dilluns, 5 de desembre del 2005
Capítol 24. Pensant en ponts
Dilluns previ al dia de la Constitució (quina bonica concentració a Madrit, oi? i no anaven contra els catalans, eh? Nooooooooooooo). En teoria, només en teoria, avui ha de ser un dia tranquil, dia de pont per a molta gent (companys, jefes, clients, ...), dia que només serà superat pel divendres, que també vinc a currar i que en teoria no hi haurà ni Déu. Tocarà tornar a fer de Capitan Stubbin, però només per un dia.

Fa exactament 3 dies i mig que sóc president de la meva escala i fa exactament 3 dies i mig que la meva vida és un suplici. Amb lo tranquil que estava jo, amb les meves cosetes, ... que passi el proper any volant, si us plau! Aquest cap de setmana deu haver estat el cap de setmana oficial de parkings i coses rares perquè, a part de l'aventura del kit de Lego al parking del Xavi, al meu (bé, al de la meva comunitat, que jo no en tinc) es veu que l'altre dia hi havia un tubu, que no estava enlloc dels plànols i que perdia (perdia aigua, s'entén). Au, fes venir un paleta perquè t'ho arregli. I avisa a l'Ajuntament perquè tenim pendent una visita amb l'alcalde, nota mental número 1. I això el divendres a la nit pel dissabte al matí. Uf! Us dono unes recomenacions per quan busqueu vivenda:

- Les rajoles de gres, si no poseu parket o si no teniu Terrazo (que també és una paraula lletjota: Terrazo; sembla com un insult o alguna cosa així com faltona "Tu que tienes, Terrazo!?"). Doncs això, el terra fosc, a poder ser, que si és clar com el meu després veus cosetes i bruticieta a tot arreu.

- Calefacció sota el terra; tu no saps les entranyables boletes de pols que es formen sota els radiadors. Una angúnia (no, tampoc deriva d'Angu). I cada dia, cada dia! Pam, tu allà, passant l'escombra.

- Casa abans que pis. Sino sempre sentiràs aquella veïna entranyable que els dissabtes al matí posa Camela a tot volum. Que penses "Que quillos els dels blocs del costat que posen Camela, ja els val!" i quan surts a l'escala veus que és al teu bloc. I tu, agenollat, pensant "No pot ser! No pot ser!"

Deixant de banda temes polítics, la resta del cap de setmana ha anat molt bé. Dissabte sopar amb el Juanma, el Bieli, la Muntxi, la Puri i el Niki a un restaurant del Born (La Fonda de no se què ...) on la veritat és que es menja molt bé. Vem concloure la nit amb unes Caipirinhes al Miramelindo, on miraculosament vem trobar taula amb tota la gentada que hi havia i quan ningú donava un duru (0,30 cèntims) per poder seure.

El diumenge va ser destinat a neteja general de casa. Buahhh, va quedar la casa com una patena! Vaig fer neteja del quartu-tetris i vaig començar a a redistribuir la meva riquesa pels seus prestatges. Això em recorda que he d'anar a cal Nen a buscar alguns llibres meus que té en custòdia al seu pàrking; no tots, però uns quants sí, nota mental número 2. També vaig posar la muda de roba d'estiu a l'armari corresponent. Ja puc tornar-li a la Cruj el seu penjador de roba, nota mental número 3, però abans he de passar per la ferreteria que em vaig carregar un dels plàstics que aguantaven l'estructura aquella, nota mental número 4.

De la resta, el de sempre, Ateneu i fumbol. Ahir estava com cansadot i no tenia ganes d'anar a veure el bàsket (Dusko, fitxa'm un pívot, home!). Avui toca anar a mirar l'ordinador de la S petita i començar a fer un cop d'ull als possibles regals, a veure què em cau. Au que avui estarà guapu l'Illa o el centre de BCN! Aquella gentada al Portal de l'Àngel, a la Plaça Catalunya, que hauré d'anar amb un GPS per trobar a algú a l'FNAC. Necessito un pont!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


2 Comentaris:


At 5/12/05 13:28, Anonymous Anònim

Oh oh !

Així que avui et perdràs amb per Barcelona amb la marea de gent consumista boja per comprar regals ! Molt bé ! Jo estaré pensant en tú desde el meu estimat lloc de feina a passeig de gracia veient totes els pares carregats fins els ulls de regals per a que els seus estimats fills, no fos cas que el nen demanès algo que no té !! arghhh, el nadal me posa a mil ( i no en el sentit warro, malpensat !!!! )

Petons !!!!

PD: Vagi vé amb l'ordinador de la S petita ! A veure si el deixes tan bé com vas deixar el meu

 

At 11/12/05 14:31, Blogger Xavi XS

Pep, ja estic fart...

Jordi Trias fuera !!!
El Vujanic es un bluff !!!
El Williams és un sense-títol sense-criteri rollo Digbeu !!!
El Basile no tindrà un bessó bo como allò del germà Hierro que vam fitxar equivocadament pel "funbol" !!!

Així no anem enlloc... Que el Milan amb Dante Calabria ens foti un repàs comença a fer pudor !!!

On estàs Aito ???