dimecres, 29 de març del 2006
Capítol 77. Ese portugués ...
Post dedicat a tota la gent que no li apassiona el futbol (si és que encara queda algú) ... que no sap la sort que té.

Sí amics, la frase del dia d'avui "El futbol és injust". "Oh, és que aquella gent va tenir molta sort!", vale, "Oh, és que l'àrbitre i les faltes ...", vale, "Oh, és que el porter se les va trobar ...", vale. Vale a tot, absolutament a tot, però la qüestió és que un partit que tranquilament (tranquilament ... i parlo de quarts de final de la Xampinyons Ligui) podríem haver guanyat 0-3 o 0-4 sin sacarla i d'aquí una setmana ale, que salgan el peloton de los malos, encapçalat per Gabri, naturalment ("Ehhhh, que aquest és català!" ... mira, les reivindicacions nacionalistes per Sant Jordi o l'11 de setembre, si us plau) ... doncs no, ahir els senyors no les entraven.

"Ep, nano, que aquella gent al final... Que han eliminat al Liverpool i al Manchester ..." Sé que m'hauré de menjar el que dic, pero ... aquella gent són una BANDA ... comparats amb el Baa, clar. O sigui que no tenen perdó. Partit soso, soso, soso, amb instants d'emoció ... però només instants així sueltus. Que si no m'ho vaig passar bé? M'ho vaig passar de conya! M'encanten aquests partits així tan emocionants! "I ara què toca?", pensareu. El de sempre: patir com a condemnats ... com sempre! És el Barça i és el mes d'Abril! No hi ha més! "Semana Grande" titolava ahir l'Sport d'abans d'ahir que vaig llegir ahir. Ves que no sigui "Semana trágica".

Bé, comencem la crònica d'ahir.

A l'Ateneu d'Esparreguera es va celebrar ahir al vespre una vetllada futbolera que duia per títol "Ara que hem eliminat al Chessi ... deixarem que ens fotin els portuguesos?". A l'acte van assistir, com que era pel Canal +, mig poble i part de l'estranger. Dels propers a la meva humil persona hi eren els de sempre i com a Guest Starring el Kittus (veure Capítol 64) a la segona incursió oficial que feia en partit de tan nostrada competició.

Ara ja el Kittus es mou per aquests partits com en Pere per ca seua. Ja sap que ell ha d'agafar-se una Coca-Cola, unes pipes i ale, a menjar. I mentre menja, no fa comentaris i si no fa comentaris no posa més nerviosa a la parròquia i si la parròquia no es posa nerviosa no s'alteren pensant com el Baa podria haver guanyat i com ha acabat empatant, uf! Quin és el problema? Quan s'acaben les pipes. Això va passar cap al minut 30 de la segona part i amb dues Coca-Coles al seu cos, justament (quina mala sort, també) quan aquella gent començava a apretar ... que digues-li casualitat ... que va coincidir amb que jugava Gabri (ai! Gabri! de mica en mica es va fent un lloc al cor del poble català ... al costat de Sete Gibernau ...). Un patiment pobre nano! "Hasta" ja pensava per un instant que millor que no arribés el Baa a París ... un retorçar-me el braç ... uf! Però no, no, que arribi a París! Que pateixi!

Però encara no arriba a estar fi del tot en això del futbol: "Als portuguesos els guanyem oi? Clar, com que vem eliminar ... al Celtic" ... "Kittus, vem eliminar al Chessi!" ... "Aaaaaquest!" ... "Quan posa SL Benfica ... què vol dir SL?", "Vol dir Somos Lusos, Kittus ... i jo què sé!" ... "Només per situar-me ... cap on ataca el Baa aquesta segona part? dreta o esquerra?" .... "Angu, Angu, que ja comença la segona part!" ... "Kittus, això és això és la repetició de les millors(¿?) jugades de la primera part..."

I al sortir, com que el pobre nano duia sobredosi de Coca-Cola, vinga a parlar, vinga a parlar "Que si això, que si allò, que si mira que m'ha passat, bla, bla, bla, ..." Mentrestant el Nen i jo capcots, pensatius, ... i ell alterat ... entre el futbol i la beguda ... ja vem parlar amb la Muntxi, quan tornàvem de deixar-lo a casa que el proper dia una mansanilla a la primera part i un puniol a la segona. Ah i un Tranquimazin 250mg pels assistents al partit ... crec que dissabte ja podrem prendre la primera dosi. La que ens espera.
 
post perpetrat per jo mateix ...|


6 Comentaris:


At 29/3/06 11:54, Blogger neus

I quin patir!! I quina manera de fallar!! Però vaja, m'agrada pensar que van guardar els golets per dissabte.
I quin partidàs de l'Iniesta!!! (jeje, és la meva debilitat aquest nanu)
Ja ho van dir ahir a Cat ràdio, tan patir tota la setmana per la defensa i va i falla la davantera... què hi farem...així el partit de tornada serà més emocionant!
Una abraçada!

p.d.-Sí, canto allò de "tell me why I don't like tuesdays", encara que a la cançó siguin mondays :P

 

At 29/3/06 12:07, Blogger Rontxa

Jo no se a l'ataneu... Però a l'Esparracat quan va entrar Gabri va ser el moment de bajón maxim del partit. Es va sentir un "noooo!!" a tot l'Esparracat rotunt. Amb que collons pensava Rijkaard?!! La veritat es que l'home estava molt nerviós i desesperat. Fotia unes patades contra el banquillo... A lo millor li van confiscar la marihuana al aeroport, i per això estava tant nerviós...
Al Esparracat hi ha una minoria que no entén el fenómen del futbol, i a lo millor estas mirant un partit com el d'ahir i s'et foten al davant i "com anat el dia?", ja "ja has pogut arreglar l'ordinador??", "avui he anat a dinar a..", "no se que no se quantos"...
Es horrible...
Salutacions :)

 

At 29/3/06 12:45, Anonymous Anònim

nosaltres ahir vam estar rient amb el Carlos Sobera al Quieres ser millonario, mira, pq vaig posar la ràdio a casa mentre endreçava caixes i vaig veure que era una mica aborrit.. I en aquesta vida més val riure que plorar. I com no tenim plus ni teniam esme de sortir a cap bar ni res... ja sentiam els crits dels de la penya!! hehehe

Per cert, dissabte el partit és en obert, oi? jursjursjursjurs que em sembla que prepararé unes pizzes i unes birres per a veure'l, hehehe Primer Barça-Madrid del pis nou, no podem perdre tradicions... hehehe

Tonets!!

 

At 29/3/06 16:28, Blogger nimue

juer... jo dec ser d'aquestes que dius que tenen sort... avui no m'he enterat de res...

 

At 29/3/06 18:25, Blogger neus

és que jo sóc morena, bé tinc el cabell castany clar, no pas rossa, allò va ser una anada de bola que al final em va acabar estressant... és el que passa quan es té una cunyada perruquera i et fa servir de conillet d'índies, sort que no em fa pagar jeje
No li diguis mai a una perruquera allò de "tu mateixa!"

Diu que el Xavi avui ha començat a entrenar amb normalitat... ja m'agrada, eh? però... què passarà amb l'Iniesta?

 

At 29/3/06 18:34, Anonymous Anònim

Pos jo vaig veure el partit rodejat de portuguesos...cada vegada em sentia més petita...espero poder desfogar-me el dissabte....

Salut