dilluns, 8 de maig del 2006
Capítol 101. Ja tenim la copa ... i ells també, es veu
Cap de setmana tranquil ... pel que podia haver estat. "Tranquil", d'una banda, perquè m'he quedat a Esparreguera ... no he parat de fer coses, però m'he quedat a Esparreguera. "Pel que podia haver estat", de l'altra, perquè he estat convidat a una sèrie d'actes que es realitzaven en aquesta fabulosa ciutat que du per nom BCN i on em passo més de la meitat de les hores del dia de cada dia ... excepte caps de setmana, clar, i on el meu cansament va impedir de trobar ganes per anar-hi. Amb la qual cosa (buf, quina calor que fa avui aquí, engegueu l'aire acondicionat, hombre!) vaig decidir quedar-me a casa tranquilet i a veure-les venir.

Perquè ... és normal el que ha passat aquest cap de setmana a BCN? No, que és normal sí, però ... no ho podríem distribuir en uns quants caps de setmana més? "Oh, és que el Baa ha guanyat aquesta setmana la Lliga, quan vols que ho celebrin?", vale, "Oh, és que la Feria d'Abril si la celebren al juliol no té gràcia perquè el nom ja ho diu ... Abril", vale, "Oh, és que allò dels avions ..." ... un moment, allò dels avions si ho feien d'aqui a 3 setmanes o 1 mes tampoc hagués passat res ... " ... oh, és que la gent s'hagués acalorat i tal", clar, com que només hi havia 1 milió i mig de persones (pels d'ESO això d'un milió és mooooolta, moooooolta gent!) allà no hi havia ningú acalorat! Espera que continuem: la cursa del CorteInglés ... jo recordo que la feien més tard "ohhh, és que més tard farà més calor!", collons! al final no fotrem res a l'estiu! Que ja fa temps que es va inventar el concepte AIGUA i el concepte BARETU on prendre el concepte AIGUA! I per acabar el Baa-Apañó que tal com està la Lliga si l'haguessin deixat d'aquí a un mes i mig ... tampoc hagués passat res, eh?

Només com a dada anecdòtica, i segons informa PuriNews, el més escandalós del tema de "allò dels avions" és que no hi havia manera humana de sortir de la zona: ni en cotxe, ni en metro (no la van deixar baixar per la multitud de gent que hi sortia), ni a peu (que semblava un joc d'ordinador d'aquells de cotxes que has d'anar esquivant a cotxes que et venen de cara), l'única cosa que podies fer era esperar a que acabés ... Terrible! I a la que sorties d'allà què et trobaves? els del partit de futbol!

L'avantatge de tot això és que avui no hi havia ningúúúúúúúú (és un dir, clar) a l'entrada de BCN. En un obrir i tancar d'ulls ens hem plantat a la .Diagonal (allí cotxes com sempre, eh, no esn flipem, ara). I és que toooota la gentada que hi havia divendres sortint de BCN va tornar dissabte a la tarda (cosa que no entenc ... "oh és que així em desestresso" ... doncs si arribant al vespre al destí i passant-hi només un matí et desestresses ... tu i jo no som del mateix planeta!) o diumenge. Ei, i que duri, eh? tots els dilluns haurien de ser així.

A Esparreguera, mentrestant, la vida transcorre amb més calma. Ahir es va acabar La Passió i per celebrar-ho ahir es veu que era el dia de "Ponga un perico en su vida". Unes quantes penyes de l'Apañó van fer-s'hi arribar portant ... ehem ... la Copa del Rei. Vaig tenir l'oportunitat de veure tan distingit trofeu d'aprop ... està fet una merda: ple de ditades, mig desmuntat (vaig provar d'agafar-lo, pesa un huev i una mica més i se'm desmonta ... per desesperació del que em va deixar entrar a mirar-ho, clar). Vaig compartir l'escena amb un perico de pro, el company Puentix. Pobre! Plorava d'emoció; fins li va donar petons a la copa ... quan li vaig aclarir que aquesta copa és la mateixa que la que el Baa va guanyar el 97, que encara cap equip se l'ha quedat en propietat ... va anar a rentar-se els llavis amb sabó per por d'una infecció ... com són els pericos! Nosaltres no els tenim tanta ràbia ... només volem que baixin a segona i ja està ... tampoc n'hi ha per tant, oi?

Realment, com que ahir era el dia perico a La Passió, pensava que enlloc de cantar l'"Oh Sanna" a l'entrada de Jerusalem, cantarien el "A segundaaaa, oeee, a segundaaaa, oeeee!" o que Sant Joan que va normalment vestit de groc canari portés un distintiu blanc i blau o ... Es veu que es va considerar tot això ... però a darrera hora es va descartar, catxis! Al final de l'acte (em refereixo a l'acte teatral, malpensats) es van emportar la copa abraçant-la (clar, sino se'ls demunta!) agafada com qui diu "eiii, no me la robis, es mi tesoroooooo". No senyors, que nosaltres en tenim una altra, que ahir la passejaven per BCN ... ai, i aquesta és en propietat, oi?

PD: En l'escriptura d'aquest post no s'ha maltractat cap ocell de la fauna catalana, pericos inclosos!

PD2: Ui, que m'ho deixava ... poooooobre Fernando Alonso! Quina cara que feia, de pocs amics ... i això que va quedar segon ...

PD3: Com son els de l'Apañó! Tu ets de l'Apañó, vas al club i els dius "Eh, que m'emporto la copa!" I ells "sí, sí, torna-nos-la abans de les 10, eh?". Tu t'imagines anant al Camp Nou i dient-li al Laporta "Eh, que m'emporto la Lliga i ... ja us la tornaré, si de cas". Increible
 
post perpetrat per jo mateix ...|


5 Comentaris:


At 8/5/06 09:50, Anonymous Anònim

M'ha fet gràcia el post d'avui xDD

Quin tiu el Puente, ja me'l imagino asquejant com sempre que algu parla del Barça... no en saven!

Jo no he anat a cap cosa multitudinaria de Barnaka, la feria d'abril estava estudiant, per lo dels avions estava estudiant, i per no agobiar-me més men vaig anar al poblet de l'Albert, quina va ser la meva sorpresa que ahir, al tornar d'alla amb el tren i baixar per Pssg de Gràcia... passava la rua del barça! viiiiiiiiiiiiiiiiisca! vaig fer la hooligan i tal... xD

Angu! No vaig poder comentar-te el post 100 però ja saps que sok una hooligan fidel desde el primer dia!

petons!

 

At 8/5/06 10:25, Blogger neus

ummm... una pregunta... no es col·lapsa pla més la gran capital quan plou? em sembla que sí, eh? que aquesta gent de ciutat es neguen amb 4 gotes! jejejejejjeje
Què dir dels pericus... si és que... generosos ho van ser, eh? ens regalen el primer golet, ens deixen fer la puta i la ramoneta amb la pilota tan com vam voler i no ens espatllen la festa. Que alguna cosa hi té a veure el Jorquera, vaaaaaaaaaaaaale sí! Va fotre un partidàs!!! Perquè no és ell el porter titular?? perquè hem d'aguantar al fatxenda del Valdés? quina ràbia que fa el Valdés!! quasi quasi la mateixa que l'Alonso... osti no... ara potser m'he passat... perquè ahir deuria perdre per culpa de l'equip, no? com que quan guanya ho fa tot solet... uf, no puc amb aquest paio, no puc!!!! I tu, sembla que no hi hagi ningú més per fer anuncis!!! massa que el veig als esports, només em falta trobar-me'l als anuncis!!! homeyà!!
Mira, ara baixaré al taller a veure què diu l'únic pericu que hi ha... jejejejeje... pobret, tan maco que és i pericu! si és que no es pot tenir tot, no...

Petonets!!!!

 

At 8/5/06 10:54, Blogger neus

Ieeeeeeeeeeeeeeeeep!!!! ha aparegut un pd3!!! jejejejejeje...
Mira, ami m'agradaria més fer allò d'anar al club i dir-li: Escolta Jan (que es veu que fer-se dir Jan és molt xulu! no em fa gaire el pes el Laporta...) que m'emporto al Larsson, i qui diu Larsson diu Gio, o Márquez, eh?, uns quants dies, si de cas si ell vol tornar ja el veuràs! jejejejejejejje
;*)

 

At 8/5/06 11:33, Anonymous Anònim

Doncs a mi m'agrada molt el Valdès U_U

 

At 9/5/06 11:24, Blogger Unknown

però que tens tu en contra dels periquitus??? mira, quan et vegi, recordam que et dec un clatellot!
si la copa està tan bruta, es per la cantitat de gent que s'apropa a tocarla...perque l'hem guanyat nosaltres,amic culécampiódelliga...