divendres, 7 d’abril del 2006
Capítol 84. Quedarà algú? Apart de mi, clar
Ostres, com passa el temps. Volant, passa el temps. Sembla que fa 4 dies que escrivia que quedaven com 3 mesos i Escaich (sí, sí, el paquet aquell que va jugar al Baa) per les següents vacances i mira ... com deia el niño de Los Otros (no confondre amb Iniesta, que sino l'Elur s'enfada ... però que consti que parlàvem de paquets): "Ya estan aquííííí!!!!!".

Afortunats aquells que poden agafar vacances (ja no parlo dels vividors dels professors i dels que estudien ... dels altres, dels altres, dels que declaren que "O em donen vacances o mato a algú" i clar, o els donen vacances o tenim que lamentar danys personals ... que en alguns casos diem "lamentar" per dir alguna cosa). Jo les podria haver agafat però prefereixo guardar els dies per l'estiu ... que fa com més gràcia. A més, continuant a la meva categoria de pringat l'altre dia vaig rebre una noteta, d'aquelles simpàtiques, simpàtiques, amb còpia a Déu i a sa mare, recordant-me que la setmana que vé tinc un curs. I clar, els cursos a la meva feina van com van: de dilluns a dimecres (que penses, "guai! dijous com que és Dijous Sant podràs marxar de BCN més o menys al migdia" ... bueno jo, i mig milió de cotxes més ... doncs ... i una merda perque els desnerits del Baa de bàsket no saben mantenir una diferència de 6 punts quan queden 4 minuts per acabar el partit ... auuuuuu, toca't els nassos i quedat a veure'ls ... ui, com perdin! sort que no podré escriure al blog ... jo que ja em veia a Praga ... Que el crit de "Aga Aga Aga ens n'anem a Praga" el trobo com una mica forçat ... va, al que anàvem) ... de dilluns a dimecres, deia però en un horari ... ehem ... de 3 del migdia a 9 del vespre.

(Si us plau, fem un interludi per reflexionar ... Gràcies)

Doncs això. Torna l'Angu-24-hores, un servei que t'assegura arribar a casa a les 2/4 d'11 de la nit (10:30, ESO's students) i sortir per anar al curru a 3/4 de 7 del matí (6:45, pels d'abans). I sort! Sort! que casa meva és al costat de la parada! Sort! Que només em faltaria fer una romeria per arribar a casa. Ja em veig amb un vestit de Nazareno Taram Tarararam Taram Tararam ... Que sortiria la senyora Hilaria, del 1r 3a, cantant-me una saeta "Aiiii, ese niño que viene con su cruz del curroooooo ..." Molt maca, la senyora Hilaria, molt maca. Llàstima que en català no ens acabem d'entendre molt ... quan li parlo em mira i riu ... o no m'entén o tinc cara d'acudit ...

El curs, com tots els cursos, amb un nom descriptiu 100%: "Framework amb Struts". Clar, davant d'aquest nom ... qui no s'apuntaria?. Aquest curs es veu que s'havia de fer la setmana de Nadal (la d'abans de Nadal s'entén) però el van cancel·lar i es fa ara. Que també és curiós que es faci abans de festes sempre: al/a la que l'imparteix no l'estima ningú! només hi ha aquesta possible explicació ... ja em veig els jefes dient "Métele el curso pa Semana Santa! juas juas juas". Mala llet també. És la segona part d'un que vaig fer cap al novembre i que es deia "Arquitectura J2EE". Sí, sí, un cop més, la informàtica a l'abast de tothom. Aquests títols tan detallats que penses "No em diguis més que sino el curs no tindrà gràcia!!!". "Tiu, és que potser estàs desfassat!", doncs home, potser sí, però penseu que quan vaig acabar la carrera ... allò que tries projecte ... dels 325.323,34 projectes que hi havia ... pel nom no sabia dir-te'n cap que digués "Ahhhh, això deu ser això!". Terrible! Ho fan expressament, home. Pa putear.

Però això serà la setmana que ve ... que serà tranquila, espero. "A BCN no hi haurà ningú!", i una merda! BCN estarà a tope, com sempre. Jo agafaré només un dia de vacances, el dia después. Sempre l'acostumo a agafar. És un trauma des de peque (moment psicologia): de peque m'agobiaven les vacances d'estiu (massa llargues) i em deprimien les de Setmana Santa (massa curtes) i clar, l'estrés de Dilluns de Pàsqua era terrible! I ara que puc doncs mira, me les agafo. Tot i que el dimarts següent a Pasqua juga el Milan-Baa ... vols dir que no seria millor agafar el dimecres també? Hasta per desestressar-me un xic més.

Grandiós cap de setmana per a tots/totes (que cutre queda posar tod@s, si us plau) i molt bones vacances a tothom!!!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


5 Comentaris:


At 7/4/06 09:54, Blogger neus

Osti!! doncs no m'hi havia fixat mai en el paquet de l'Iniesta... va! aquest diumenge ho faig ;P ...perquè parlaves del paquet, no? jejeje

Jo tinc vacances, jo sóc de les que o em donen vacanes o França es queda amb un gavatxet "jacobino" menys... sí, noi, em surt la vena agressiva quan m'estressen massa, pensa que quan truquen i agafo el telèfon jo (perquè els altres es fan el sord) quan haig de passar la trucada ja no em recordo de qui és... pateixo una mena de dislèxia amb números i noms terrible... i la meva tieta em va dir que era estres, o sia que lo que diu la tieta, sobretot si m'agrada, va a missa jejejeje. Tot i així, a part de moments puntuals en que baixo al taller i crido per desfogar-me, ho porto prou bé, sobretot avui que a partir de tres quarts de set (6:45 pels que no ho sàpiguen, hagin o no estudiat ESO o lo otro... acudit dolent on els hi hagi) comença la llibertat condicional!!!!!!!!!!!!!!!

Tu pensa que després del curset seràs més llest en això del Framework(?)... Però la veritat que no sé perquè us fan cursets si tot s'arregla reiniciant l'ordinador... jajajajajaja... vaaaaaaaaaale, ara potser m'he passat.... jeje

Lo del Barça està fet, ja ho veuràs... els guanyarem al Palau, això segur!

Boooooooooon dia! ;*)

 

At 7/4/06 10:23, Anonymous Anònim

jo en causaré uns quants de danys colaterals, si no es relaxa una mica el tema feina. Vacances?? El mot vacances no consta en el meu vocabulari. I no perquè no m'agradi, eh!! Que quedi prou clar, això últim... I a sobre avui és el dia que he d'aguantar els clients que truquen dient 'pero me tenéis que venir hoy o mañana, me da igual la hora, como si quiere venir a las 10 de la noche -aquí és quan m'indigno-; és que la semana que viene no estamos que vamos de vacaciones!' i s'els escapa un riure maliciós, i llavore és quan penjo el telèfon. He arribat a pensar que espatllen les màquines a propòsit per a poder-nos restregar per la cara que marxen de vacances. Perquè n'hi ha que s'et queixen que les fem anar molt cares les reparacions -és que hi ha gent que es queixa de tot i per tot- i et vénen plorant que no les cobres disposición de servicio, que no les cobres el iva... i els veus que et vénen a donar l'avís amb els audis, que ténen una casa de 200m2 amb piscina al jardí i que se van de vacaciones a Marina d'Or, ciudad de vacaciones. Vagin tots plegats a cagar!!! I a sobre 'es que me tiene que venir hoy a arreglar el lavavajillas porqué mañana tengo 25 personas a comer y no puedo fregar todo eso a mano...'. Encara recordo el dia que el vicenç li va dir a una clienta 'doncs faci servir vostè plats de plàstic, que n'hi ha de molt macus i s'estalvia de rentar-los!!!'.
Avui, i gual que els 3 dies i mig de la setmana vinent que treballarem, seran dies d'axiò, d'aguantar impertinències i mossegar-me la llengua si no volen rebre. Això si no em dóna per despenjar el telèfon.
Molt bon cap de setmana i salut!!!

 

At 7/4/06 12:10, Blogger neus

m'he passat... m'he passat... m'he passat... 3 pobles? doncs 3 passades jejeje
Em sap greu... :P

 

At 8/4/06 04:07, Blogger su*

buf! cada vegada q acabo de llegir un dels teus capítols noto q ho faig aguantant-me la respiració.
(uns instants de recuperació respiratòria i segueixo....)
el "Farmwork amb stuts" sembla interessant. treball de camp potser?
del barça jo ni ideia, de futbol menys i de bàsquet menys q menys, això si, m'agrada l'ambient q hi ha a les grades (el bo, és clar! res de bangales, balls de bastons, ni monedes/ampolles voladores!)
de les vacances tinc la sort q al poble on treballo pensen (o m'agrada pensar q pensen) amb els treballadors, i han fet q el dia dps de dilluns de pascua sigui festa local, i així tinc un dia d'impàs entre l'estres de les vacances i l'estres de tornar a treballar.

petons i bones vacances als q les comencin aquests dies!

 

At 9/4/06 22:52, Blogger Xavi XS

Com que "Framework amb Struts"... Si el curs oficialment es diu així hi ha que penjar a algú... Struts és un Framework, no és que el possin per acompanyar rollo com un McMenú de DobleconQueso que li posses patates braves...

I l'horari és demencial. Espero que sigui alguna cosa diferent que el nostre, pq era més tonto aquest curs d'Struts... I Jo el feia en píndoles de tres horetes i mitja durant 4 dies... I sobrava temps per tot arreu.

I lo del Barça de basket no té nom. Si Axel Hervelle juga la Final Four es per tallar-nos-la tots amb la cuberteria que el diari Sport ens donarà per celebrar que em guanyat la Lliga de futbol...

Anim Pep 24x7 que "el saber no ocupa lugar, ni el puto libro que me gustaria meterle al boss por el pompis" [Antiguo proverbio chino]

Una abraçada !!!

PS: Pep que ens treuen a la Montse !!! Comencem la recollida de firmes !!! I si fa falta jo m'immolo pq vosaltres la continueu gaudint !!!