut. Jo, que ahir tenia un sopar i vaig seguir per SMS ... aixxx, els SMSs; per cert, moltes gràcies ... l'esdevenir del partit del València i el del Baa; doncs això, que quan vaig arribar no vaig veure aquell festival de motos aixecant roda, aquells cotxes pitant sense parar (es pot fer! Als test d'autoescola diu no-sé-què de "celebrar acontecimientos deportivos"...), aquella munió de gent a l'Ateneu, ... doncs no, estava la cosa prou calmada ... serà que ens estem tornant civilitzats, al poble sardanista per excel·lència (com a mínim aquest any)? serà que cada cop hi ha més merengons, al poble sardanista per excel·lència? serà que la gent està més pendent de les classificacions de la Unió Sardanista que no pas de la Lliga de futbol? com que som el poble sardanista per excel·lència ...

En tot cas la gent està moderada (excepte una òptica de la Rambla que li van trencar els vidres de l'aparador i es van emportar totes les ulleres)... i per què? per lo d'aquí a 13 dies (12+1, no, no sóc supersticiós). Aixxx, ja em començo a posar nerviós ... i és que tothom està així, així, com d'aquella manera de "Ui, que bé, hem guanyat la Lliga ... ai el dia 17!". No home, no! Cony! El que hem guanyat celebrem-ho i després ... ja ens ho trobarem! Això sí que els que feien cua ahir al RACC i es van quedar sense entrada ... aquests sí que estan nerviosos. Crec que la comunitat andalusa a Catalunya va augmentant, eh? Tots els que entrevistaven per la ràdio deien que havien arribat a la cua més d'hora ... només hagués faltat un que digués "Jo vaig venir amb el meu nedó i mira'l ara, ja fa 1,80 ... digues algo rei!", i el nen, amb veu de Carmen de Mairena "Hola guapo!" Ja ho vaig dir jo, que s'enfadarien!

Va, deixa'm anar a buscar el diari, però no el Marca, eh? que avui és d'aquells dies que fa goig comprar-lo!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


3 Comentaris:


At 4/5/06 10:28, Blogger neus

Abans de res, una petita puntualització: què passa amb les rosses, eh?! eh?! que jo fins no fa gaire ho era, i rossa de pot, eh?! homeyà!!! i no em vaig pas tornar més tonta del que ja era, eh?! ;)
I ara sí:
Oeeeeee oeoeoe oeeeeeeeeeee ooooooooooeeeeeeeeeee ooooooooooooeeeeeeeeeeee!!! clar que a mi, digue'm de cor senzill, o simple, però m'agrada més el CAMPEOLONES, CAMPEOLONES OE OE OE, CAMPEOLONES, CAMPEOLONES OE OE OE!!! ;P
I com deia l'iluminat de T5 fa dos dies, i quan dic dos dies vull dir abans d'ahir, eh?, "lo que sí está claro, es que el Madriz no va a ganar la liga"... llest el paio, molt llest... quans anys de carrera so lissssssto? quantes hores dedicades al càlcul dels punts de classificació lliguera, eh?! Una servidora va estar rient mitja hora amb aquest titular XD
El que ahir em va fer petar de riure? quan Cat ràdio estava entrevistant al Puyol, els del Plus, tan educats ells, el van anar a interrompre de mala manera i els va deixar anar un "Que te esperes coño!!" ben emprenyat jejejeje després de que els digués educadament que s'esperessin i no li féssin el més mínim cas. OLE PUYOL!!!
Alens maco, un plaer!
VISCA EL BARÇA!!!!!
petons!!!

 

At 4/5/06 13:27, Anonymous Anònim

IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

C A M P I O N S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que cracks que soooooooooom!

En fí, la meva crònica de Canaletes ja l'he feta al fotolog xD Quin teixit! ( que vol dir vaia tela ^^ xD )

Apa sr. Anguuuu!

Un petonàs i esperem tots amb ansia el capitol de demà que serà el 100 !! Quina emoció! Quin goig! Que de tó!

 

At 4/5/06 20:31, Blogger nimue

felicitats!