dijous, 23 de febrer del 2006
Capítol 57. Sí, el Barça va guanyar
Vaja, vaja, amb l'amic del Chessi! Vaja amb l'amic visionari! Mira, saps què? no posarem res! Que potser ell volia dir 5 gols al camp del Baa. Ho deixarem estar, per ara, i ja en tornarem a parlar el dia 8 de Març. Uf! Quin partidàs. És de lo millor que es pot veure en el món del fumgol avui en dia ("Sí, perquè van guanyar", pensareu) sobretot per com el Baa va lligar al mig del camp del Chessi. Des del dia del Madriz que no veia una cosa similar. Brutal!

Avui és un dia d'aquells ... de merda. Per començar, es veu que ahir se'n va anar la llum a tot el meu poble, cosa que va afectar a l'alarma del meu despertador que avui m'ha despertat a les 6 del matí ... quan en realitat eren les 8 del matí. Clar, de molt bon humor no ens hem llevat. Per continuar avui tenia una reunió a les 10 del matí; temps de sobra, pensareu, agafant el bus de les 2/4 de 9 (8:30 pels valencians i estudiants d'ESO diversos) ; doncs no, perquè es veu que hi havia a l'alçada d'Esparreguera per l'autovia LA MARE DE TOTES LES PINYES EN COTXE: això implica que toooooooooooots els camions passaven pel centre del poble, això implica que el bus de 2/4 de 9 (mira, ja passo dels d'ESO), que normalment es veu que fa acte de presència a 3/4 de 9, arribés a 1/4 de 10 i un servidor arribés a BCN a les 1/4 i mig d'11 del matí (10:22 pels no iniciats) i que passés literalment d'anar a la reunió (sí, ho puc fer, què passa!?)

Mentrestant, entre el mal humor pel despertador, el mal humor per la cua, el mal humor per les marujas que pugen a aquell bus a aquella hora: uns crits! però uns crits! et donen ganes de dir-los "Ei, no distreieu al conductor, si us plau, que volem arribar a BCN d'una peça!", però com que veus que és ell, el conductor, que les esvera ... i elles "Ay, mi Manolo! ay mi Manolo!" ... doncs entre el mal humor per tot plegat, només feia que pensar en el que un dia em va dir la meva psicòloga de confiança, la Xups: "Pensa en coses positives, pensa en coses positives ... a veure ... ja està, el Baa; tu ets del Baa i el Baa va guanyar a un camp que feia com 50 partits que no guanyava ningú. Que guai! de Bandai!" ... però fins i tot els meus pensaments quedaven atravessats pels crits histèrics de les marujas. Ei, en serio, que traspassaven fins i tot el soroll del meu MP3 ("Alaaa, pots pensar i escoltar música alhora!", pensareu ... doncs sí, i quedaries parada de les coses que puc fer alhora, guapa! ;-) ) <= Fins aquí, la zona de autopromoció.

Després arribes a la feina, estressat, cony, que arribes tard. I el tiu de l'entrada, el que et dóna la tarjeta de currante d'allà, parlant i bla, bla, bla. I jo "Ehem ...". I el tiu, amb el cabell engominat al més pur estil Mario Conde, passant de mi. I jo "Ehem ... ehem ...". Doncs no, fins que al "caballer"(per dir-li d'alguna manera) no li ha donat la gana no m'ha donat la targeteta dels nassos. A sobre, jo que me'l miro amb una de les meves millors cares de "No em facis això tiu, que porto un dia fastigós i només són les 10:30" i a sobra em deixa anar un xulesc "Què!?" i jo "Què de què?" i ja he fotut el camp perquè sino li deia alguna cosa referent a la seva família propera, llunyana, etc ... Uf, uf. I només pensava "El Baa va guanyar, el Baa va guanyar ..."

Total que aquí em teniu. D'una peça, encara. Ara hem tornat de dinar del PANs (el dijous toca menjar guarru ... tot i que la resta de la setmana ... Déu n'hi do! La variació de pasta de primer i carn de segon en aquesta la nostra empresa és nul·la). Com sempre, ens ha tocat el despatxador més "curiós" (per no dir cateto): quan no ens toca no-integrat que si no li dius en castellà i a poc a poc no t'entén, ens toca el que ens deixa abandonats perquè es troba malament o el que deixa que ens robin la comanda de les patates tota l'estona i et menges l'entrepà que sembla que l'hagin fet els de la Frigo. No és just! I ara posa't a provar una cosa que no has provat encara i que com vagi malament estaràs tancat aquí fins que les ranes ballin sevillanes!

Sort que el Baa va guanyar, eh? Sort que només avui és un dia espantós, que demà serà molt millor ... o no. Però el Baa va guanyar ... Escolta, segur que compensa anar recordant això? Xuuuuuuups!!!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


3 Comentaris:


At 23/2/06 20:21, Anonymous Anònim

Pero que fas anant al Pans ??

Jo sok una gran renegada del pans,

VIENA O MORT
VIENA O MORT
VIENA O MORT !

T'atenen en català SEMPRE, encara q hi hagi 989434238 persones t'atenen i te serveixen en 5 minuts i el menjar esta bonissssssssim.

A la seva disposició al carrer pelai i a les rambles.

PD: No cobro per fer publicitat xD

 

At 23/2/06 23:37, Anonymous Anònim

Angu, corassón, el llum no va marxar a tot el poble.
Avui ha estat un dia dur en general, però pensa que demà és divendres (quan tu ho llegeixis ja ho serà) i les presses d'última hora són lo peorrrr de lo peoooorrrrrrrrr!!
Ara que em trasllado al costat de la seu social de la penya blaugrana d'Esparreguera.. podem fer festivals guapus guapus, eh!! Pq mira, jo no sóc molt futbolera, m'agrada més jugar-lo que veure'l, però si em poses el Barça (sí, sí, una és nascuda a Sants i passejava molt pels voltants del camp nou amb llum de dia quan encara no hi havia senyores que fumen i et parlen de tu), el Barça!!, en un camp de cols, amb uns cab..ns que no feien més que donar patades i espitjar el pobre Mesi, que l'arbitre passava del pobre Puyol, i que hi havia un tal Terry que sempre estava al mig... mira, a mí em poses tot això davant i puc ser pitjor que la pitjor venedora de mercadillo cridant...
I en quant al nostre estimat visionari, li cedeixo el meu insult favorit --> Roberto Carlos: cabezón hijo de puta!! (cridat a peu de camp al partit Catalunya-Brasil (on vaig participar en els actes previs al partit ballant sardanes, sísísí!!)).

 

At 24/2/06 00:17, Blogger Xavi XS

EL engominao... Ay... Entre aquest, el Sheriff Lobo, el de las mechas de la tarda, allò no semblen segurates sino la parada de los monstruos...

Així que el truco es que se'n vagi la llum per les nits... El cas és que el meu CAsio va a piles i no es para mai. LI posses unes piles gastades i agaunat 5 anys... Una bèstia el meu despertador...

I si el Barça va guanyar... TOma Mourinho, toma camp de patates, toma milions, toma espiritú de Juanito, toma Samsung, toma que toma que toma que tomatá... Amb dos collons i un negre que va fer el segon... Així es guanya... Que n'aprenguin...

Xavi. L'únic, el mític l'inigualable...