dimecres, 11 de gener del 2006
Capítol 34. Tantes coses a fer
Segon dia de curru després de vacances i ja torno a casa a les 1000 (posa que he arribat a casa a les 9 ...). Anem bé, cirerer! Si és que ja es preveu la tònica d'aquests mesos (3 mesos i 3 dies per les vacances, que a ningú se li oblidi!): urgències i més urgències que et passes tot el dia per resoldre (nens, ara ja no sóc programador, ara només "arreglo coses") i la teva feina planificada a consciència durant el dia que la fas en el temps rècord de 2 hores ... i la fas tan de pressa perquè sino acabes passant més temps amb la doble de Pocahontas (una de les senyores de la neteja d'aquí) que a la teva pròpia casa.

Ahir, però, ja que arribava tard, vaig decidir estudiar en què invertiria el xec regal que la meva estimada empresa em va fer arribar per haver donat un cop de mà en un altre projecte (jo no ho entenc, tu, no et donen lot però et donen un xec de 30 Lelos si els hi dones un cop de mà!!!). Doncs com que el xec era de El Corte Inglés cap allà hi vaig anar, tot emocionat i tal. L'objectiu? feia temps havia vist una sudadera del Barça de color gris amb caputxa i tot que no recordo quan valia però que estava bé.

Això de les rebaixes és una patranya! Arribo a la 2a planta (Todo para el deporte), vaig cap a on tenen els productes Nike (que ja els val: tota la vida dient Naic i ara es diu Naiqui) i de la sudadera aquella ni rastre. Allò que mires preus i ... què passa? que els productes d'esports no es rebaixen o què? Les samarretes del Barça, que ja valien un huevo i mig, ara valen un huevo només, les de bàsket no s'han rebaixat ni un Lelo, les sudaderes en general que estaven mig bé s'havien rebaixat de 60 a 52 Lelos! Joder! Que he de venir en cavall com els de la Pasión de Gavilanes i parlar raro perquè em facin més descompte???

Dius "bueno, doncs miraràs una altra marca" ... "ha ... ha", que diria el Nelson dels Simpsons. Que t'ho has cregut, morenu (bé, potser ara amb unes quantes canes, però que consti que són dels disgustos que em doneu tots!). Sembla que s'han posat d'acord tots els fabricants de sudaderes del món per putejar als seus clients ... que no baixen de 50!!! El darrer recurs, preguntar-li a un senyor d'aquells que quan vas a mirar coses van cap a tu al més pur estil Nasgul ... "Escolti, ... o una sudadera així que estigui bé i que no sigui tan cara?". "De les que dius les han deixat de fer i de les altres mira allà".

"Allà" normalment és el pilot de roba. Aquella imatge tan típica de les senyores agafant roba d'unes taules ... doncs allà em va enviar. Vaig fer una ullada i sí que vaig veure una sudadera que estava bé ... el problema és que posava SIEMENS i l'escut del Madrid (!!!) ... l'escut rai que es pot treure però el SIEMENS ... casi que no.

Total, que plegues tard, no trobes res que t'agradi i arribes a casa amb una alegria que és massa! La veritat és que no m'importa molt arribar tard ... sempre i quan no tingui res a fer (avui tinc liu i demà tinc una reunió de veïns que només podrà ser horrible o molt horrible). Però mira com vaig avui, sense afeitar ni res, que semblo "un d'aquells de la ETA", que deia ma mare (també era possible la combinació "sembles un pòtol"). Clar, no ens afeitarem per la nit ... i avui al matí, que ho havia de fer, no estava el horno para bollos. I ara reunió! Jo que m'avorreixo per vacances, torno i vaig de cul ... No hi hauria un entremig?
 
post perpetrat per jo mateix ...|


4 Comentaris:


At 11/1/06 12:21, Anonymous Anònim

Tens raó!
Els fabricants s'estàn tornant boijos a posar 70 o 80 euros una miserable sudadera, com si fosin Aramani!... Okis que els preus que t'estic posant aqui son de Carhartt, però es que els tiros van per aqui amb totes les marques! Que ma mare m'en comprava per fer gimnas al coie (quina gran etapa...)!! Que no eren tant cars! I per cert, que ma mare no em comprava xandals de tactel... Per sort aquest episodi no l'he viscut...
Salutacions i ens veiem divendres! Et tinc a links!

 

At 11/1/06 13:17, Anonymous Anònim

Jo també vaig nar l'altre dia al tall anglès i per poc me moru de l'espant de lo cariSSSSSSissim que estava tot ... maleits burgesos capitalistes ! xD ( sé que t'agrada que utilitzi aquetes frases xDD )

Mil petonets !

 

At 11/1/06 13:25, Anonymous Anònim

Relaxa't home... ei tinc dues preguntes: podria assistir algun dia a una reunió de veïns? (jo com que d'això no en tinc... i si en tingués no em tocaria anar-hi!) i l'altra és per què quan hi ha dos comentaris posa que només en tens un? Què? Amb xuleria, no? jajajaja

Pipius!

 

At 5/7/06 20:58, Anonymous Anònim

Ahi et done la raó, es de veres, la ropa de deport sempre esta mega cara...(jo abans tenia una tenda de deport, bueno ma mare jejej, aixi que despres ho vaig notar...)
Per cert estic notant que et mola molt anar a les rebaixes, sera marujito!!!
jaja Menys mal que no et comprares la sudadera del Real Patata!
Per cert aquest dia, el 11 de gener... es el GRAN DIA, amos el cumple de l´Ana!!! y esoooooooooooo (de chayane).
Besukitos
PD: seras pijo!!