dimarts, 7 de febrer del 2006
Capítol 47. Tinc mala llet
Després de molt de temps, de molts oferiments refusats, de moltes negatives per part meva, m'he decidit a comprar un electrodomèstic més: el microones. Que com podia viure sense el microones? Doncs vivint. Tinc un forn, tinc cassoles i catxarros diversos, no em feia falta el microones per res.

L'altre dia, però, vaig veure una llum. Bueno, més que una llum, vaig veure com el meu potet de la llet, que porta amb mi des de ... bé, diguem que des que tinc us de raó
(Ara farem una pausa pels graciosos que opinen que mai he tingut ús de rao)
..
..
..
(Final, ja està, us ha fet gràcia? Continuem, doncs)
doncs això, que de tota la vida que l'he vist per casa. Estaríem parlant de ... anys, que són molts! Doncs el meu potet de la llet (i de les infusions) va decidir que es moria ...o que es foradava, vaja. I ara que faig jo sense el potet per escalfar la lleteta?

Doncs compro un microones! Raonament ilògic, és veritat, però així la gent deixarà de donar-me el conyasso amb el trasto aquest (ja només em faltarà tenir nòvia, comprar-me un cotxe, tenir més classe, ... encara, encara queden coses).

Preguntat doncs, al meu harén de dones, sobre les utilitats del microones, aquestes van ser les respostes:
A/ Escalfar la llet i/o aigua per les infusions
B/ Escalfar els aliments
C/ Descongelar en cas de necessitat
D/ Fer crispetes

Aquí està. Ens gastarem un mínim de 60 Lelos en comprar un electrodomèstic que el seu temps de funcionament seguit serà, com a molt, de 3 minuts. Genial!

I ja estem com amb la planxa: què s'ha de mirar? com ha de ser? Aquest cop ja vaig amb una cosa clara: no em fa falta grill (que no sé què és, però bueno), perquè ja tinc el forn. Ahhhhh, vale! Però tothom que et diu això, lo del grill, en té. "Noo, a tu, nooo, no te'n caldria", "I llavors, per què en tens tu?", ... , "ahh, perquè, ... no, no te'n caldria". Ho veieu, el món no vol que tingui un microones amb grill. El perquè? Ningú m'ho vol dir! Tu creus?

Fins i tot ja he baixat al Miri-Miri-Mirooo de l'Illa a mirar preus, però es veu que està tancat per inventari. Ja fa uns dies que està tancat. Collons! Si és un cop de puny de botiga, no pot ser que triguin tant! Qui fa l'inventari? Un nen de P4?

És curiosa la botiga aquesta perquè no hi ha porta es veu que forma part del Caprabo (Bravo!) hi han diverses tires de celo d'aquell gruixut que uneixen els pals aquells que piten si robes alguna cosa. Clar, com que no hi ha porta, no fos cas que la gent els entrés a mig inventari! I sort que hi ha un cartellet que t'ho diu "Tancat per inventari" que sino encara algun despistat podria entrar pensant-se que era l'arribada d'alguna cursa ... ja el veig allà al passadís fent l'esprint final ... i la dona "corre Pepe, que ganas!!" ...el problema és que es quedaria enganxat com si fos una mosca o com la prova aquella d'Humor Amarillo. O ves que no hi vagi alguna nena pensant-se que és el joc aquell de les gomes i comenci a aixecar la cama com la Lina Morgan a La Tonta del Bote ... que les nenes d'ara ja no hi juguen, a això, oi? Crec que ara, tal com pugen, ja juguen més amb "altres gomes". Elles ... i ells.
 
post perpetrat per jo mateix ...|


1 Comentaris:


At 7/2/06 17:38, Blogger nimue

anda, quines coses... jo faig servir el microones exactament per això que et van dir les dones del teu harem...
ara em fa una mandra calfar l'aigua en el foc...

ah!! una altra! per fondre la xocolata quan faig pastissos! és més ràpid i més net que el bany maria!