divendres, 18 de novembre del 2005
Capítol 15. Eto'o está que trina!
Bueeeeeeeeeeeeeenu, ja hem acabat el curs. Ja està. Estem tots rebentats i no toquem quarts ni hores, però ja tenim el diploma (sí, tu, que ens donen diploma) i ja som "experts"(fixeu-vos que poso cometes) en allò (no repetiré el títol). Ara ja ens pot venir el jefe a enmarronar-nos en qualsevol tema ... perquè com que ja som experts ... (sí, noi, les coses funcionen així, a la feina, tu toca alguna cosa que passes automàticament a ser un expert en allò, però expert sense cometes, eh?).

I a tot això, ja som divendres! Bieeeeeeeeeeeeeeeeen! I queden aproximadament 36 hores perquè comenci el Madriz-Barça. Maaaaaaaaaaaaaaaaaal! Ja està. Ja estic nerviós. És que sempre, sempre, sempre m'acabo posant nerviós. "És una tonteria, posar-se nerviós per un partit de futbol", sí, d'acord, però m'hi poso. Tinc el marge aquell que les 48 hores anteriors al partit no puc ni veure ni sentir res de futbol ... i si perden, les 48 hores posteriors tampoc. Mira, m'he de distreure, miro el Ande estás corasón?, el Canal Amistad, o surto al carrer a aillar-me del món. Però tothom té aquest partit a la boca, coi. I jo ... és que no puc, tu.

Vas a qualsevol bar i pam, et trobes allà la porra. Porres, que arriben fins a 20 Eurikis l'aposta! I veus uns resultats: 0-9, 7-1, ... que dius "Ei, que les porres es fan per guanyar-les", i et contesten, "Sí, però t'imagines si toca?". Vaja, que si el Barça guanya 0-9, em veig un amb més de 600 Eurikis baixant de genolls fins al Camp Nou per adorar als seus déus. Ja no et dic el cas del que va apostar per un 7-1 que, pobre, si ha d'anar de genolls fins a Madriz...

A la feina hem fet, com no, una porra. Les porres de la feina serveixen, entre d'altres coses, per veure la calanya de la gent. Quin desastre! Merengons per tot arreu! Apart dels ja reconeguts oficialment (que són 3 o 4) m'ha sorprés la postura d'un company que diu que és del Betis (no és andalús ni res, creiem que ho fa perquè és "el equipo simpático") que ha posat un 2-1, un que es fan de Sete Gibernau (ja m'ha comentat que podem fer una aposta de cara al 2006 sobre quants carreres no acabarà) que és un espantat i ha posat 1-0 i un noi coreà (Corea power!) que ha posat un 3-2. Clar, una porra que hem participat uns 12 i surtin 6 merengons dóna que pensar ... Llavors ve quan els marques en fosforit i et comencen a dir que això que has fet és com lo dels nazis, destacant a la gent que és diferent, que si el següent pas serà fer-los un guetto, que quina barra, ... Sense comentaris ... millor sense comentaris, oi?. Ara, com guanyi el Madriz els haurem de sentir tota la setmana i nosaltres amb el cap ben cot.

Jo he posat un 0-1 i de penal injust a Messi al darrer minut. No m'ho crec ni jo, perquè suposo que tots dos marcaran algun gol, però ... i si passa?. Un penal a 8 metres de l'àrea, quan falti un minut per acabar. Us imagineu? Uffff, jo crec que el PP treu els tancs a Madriz en busca i captura de l'àrbitre! "No, que el futbol no està polititzat", pensareu. "Va, enganyat de la vida, passa cap a l'Ateneu a veure el partit!"

Jo vaig tenir el privilegi de ser el primer que apuntava el resultat i tampoc vaig pensar molt, la veritat. Però veus com els que apunten darrera teu comencen a rumiar i a rumiar com si fós talment un Sudoku (perquè té nom de dolent de Bola de Drac?), comencen a mirar els resultats que ha posat l'altre gent "no vull repetir, així tot per mi", diuen (meregons però catalans, eh?), i posen un resultat i el tatxen i en posen un altre i criden i s'emocionen. Brutal! Quin exercici! Que al final el cervell hauria de dir "Ha gastat 3.485 neurones".


Però a mi els que m'agraden són els que posen 3-3, 4-4, 5-5, 8-8. Que no saps si volen que guanyi el Barça o el Madriz i quan els preguntes perquè es mullin una mica et deixen anar un "que gane el fútbol!". Terrible!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


3 Comentaris:


At 18/11/05 13:03, Anonymous Anònim

Jo crec que ...

1 - 3 !

Amb un gol segurissim de l'Eto'o per donar pel cool !!!

I tot sera culpa del estatut si perden, evidentment xD

 

At 20/11/05 13:37, Blogger Xavi XS

JO crec que al final el Barça guanyarà 0-3. Que el primer el farà l'Eto'o picant-li amb la puntera al Casillas en la primera part... I la segona. Deixem que pensi. Vinga els dos que falten els farà el Ronaldinho, entrant per l'esquerra...

Si, crec que serà iaxò el que passi.

 

At 20/11/05 21:50, Anonymous Anònim

La millor jugadora de futbol femení està clar que soc jo, amb diferència!!!
I perquè encara no he tingut l'oportunitat de trobar-me a l'Eto'o ni al Ronaldinho de cara amb una pilota a la mà, sinó ja veurien ells...jejjeje
Sóc la petita S de S&S i ja sé que no tinc àvia ni padrins
correcció a càrreg del Juli