divendres, 25 de novembre del 2005
Capítol 19. Harry, un amic que us estima
Si us plau! Que arribin aviat les 6! Buf, quina setmana horrorosa! I la que ve no és que sigui molt millor: dimecres, festa (que dius, "Bieeeeeeen") però festa perquè he de fer 392.877 coses i venen a amoblar-me una habitació a casa (que dius, "Maaaaaaaaaal, que això vol dir que l'hauràs de pagar!"). A més, dijous tenim entranyable reunió de La Comunidad (no la de l'anell, no, l'altra, la de veïns) on segurament m'oferiran gratament el càrrec de Sr. Cuesta. És que mira, mira, a més estic com engripat, m'he passat una hora de MSN barallant-me amb la S gran i ... que tinc ganes que acabi la setmana laboral, ostres!!

Aquest cap de setmana estrenen Harry Potter i el que sigui (toca el calze de foc o alguna cosa així, oi?). Curiós el Harry Potter. Segons el llibre té 14 anys però crec que el nano que l'interpreta ja en té alguns més. Jo perquè no vaig a veure pelis en versió original però diuen que no deixa anar els galls típics d'un pre-adolescent sino que més aviat té veu greu com ... la Carmen de Mairena (t'imagines el "Hola Hermión, guapa ...", "trabajas de cartero en Howarts? lo digo por el paquete...")

Total que tots ja van creixent (normal també) i que no els volen canviar perquè sino als nens els hi agafaria un col·lapse. Quan jo era petit no tenien tants miraments i recordo que ens van canviar:
- La Ellie Ewing de Dallas (l'actriu, eh?). Així pim, pam. Ara és una actriu, ara n'és una altra.
- La veu de l'Hannibal i el Fènix de El Equipo A
- La veu de l'Arale i jo que sé quantes coses més.

Clar, i els nanos van creixent ... però la nena també. Aviso ja públicament que em nego a anar a veure la peli amb el depravat de l'altre cop que em comenta "L'Hermión ja té un culet, eh?". Au va, home! Per favor! Depravat! Salío! Aixxx, em va donar la pel·lícula, el paio.

I anirem, com no, als cines d'Abrera. Allò sí que és macu. I graaaaaaaaan, és molt gran. Allò que si arribes mitja hora abans que comenci la peli tens per fer 2 voltes al Centre Comercial. Que dius "Home, però mireu aparadors". No, no, 2 voltes mirant a consciència els aparadors. Que hi ha una botiga de perfums que vem llegir totes les marques de perfum ... On acabes anant a caure? al bar, com sempre, on per preus populars pots prendre un cafè, un tallat o una coca-cola enmig d'un silenci sepulcral (més o menys com la Rambla pel pont de la Puríssima).

El bar és al ladito-al ladito d'una cosa anomenada "Centre de Diversió Familiar"; que, per entendre'ns és on es reuneix lo bo i millor de la Comarca. És un espai destinat a tu, rapat-xungu És un lloc on els d'aquesta raça poden cridar, poden jugar a futbolin fins a destrossar-lo, poden jugar a fotre patades a una pilota o a mesurar la seva força donant cops de puny a una màquina. Jocs destinats a mesurar la seva intel·ligència, vaja. Però quan aquest tipus de gent entra a veure la peli, es transformen. Sí, sí. A fora els mataries, a dins et sap greu no haver-los matat perquè encara són pitjors.

I res, que vas allà i t'arreglen la tarda ... o el vespre. Entrada + Crispetes + Beguda = 10 Eurikis. Clar, home, la cultura a l'abast del poble! No m'estranya que quan comenci la peli i surt el missatge anti-pirateria sempre salti algú dient "Esta peli ya disponible en el e-mule".
 
post perpetrat per jo mateix ...|


2 Comentaris:


At 26/11/05 20:29, Blogger Xavi XS

Lo del cine és una cosa que cada vegada s'està degradant més. Vale que no fa falta estar en silenci mortal, però és que la gent no para de xerrar. Tota la película, tota...

És per això que quasi mai vaig a veure estrenes, quasi mai veig pelis rollo Harry Potter que tothom vol veure... Prefereixo les pelis rollo Verdi. Si de les de nens iranians cecs, o películes alemanyes que ningú va a veure. Allà la gent no són pelaos-xungus. Són gent de la que llegeix i respecta als altres. Quina delícia és veure una peli així...

I sobre la nena del Harry Potter. Li queden dos estius abans que la veiem en boles, i dintre d'uns anys farà pelis de superguarra, i dirà a les entrevistes que "no volia que l'encasellessin com a nena formaleta"...

Per la següent peli ja volem veure polvos... màgics...

 

At 30/3/17 10:37, Blogger Unknown

Hello everyone, wish you a happy day
----------
#iPhone Metal gear ringtone: https://freeiphoneringtones.mobi/iphone-metal-gear-ringtone.html
#Islamic ringtone: https://freeiphoneringtones.mobi/islamic-ringtone.html