dijous, 6 d’abril del 2006
Capítol 83. Esborrarem al Milan?
Vetllada gastronòmica ahir a l'Ateneu d'Esparreguera sota el títol "Pensem més en el Villareal que no pas en aquests morts de gana". "Que no, que no, que ahir hi havia fumgol, tiu!!". Ah, sí, el que feien ahir era futbol, però vem anar a l'Ateneu a sopar; concretament un entrepà de Llom amb Formatge, una Coca-Cola i unes patates soles, sense res (vosaltres ho enteneu, oi? les cambreres d'ahir es veu que no) a mitges amb un company. "Que no estaves pel futbol?". Sí ... però és que entre que hi havia poca gent (clar, aquests partits que no fan pel plus ... ja se sap) i aquells comentaris tan i tan animats de José Ángel de la Casa ... de la Casa Blanca deu ser. Uf, quin plom de tiu. A sobre li posen al costat al Julio Sardinas, que per sortir de festa deu ser un crack però de comentarista ... És que tenim mala sort: aquests dos a la 1 i quan toca el partit pel plus hi ha el MichaelRobinson aquell que porta 110 anys visquent aquí i jo encara no l'entenc "El Baa juega con rewlkjhrkjrrew, eh, Carlos?" ... però què diu? Vocalitza, home!

El José Ángel aquest, com que no jugava el Madriz doncs l'home molt motivat no se'l veia (encara tinc present el "Parece que ha sido gol" a Wembley quan tots els jugadors del Baa feia mitja hora que s'estaven abraçant a la banda). Jo crec que deu ser com l'Eugenio, aquest home, el típic que explica acudits a les festes o als sopars en plan sério ... que després tothom se'n riu ... no de l'acudit ... sino d'ell. Collons! És que fins i tot els micròfons d'ambient no és que estiguin baixos ... estaven sota mínims. Val que l'afició del Baa animant és un desastre, però és que semblava un partit Dinamo de Kiev-NewCastle a cal Dinamo durant l'època de la guerra freda ...

A més, es veu que hi havia vaga de TVE-Catalunya i una mica més i no fan el partit; sort que el Tribunal Supremas de Móstoles, com encertadament va qualificar-les l'Elur, quina crack aquesta també, van decidir que sí es feia. Ja me les imagino a totes tres cantant: "Echa el partido, echa el partido, echa el partido por la tele nacional ...". També es pot destacar que no sortia el rellotge del partit. Què buscaven? Infarts múltiples? Que tota l'estona li anaves dient al del costat "Quant queda?" i l'altre "5 minuts, segur!" i després posaven el rellotget "Minut 55..." Per cert, ara que hi sóm, per què posen el rellotget amb els minuts 55, 60 ... per què no posen 10 minuts de la segona part o 25 ...? Que no veuen que prou nerviós estàs amb el partit i el teu cervell no està per fer restes!

Del partit, el millor, millor és que ja estem a semis. A un pas de Paris. Ohhhh, us imagineu!!!??? Ohhhhh!!! El pitjor, que el partit va ser dolent a matar (Xavi, va ser dolent a matar), que aquell equip era una banda (cosa que jo ja vaig dir) indigne de quarts de Xampinyons Ligui, els 10 minuts finals que van ser el Momento AllBran (tots cagats, aquell xut del Simao, uffffff) i que ara ja toca el victimisme de la gent del Baa:

- "El Milan ens pelarà perquè no juguem a res darrerament" (Doncs ja jugarem millor, tu)
- "Què farem sense el Deco que no juga el partit d'allà" (Ja jugarà algú altra ... Falla-Gols-Van-Bommel, per exemple)
- "I si perdem la final contra el Villareal?" (que encara estem a SEMIS!!!)
- "El Villareal ho té més fàcil" (si, clar, guanyar a la Juve, com ha fet l'Arsenal, està tirat, clar)
...

En fi, que ja ho veurem. Avui suma i sigue amb el Baa de bàsket. Això és un no parar, tu. Ah, pels meus amics que estiguin llegint aquest blog, això us interessarà (si no sou amics també podeu llegir-ho, eh?). Ja sé què vull pel meu aniversari: una girafa dissecada. És que ahir per la tele vaig veure que hi havia un tiu a Marbella que tenia un Zoo dissecat a ca seva. Ostres! Clar que els Zoos són avorrits darrerament, com que tots els animals xulos els tenia aquest paio a casa: elefants, ossos, una girafa (on collons poses una girafa), un tigre VIU (¿?¿?¿, no va trascendir si es deia Currupipi) i munt de bitxos més!. Llavors l'home tenia també quadres de tots els autors ... cars, un heliport ... res, el típic heliport i una casa de caure de cul per ficar tot això, clar. No em va quedar clar, perquè no vaig sentir el so, si el tiu deia també que això venia d'una herència ... 2400 milions de peles, tu. Aiiii, corruptillo, corruptillo!!!

Les imatges les va gravar POLICIA-M-INTERIOR-TV que es veu que deu ser una tele que hi ha cap al sud (no sé, la gent que vagi al sud aquestes vacances que la provi de sintonitzar). És una tele que es veu que la seva programació només són sèries, com Cuatro: fan El Comisario, Policias, Ironside, Cops, ... i alguns espais de fora com El Trànsit de TV3 i Amb T de aTura'T, que és un espai en proves on la consellera explica com funcionen sus chicos als controls de trànsit. Es veu que darrerament emeten capítols d'aquest espai que feien ahir per La 1: La casa dels mangosos.
 
post perpetrat per jo mateix ...|


8 Comentaris:


At 6/4/06 10:28, Blogger neus

ummmmmmmm... a veure, a veure... ara que el meu cor ja està agafant el ritme normal, que m'he llevat taquicàrdica encara, intento respondre... que no em deixen, entre telèfons i cullonades...
Quin patir! quin patir! quin patir! quin patir! quin patir! quin patir! que vai fer!!!!!! mareta meva quins nervis!!!! Quin partit tan trist... sort del teu amic Eto'o ;) que va dir, ja faig la feina jo avui, que sino... nusé nusé...
A veure... algú em pot explicar què carda el vanbommel al Barça? Quin desesperu!!!!
Calla, que fa 5 minuts el jefe em diu "ostres, va jugar bé el Barça ahir, eh?"...i jo "QUÈ????????????? jugar bé?? jugar bé??? va guanyar, que no és el mateix!!"
El "joga bonito" m'està desesperant, de veritat... (puc renegar Angu?) pu... mania de tocar-la de taló i voler fer filigranes enlloc d'estar per la feina, que per una vegada que et surti n'hi haurà 10 que et cardaran la pilota home!!!!
Ara... l'alegria del segon gol, el crit que em va sortir de l'ànima (que els veïns encara deuen flipar), els cops de braços, l'eufòria que em va suposar... no la pot explicar ni el meu gat! que va marxar espantat jejeje
VISCA EL BARÇA!!!!

 

At 6/4/06 11:22, Blogger Rontxa

Ai la dieta... Quin classic sopar d'ataneu amb l'entrepà de llom i formatge la coca cola i les patates. Jo era mes d'hamburguesa i formatge... Quin temps els de l'Ataneu... Un dia d'aquets faré un algun partit de lliga allà.
Respecte els corruptillos, que grans que son! De fet tot Marbella es molt gran! No poden acabar amb la mafia a Marbella, es la escencia bàsica d'aquella ciutat. Em va comentar que la girafa que tenia disecada el mafiosillo aquest, només disecar-la costava prop de 500.000 EUROS... Es molt fort!!
Dissabte tarda Passió. Recorda portar un dibuix pel Palmerito!
Salutacions :)

 

At 6/4/06 11:44, Anonymous Anònim

jo vaig agafar les pipes, mentre esperava que arribés el Vicenç i escalfava les pizzes per sopar, i era un no parar, que algún dia em diràn màquina de menjar pipes... No n'entenc gaire de futbol, però he vist partits més divertits i entretinguts, amb uns 'ui' i uns 'cagun'..... total, que vaig fer zàpping, amb la bona sort de veure el gol del Ronaldinho. Quan va arribar el Vicenç, a falta de 20 minuts pel final, em va obligar a posar el partit, perquè ell el venia escoltant a la ràdio i semblava un altre partit, tu...
En fí, esperarem el viatge a Sant Sido (que es veu que no es diu així, de veritat, el camp...).
Vagi bé el dijous!!!!

 

At 6/4/06 11:44, Anonymous Anònim

Que dur el partit d'ahir estimat Angu, que dur...

Estava jo tan tranquila tancada a la meva habitació veient el partit sense só i amb el Puyal posat.
-Georgina a sopaaaaaaaaaaaaaaar

Doncs me'n vaig anar al menjador i que hi havia alla? El comentarista de la 1! Quin home més gran! En 15 minuts que vaig estar sopant crec que nomes va dir Puchol a Olegué, Olegué a Van Bronkost, Van rbrbbewqeqbweq a Eto'o... casi.
Jo m'estava morint!!!!!!! Acostumada el meu Puyal, tan vividor ell, tan maco! I me posen el pena aquet! Sort que vaig sopar rapid i en un pim pam ja tornava a estar reclosa a la meva habitacio xD
Vaig patir taaaaaaaaaaaaaaaaaant, però tant... Els ultims 20 minuts joder... Es que ja m'ho veia, a l'ultim minut gol del Simao i a pendre pel cool... Pero quan l'Eto'o va marcar el gol... joder quin crit vaig fotre... xDDDDDDDDDD vaig descarregar totes les tensions de un crit!!! Estic d'acord amb l'Elur que jo tambe estic farta del jogo bonito, a aquetes altures de la temporada... ja no cal que vagin fent gilipollades que no entren...

Quina parrafada avui! Au petonets!

 

At 6/4/06 12:17, Anonymous Anònim

per cert, dos coses que m'oblidava:
1.- molt agut el joc de paraules del títol: esborrar-milan (qui no n'ha tingut una goma a les mans?)
2.- l'altre dia, explicant-li al Vicenç lo de la carta del Palmerito, s'ens va acudir una mascota... hehehhehhehee

Apa, que vagi bé!!

 

At 6/4/06 12:52, Anonymous Anònim

Comentari per la Duna:

El camp es diu San Siro, no San Sido xDDD, però com es diu realment es Giuseppe Meazza, pero se li San Siro per l'esglesia i tal...

 

At 6/4/06 12:55, Anonymous Anònim

aaaaaaaaaaaaaaah
Veus com no sóc una entesa en el tema futbol...?? Hehehehehe!!!
Gràcies Geo!!
Petonets!

 

At 6/4/06 14:58, Anonymous Anònim

El camp nou estava que petava! Vaig patir de mala manera... Però mira, ja estem a la semifinal!