dilluns, 20 de febrer del 2006
Capítol 55. Sin noticias de Puri
Cap de setmana gago, gago, gago, que deia l'home aquell (que, per cert, al pare del Julio Iglesias el va segrestar ETA fa molts anys ... no s'ho va creure ningú però es veu que deia que l'havia segrestat ETA...deurien anar fotuts de pasta!). A què anava jo? Ah, sí, que el cap de setmana ha estat raru de collons, sort que sempre ens guardem un as a la màniga perquè sino ... quina mé, tu:

Divendres nit: Se suposa que hauria d'haver anat a sopar a ca la Dunia, a BCN. Sí, de cal Tonto, puja a Esparreguera i tooooooooooooorna a baixar a BCN. Sopar cancel·lat perquè es veu que hi havia un pinyacu a la carretera de 3 parells de nassos i haguéssim acabat de sopar per la manifestació ... del dia que Catalunya hagués estat declarada independent, clar (Geo, desperta, Geo, estàs somiant?). Alternativa: bàsket! Barça de bàsket! Dios, sense comentaris! (Mira, no penso posar el Barça amb coloraines, que es fotin)

Dissabte matí: Després d'anar a veure la meva conversadora-habitual-de-MSN-i-altres-puestos, la Duna, vaig anar a fer milles. Aquest dissabte tocava pla, després de l'etapa d'alta muntanya del dissabte anterior, que venia a ser com una Madeleine, Alpe D'Huez, Mortirolo i Montserrat tot junt, que una mica més i morim pel camí. Doncs deu n'hi do! Una mica més i em moro pel camí 2. 40 minutets corrent així, xino-xano, per Collbató, per arribar a casa baldadet-baldadet.

Dissabte tarda: Entrem al món de les apostes! Encara no sé com entre tots (Nen, Sergi, Jordi, Manel, Joan i Jo) vem apostar a MiApuesta.COM 40 Lelos (que són 9.000 peles!) a que el TAU guanyava al Madriz. Aposta feta amb el cor (el Madriz ens havia ... ehem ... eliminat) i que ens va reportar beneficis de 18 Lelos. I després, clar, la gent animada en plan "Apostem per aquest, per l'altre, ...". Resultat? pse, pse.

Expediente X: Va ser dissabte a la tarda quan rebo una trucada de la Puri. Després de mentar a la meva marxa desenfrenada, coneguda per tots, em va citar un cop acabés el Barça de fumgol, per anar a prendre algo ...

Dissabte nit: Sopar de luxe a l'Ateneu (entrepà) i victòria del Barça contra la banda del Betis. Tothom content, un fregant-se les mans pensant en dimecres (Cal Chelsea) i uns altres posant-se les mans al cap pensant, també, en dimecres. Com som els del Barça, eh?

... continuació de l'Expediente X: Passat el partit, jo truca que trucaràs a la Puri, i ella que no contestava. Serà possible? L'hauran abduït els extraterrestres? serà ETA? serà ET? serà el OTO? ...

Diumenge matí: Més bàsket, clar. Tocava anar a veure la Marguix jugar a bàsket. Fa 329.873 anys que no la veia jugar cap competició, malgrat que alguns cops ha vingut a jugar amb nosaltres i continuava mantenint el nivell. Ei, i van guanyar! Calla que m'ho vaig passar millor veient-les a elles que no pas veient el Barça el divendres (........... <= Sí, podeu pensar el que volgueu amb això de "m'ho vaig passar millor").

Diumenge tarda: Visites! Primer a la family ... on no hi era la Puri ... i després a la meva estimada Amidala, que ens hem fet la promesa creuada que ella es posarà bona i jo li ensenyaré ... el pis, el pis, malpensats. Missatge vespril (de vespre) per la Puri ... que no ha contestat! I després, bàsket, clar. Final de la Copa del Rei. Aquest cop no es va apostar, tot i que es veia clar el guanyador.

PD: No, no m'he quedat a veure el Gasol. Bàsicament per dos motius:
1. Ara mateix ja està el partit a l'Emule.
2. Avui entrava a currar a les 7 del matí (sí, sortiré d'hora ... ja, ja i ja)
3. A les 11 de la nit ja estic fent nones, què voleu!
(I sí, són 3 motius i no 2, i què?)

... final, per avui, de l'Expedient X: Puri! Puri! On ets? Tranquila! Pagarem el rescat!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


2 Comentaris:


At 20/2/06 15:08, Anonymous Anònim

I que feies dissabte que no eres a la mani ? XD

molt malament !

Partidàs del Barça per cert, q el vem veure en un bar irlandès, amb els comentaris en angles de sky sports i amb una guiness de 5 euros i mig... toma ja!

 

At 20/2/06 23:58, Blogger Xavi XS

Si Pep, jo que també em vaig criar en una pista de basket, passant-me hores i hores als clubs en que he estat, vaig veure com la meva maduresa com a home anava lligada al meu creixent interés per veure els partits de les meves companyes de les seccions femenines jugant el seus partits... Tampoc pensis malament... jo ho feia per fer club...

Per cert, aquestes etapes de muntanya les fas caminant ???? Un dia podem ajuntar-nos i fer una passejadeta, que jo també soc caminaire ja ho saps, i aquella zona vostre és maquíssima...