dimarts, 7 de març del 2006
Capítol 63. Traslladus The Duck
Sempre havia sentit allò de "Nen, ara quan arribi la Primavera pintarem". Collons! Quins farts de pintar parets, portes, balcons que m'havia fotut a la primavera! Però la primavera amb toooooot lo llarga i ampla que és, es reduïa tan sols al mes d'abril. "Ep, al mes de maig ja no hem de tenir tot fet!", i jo i ma mare (res, els pintors de la família ... uns cracks) brotxa amunt, brotxa avall, ... trobant-nos amb drames com intentar quadrar a ull el color ocre de l'habitació: això que hi ha ara que vas a la casa de pintures i els dius "El 34443-2", i ells et diuen "Bingo, la chochona para el caballero" ... això? ni de conya, allà ho feiem com els valents, a sac pac! (per això l'habitació rosa que era la de la planxa semblava el vestit de presa de la Fresita, uffff).

Però amb els temps es veu que les tendencies canvien: ara ja no es pinta per Primavera, no, ara la gent es canvia de casa directament; s'entén, fa mandra posar-te a pintar, canvies del tot i ja està. I que has de pintar el nou habitacle ... doncs el pintes... però ja no són aquelles parets que les tens tan vistes i que xupen la pintura com qui beu alcohol (els que beuen molt d'alcohol, clar), són parets noves ... que potser xupen igual o més però són noves, que coi!

Actualment al meu entorn, a la ja entranyable vila d'Esparreguera, tenim dos exemples de mudança, dos exemples diferents, contraposats, però igual d'entranyables tots dos (no ens enganyem, les mudances són entranyables ... sobretot quan comences a adonar-te del que tenies i curiosament ja no tens):

1. Efecte Muntxi:
- Trasllat: d'un pis a una casa ("joder!!" pensareu, què us penseu? jo em codejo amb lo bueno y mejor).
- Estat de la casa: nova (sí, ho sé, joder).
- Distància de la casa al pis (o és del pis a la casa?): 40 metres (joder, joder)
- Problemes durant el trasllat: 0
- Temps emprat per la mudança: 2-3 mesos aproximadament (temps estàndard)
- Objectes perduts durant el trasllat: de moment diuen que cap. Com és que sempre acabes perdent coses? I el pitjor és que no te n'adones fins un dia, que estàs estirat al llit i penses: "On és allò?" i veus l'objecte clarament al lloc que ocupava a la teva antiga casa ... però no recordes haver-ho posat a cap caixa ... Horrible!!!
- Objectes trencats durant la mudança: de moment diuen que cap. Quin gran invent això de les mudances! Et pots desfer alegrament d'aquell gerro de la tieta, d'aquella marc de fotografia del neolític superior o d'aquell ram de plàstic que deprimeix (més que alegra) qualsevol habitació.
- Objectes empaquetats correctament: tots ... fins que se'ls acabi la paciència. Al començament ho fas en paquets amb noms i etiquetes identificatives clarament sobre el seu contingut, al final és allò de taula plena de trastos, caixa al terra i i tot el de la taula va a parar a la caixa ... i ja ens ho trobarem després.
- Objectes tirats: a partir del casament dels pares, cap. Mal fet! Si per alguna cosa serveixen les mudances és per tirar tots els trastos, tota la purrialla fora! Casa nova, vida nova!

2. Efecte Duna & Vicentico:
- Trasllat: d'un pis a un dúplex (també, tela)
- Estat del dúplex: semi-nou (i què? és un dúplex!!!!)
- Distància entre els pisos: Déu n'hi do: això sí, es traslladen al Centre (tela marinera!)
- Problemes durant el trasllat: depén de la poli, clar. Ja hi ha conatos de "vais a descargar si yo quiero" mentres se sent una xul·lapa madrilenya de fons ...
- Temps emprat per la mudança: 2-3 ... setmanes (només s'han de mobilitzar dos, al cas 1 s'han de mobilitzar 5)
- Objectes perduts durant la mudança: de moment diuen que cap.
- Objectes trencats durant la mudança: algun gerro caurà ... literalment. Psssttt, calleu, no ho diguem molt alt, això ... calla que no es perdi algun regal de la sogra!!!
- Objectes empaquetats correctament: per favor! No hi ha temps d'empaquetar correctament en dues setmanes!!!! Han optat per l'opció taula i caixa, segur!!
- Objectes tirats: Aquests sí que en saben ... no tiren res, ho venen! I en dues setmanes, ja m'explicaran com s'ho fan!

Conclusió: Sóc un pringat. Sóc l'únic que es muda d'una casa de 250 metres quadrats a un pis de 75? Sóc l'únic que triga 8 mesos en fer el trasllat? Sóc l'únic que tira tots els trastos haguts i per haver? Sóc l'únic que comença a empaquetar-ho tot i en un arranc de bogeria (com el mal de san Vito de El último Guerrero ... que per cert, on és aquest home?) fa el sistema de taula i caixa? Sóc l'únic que té escampada l'Angu-biblioteca per mig poble (gràcies, Nen)? Sí, sóc únic, sens dubte.
 
post perpetrat per jo mateix ...|


4 Comentaris:


At 7/3/06 11:36, Anonymous Anònim

Angu, t'estimem!!!!!!!
De moment les caixes es fan ordenadament: 7 caixes de llibres, 3 de vhs i dvd, 2 de cds, 1 de vinils, 1 de quadres... hi haurà moltes bosses de roba, en regalarem una quanta a la parròquia, i tota la resta, jo és que agafaria els armaris i tal qual ens enviaria cap allà, a veure si es perden per algún dels racons del dúplex, hehehehe!!!
Des d'aquí vull agrair als que s'han ofert per a ajudar, sobretot al Joanet, que el tiu hi posa unes ganes i unes ànsies...! I que consti que és absolutament voluntari! I a la gent que s'ha ofert.
Tota una història això de canviar-se de casa...

 

At 7/3/06 11:45, Blogger Pep ... però posa-li Angu, també

És veritat, m'he oblidat del tema de la roba!!!
Jo la vaig donar tota a una organització d'aquelles que fan arribar roba a Amèrica Llatina. 1 camió ple de robat de bat a bat.
Només em vaig quedar el vestidet del bateig i el vestidet de la primera comunió, la resta. Fuegggaaaaaaa, que deia en Van Gaal.

 

At 7/3/06 12:18, Anonymous Anònim

ep que vaig tenir mudança fa 8 mesos ! de santako a vall del bronx ! Tot i que ni me vaig enterar perque estava amb el tormell envenat ( mmm no recordo que em vaig fer, crec que me'l vaig torçar ) i no vaig fotre re! A mi que em deixessin el pc com l'ultim de traslladar i ja estava contenta xDD el pis buit pero jo amb el pc xDD quina situació.

 

At 8/3/06 07:15, Blogger nimue

ai,mare, mudances! quina mandra!
jo també ho faré espere que abans de l'estiu, encara nó sé on...
Per sort no tinc massa coses per traslladar, només l'ordinador portatil, centenars de llibres i molta roba.
Sí, sóc adulta i no tinc possessions materials... juer...