dilluns, 3 d’abril del 2006
Capítol 80. No més de 6
No. Ja sé que esteu pensant: "Ara rajaràs, oi?". No. No penso dir res sobre "allò" que vosaltres i jo sabem. No. No diré res fins dijous. L'única cosa que us diré és que estic fart de perdre porres. Només això. Hombre! Que eren 10 ... va, va, mals esperits fora, no t'impliquis Angu, no t'impliquis, ... parla d'una altra cosa ...

Doncs bé, el resum d'aquest cap de setmana és 6 hores. 6 hores de relació amb una noia, potser? Serà que no (vosaltres us ho perdeu!). 6 hores és el que he dormit divendres, dissabte i avui. "Perquè vas estar amb una noia ...?" Queeeeee no! Perquè ... perquè ... perquè la meva vida és molt complicada, tu.

Divendres nit, sopar amb els ex-companys però encara amics del projecte on estava abans. Haviem de ser com uns 10 però al final només vem poder ser 7 (Xavi, em vas faltar tu!). Ens ho vam passar força bé; explicant batalletes, fent conyes, ... genial. Total que entre que vas a prendre alguna cosa, agafes el bus nocturn, arribes a casa i tot plegat ja són les 5 del matí. I com que el nen (que sóc jo) si s'aixeca molt tard no és persona ... doncs em vaig llevar com a les 11 (6 hores). Total, pá què? Per veure "allò"? Vinga, per favor! Jo crec que si enlloc de porteria l'Iker Casillas hagués estat sota l'Arc de Sant Martí (pels d'ESO ... i que ningú se m'ofengui ... l'Arc Iris) tampoc hagués entrat res. Si és que estan com tontos!!! No t'impliquis Angu, no t'impliquis, ... Sempre em queda el consol de la teoria de ma mare quan veia un partit d'aquests ... "Això .. això és que es reserven pel dimecres ... ja veuràs tu el dimecres!" ... i el dimecres també feien pena. Esperem que aquest no.

A sobre et deien per la tele "Recordin que podran veure el Gran Premi d'Austràlia a les 5:30 i no a les 6". Si mira, venim de veure uns imbècils i ens quedarem sense dormir per veure l'altre idiota. Aquest home, l'Alonso-somos-azules, què li passa? No pot guanyar i ja està? Coneix el significat de la paraula humilitat? Ha de fer el burru cada cop que guanya? "Oh, pobre, és que està content". Ep, jo em llevo cada dia i cada dia estic content i no vaig fent el Xin-Xan o el Frijolito! Què passa? Que li han retirat la medicació? Li obliga a fer això la de El Sueño de Morfeo? I a sobre la gent li riu les gràcies "Olé, olé, que ens ha guanyat l'Alonso!!" Perdó? Us "ha guanyat"? Que us donen SMSs gratis quan guanya aquest tiu? Perquè jo sóc de Timofònica i res de res. Grrrrr, és que no puc! Collons quin cap de setmana!

Això sí, el GP de Formula 1 ha servit per trobar el desgraciat d'aquest esport. Diguem que l'any passat el premi estava repartit (com el sorteo del Niño) entre Montoya, Schumacher, Ves-que-trenco-el-motor-Raikkonen, ... no, no, aquest any el premi se l'emporta Jenson Button. A 30 metres (el seu blog es veu que es titula així "A 30 metres de la glòria") es va quedar pobre tiu de l'arribada! Quan veia la repetició (que consti que l'arribada de l'Alonso vaig posar el 33 que feien el baloncestu) i aquell home que es quedava allà, sense poder ni sortir del cotxe (que no pot sortir ell sol, que l'han d'ajudar) em va recordar tant i tant el Carlos Sainz; però allà no hi havia ningú per tirar el casco contra el vidre de darrera ni per dir "La cagamos Jenson! ...". És un d'aquells grans moments ... com quan el Sete es va quedar sense bentzina a 3 revolts d'acabar una carrera.

Bueno doncs això, que dissabte entre futbols, discussions post-futbol, rondes d'acudits i tot plegat, a dormir a les 3. I sí, 6 hores de son perquè a les 10 anava a Passió i ens havíem de llevar a les 9 per fer el ritual aquell anomenat esmorzar i passar a buscar a la Martirio. I sortint de Passió a la tarda va tocar anar a pagar 10 Lelos per anar a veure una obra de teatre que dura 3/4 d'hora (ESO = 45 minuts), pica la cosa, pica. Això sí a l'obra hi sortia el Bieli, com a fet destacable. Ah i era com la peli aquella de Seven, l'obra, que quan acabes has de repassar mentalment què ha passat i dir "Aaaaaaaaaaaaaaaara l'he entés".

Total que aquesta nit, per variar he dormit 6 hores veient la peli de la 1, i jo que volia quedar-me a veure 7 vidas i Aida i va i em foten el concurs cutre de Miss España, que un parell de cops que hi passo fent zapping i sempre em trobo alguna tia plorant. Segurament alguna d'elles deuria ser Miss Barcelona ... no m'extranyaria amb el partit de l'altre dia! Que fora de lloc que estan aquests concursos!

PD: Sense comentaris el tema de CanZam ... que cutres les imatges que van sortir per TV3 per favor ... i el Justo Molinero amb el Maragall dient "Ya tenemos Estatuuuuut". Em sap greu per la Geo i la S gran però ... voleu dir que aquells són dels nostres? Que va sortir Chiquetete ... que aquell tiu pegava a la seva dona, la Raquel Bollo aquella (també dir-se Bollo una dona ... lleig!); no pot ser que a les nenes de 17 anys que estaven a primera fila els hi moli aquest paio!

PD2: Ahir feia un any de la mort de Juan Pablo Segundo te quiere todo el mundo ... que al d'ara no li han tret cap cançoneta ... què passa? que no estem per la labor, o què?

PD3: A tota la gent que te la intenció de comprar-se un ordinador ... i si ens el compréssim a una botiga d'ordinadors? Gràcies. I sí, va per tu. I si penses: "Oh, com ets!", doncs sí.
 
post perpetrat per jo mateix ...|


5 Comentaris:


At 3/4/06 11:02, Blogger neus

Era el Button??? ostres, fins ara pensant que era el gafe del Raikonnen, és que vaig veure les imatges al 3/24 d'escallimpada perquè vaig veure com guanyava l'Alonso dels cullons i em vaig emprenyar, i em vaig pensar que era el Raikonnen, que sembla que hagi trepitjat merda també... i em va fer taaaaaaaaaaaaaaaaaanta ràbia...
I que masell el Ronaldinho volent picar totes les faltes ell... cullons, que hi ha més gent, home!!! jo sóc el Deco i li foto una patada.
Tema missepaña... no deien que es fixaven en altres coses a part del físic? 2 vegades vai passar-hi tot fent zàpping, 2 vegades em van fer venir fred, coi que tot just som a l'abril per córrer sense tanta poca roba... i, d'això, si no estàs al límit de l'anorèxia no t'hi deus poder presentar, no? arriba a girar-se tramuntana i les han d'anar a caçar totes a les Canàries!
Boooooooooooooooooooooon dia!
Petó!

 

At 3/4/06 15:02, Anonymous Anònim

Holaaaaaaaaaa!

Sisi, jo també vaig veure les impressionants imatges del festival del Justo, era a casa dels sogres, dinant i se'm va caure el cony a terra ( digue'm vulgar!) veient totes les garrules de santaco ballant la batuka...
Realment trist...
L'alonso un imbecil de merda rematat! No m'equivocava quan l'odiava el primer dia q el vaig veure... Shumi anims!

Apa petons!

 

At 3/4/06 17:14, Blogger Xavi XS

Merda Alonso... Jo vaig arribar del Barça a les 2 de la matinada. Dormo 3, m'aixeco per veure al pijo mal criat aquell, i tothom es surt de pista, se li crema el motor, fa un trompo...

Al menys després em vaig tornar a fotre a sobar fins les 12 que em vaig aixecar per anar a correr...

Sento no haver ogut estar al sopar... hi hagués donat més vidilla...

Una abraçada Pep

 

At 4/4/06 10:44, Blogger neus

Bones!
Al final ahir no vaig ser capaç d'escriure res... no en tenia ganes... i avui, ui avui... si escric avui només sortiran renecs i òsties i més renecs. I clar... si dius que tot és tan profund si surto amb tota una lletania d'improperis llavors sí que no m'entendrien... quan sigui capaç de veure-li l'ironia a tot plegat, ho escriuré.
Un petó de bon dia :)

 

At 4/4/06 13:16, Blogger Mrs. Y

Quina parra de blog nen @_@, ah! molt sensi la foto n_n, ah!(2) El papa d'ara si que te cançó...Ratzinguer Z (que malo...¬¬U), en fin, chao.