divendres, 21 d’abril del 2006
Capítol 91. Una rosa és una rosa
Avui farem un extra-point.
Per una vegada, i sense que serveixi de precedent, no diré res. Que us arribin tantes roses com us mereixeu ... que són moltes!

Si volviera a nacer, si empezara de nuevo,
volvería a buscarte en mi nave del tiempo.
Es el destino quien nos lleva y nos guia,
nos separa y nos une a traves de la vida.

Nos dijimos adios y pasaron los años,
volvimos a vernos una noche de sábado,
otro país, otra ciudad, otra vida,
pero la misma mirada felina.
A veces te mataria, y otras en cambio te quiero comer,
ojillos de agua marina.

Como hablar, si cada parte de mi mente es tuya
y si no encuentro la palabra exacta, como hablar.
Como decirte que me has ganado poquito a poco
tu que llegaste por casualidad, como hablar.

Como un pajaro de fuego que se muere en tus manos,
un trozo de hielo desecho en los labios,
la radio sigue sonando, la guerra ha acabado,
pero las hogueras no se han apagado aun.

Como hablar, si cada parte de mi mente es tuya,
y si no encuentro la palabra exacta, como hablar.
Como decirte que me has ganado poquito a poco,
tu que llegaste por casualidad, como hablar.

A veces te mataria y otras en cambio te quiero comer,
me estas quitando la vida, como hablar...

Como hablar - Amaral
Una pequeña parte del mundo (2000)
 
post perpetrat per jo mateix ...|


7 Comentaris:


At 21/4/06 14:31, Anonymous Anònim

Senzillament preciós.
Bon cap de setmana!

 

At 21/4/06 14:32, Blogger su*

ooooOOOOOOOOOHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
m'encanta aquesta cançó d'amaral!

espero q no, q no serveixi de precedent! q gràcies a tu, segur q m'en vaig a dormir amb un somriure als llavis :)

més tard llegiré la parrafada de sota :D
feliç Sant Jordi ple de llibres i cds!!!
petonassos trempat!
su*

pd. ostres.... sóc la primera a escriure!!! oleoleole!!!!

 

At 21/4/06 14:33, Blogger su*

caxis! per un minut se m'han adalantat!

petons!

 

At 21/4/06 15:04, Anonymous Anònim

Oh oh, quants cops m'han cantat aqueta canço pero amb una diferencia...

a veces te mataria...
otras en canvio te quiero asesinar...

xDDDDDDDDDDDDDD

Ja saps que em faig estimar senyor Angu xD

Bon Sant George!

 

At 21/4/06 16:08, Blogger neus

és curiós el canibalisme que hi ha en les lletres de les cançons... a mi que no se'm mengin que segur que pateixen una indigestió terrible! jejejeje sóc de mal païr, vès...

Va, conyes a part... molt maca la cançó, molt maca la rosa, preciós el detall. Espero que rebis molts llibres, que tu si que te'ls mereixes maco!!
Un petó ben gros!!

 

At 21/4/06 20:05, Blogger nimue

gràcies, gràcies, gràcies! :))))

que tu també tingues totes les coses bones que sense dubte et mereixes!

 

At 24/4/06 16:55, Blogger neus

haurem de tenir paciència per poder gaudir dels teus posts...
un petonàs maco!!