dijous, 2 de febrer del 2006
Capítol 45. Tocaria anar al cine...
Post dedicat al Xavi, que avui fa anys i a qui només es pot definir en una paraula, CRACK.

... sí sí, que fa temps que no hi vaig, des de començaments d'any, a veure King Kong ... podem parlar hores i hores sobre si la peli dura molt, si es una al·legoria de Harry Potter, si la tia s'hauria d'haver trencat mínim 4 costelles amb els sotracs que li fot l'animal, ... és una peli, per favor! Total que el panorama cinèfil s'obre amb un ventall enorme de possibilitats. D'entrada ja m'he perdut (o no, perquè tinc les pelis piratilles-piratilles) Brokeback Mountain, també titolada Sóc gay i faig un anunci de Marlboro, ara que està més baratu (per cert, avui i demà vaga dels estancs ... increible), Jarhead, també titolada A que no s'havia fet mai una peli de la guerra d'Irak? i Doom, que també es diu Tinc un videojoc i faig una peli.

Les pelis que hi ha pendents de veure seran la bomba. Així, d'entrada: Munich, Memorias de una Geisha, Superman-no-sé-quants, Ice Age 2 i El Còdigo da Vinci. De moment, clar. Segur que a l'estiu arriba la super-estrena de Piratas del Caribe 2 (Johnny Deep, plega ja!) i a l'hivern alguna cosa faran. Quedarien descartades "coses" de la talla humana de Esta abuela es un peligro 2.

I, pel que es veu, continuem amb la tradició de les pelis basades en algun llibre. A mi, sincerament, d'on treguin els guions de les pelis m'és igual mentres la peli valgui una mica la pena. Mira El Señor de los Anillos, em va encantar. "I quin és el problema?", pensareu. El de sempre: els frikis. Per què quan vas a veure una peli d'aquestes (i poso ESDLA, com a exemple) sempre, sempre, sempre, sempre et trobes al friki que quan surts et deixa anar la frase repelent "Nyanyanya, doncs el llibre està més bé!" que tu penses "val, campió, però hem anat a veure una pel·lícula!". I és que a més no t'ho diu així per tu, o per la colla que vas, no, ho diu com proclamant-ho als 4 vents "Eh, si no us heu enterat jo he llegit el llibre en el que es basa aquesta peli!!!". Potser deuen esperar que, com que hi ha molt poca gent que llegeixi a aquest país, els altres s'agenollin en plan "Oh, tu ets la nostra llum, el far que il·lumina la nostra vida!". Perfecte si has llegit el llibre, tot això que tens, però no em siguis repel·lent, si us plau.

Però el nostre heroi no es queda aturat aquí ... NO. Sempre acompanya la frase anterior amb LAS 7 DIFERENCIAS: "S'han deixat un tros que és vital", "El llibre està més detallat", "El final no és el mateix", "No s'han currat molt aquest tros", ... I t'ho diuen com indignats, que si poguessin i estigués el director allà davant el sacsejarien dient-li "Devuélveme las pelas! Ladron! Que te has dejado esto, esto y esto otro!" (clar perquè tots els directors entenen el castellà) ... Però si només és una peli! No cal que t'indignis! Oi que has llegit el llibre? Oi que et va agradar? Doncs ja està! Que no veus que si el Peter Jackson hagués fet fil per randa ESDLA enlloc d'haver-hi 3 parts n'hi hagués hagut 11!? Que la peli hagués durat 56 hores enlloc de les 12 que dura!! Que La Batalla del Abismo de Helm dura gairebé 1 hora! Que volíeu? Que en durés 3?!!!

Però on ja pateixo és quan anem a veure El Código da Vinci. Aquí sí que hi haurà drama! És que em veig a gent plorant de ràbia a la sortida del cine. Tan de bo m'etivoqui (com deia ma mare), però fa una pinta de patranya de peli, de mofa de peli, ... on vas a posar al Tom Hanks i a la tia d'Amelie de protagonistes!? Que Tom Hanks fa ràbia!!! Que no te'l creus si va en plan seriu!!! Aixxx, que patirem! Sort que encara queda! Pero em veig a la gent en plan "Jodeeeeeer, si el llibre estava bé!!!". I llavors serà quan em veuran tan panxo perque no hauré llegit el llibre, que ho dius ara i la gent et mira com raru, que ja he tingut 4 o 5 oferiments del llibre perquè me'l llegeixi "Encara ets a temps!", em diuen, com si fos una oferta de Plus Ahorro, con los Chiquiprecios.

Total, que patirem, ja ho veieu, o ja us ho explicaré. No entenc aquestes comparacions i mai les entendré. A veure, la gent que ha anat a veure Doom, que quan sortia comentava "Ah, l'enemic final està més currat al videojoc!"?. Oi que no? Oi que vas a veure la peli i ja està? De qui és la culpa? De la imaginació, com sempre. Imaginació al poder!!! Feu llibres amb fotos, si us plau! No desenganyem al poble!!!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


2 Comentaris:


At 2/2/06 10:04, Anonymous Anònim

M'esperava un post sobre el Barça, Angu ! xD

Ale, me'n vaig a fer un examen xD

 

At 2/2/06 11:19, Blogger Pep ... però posa-li Angu, també

Passo de fer posts sobre el Barça. Encara estic de mala llet per allò d'ahir! Que lladres! Que cabrons!!! Paro, paro, que m'animo!