dilluns, 28 de novembre del 2005
Capítol 20. Posar cera ... polir cera
Post dedicat a Miyagui-San (digues-li Pat Morita, si vols), per ensenyar-me a fer la grulla, que d'altra banda mai vaig saber fer. Sempre se'n van els bons ... perquè el dolent encara és viu, oi?

Cap de setmana calentonet ... Nooooo, feu el favor! ... tocant boles ... que no, que no m'he tornat gay!. Em deixeu explicar? Sí! Doncs vinga. Només dir-vos que espero que tingueu antivirus perquè porto una sopa ... que no sé ni perquè he vingut a currar avui.

Dissabte vaig recuperar dues coses que ja trobava a faltar: el billar i la calefacció. El billar (de caramboles, clar, l'altre és per gays), al marc incomparable del Club de Billar Olesa (merda estesa), acompanyant, que no jugant, al Nen i al JorKues. Que xulo és! I que ben cuidat que està! I la taula, a 35 graus, i les boles llisquen que és una meravella! (no com a l'Ateneu que la bola sembla que faci el Rallie dels Micromachines: ara salta perquè hi ha un grumoll de no sé què, es frena a la taca del Baileys, rebota a la banda però se sent un "cloc" sospitós de la goma, ... horrible, vaja). Em van deixar tirar un parell de vegades i, ei! encara la toco, eh? A partir del proper any ens farem socis d'això i podrem jugar a un billar de qualitat (no a billar de qualitat, eh? que és diferent).

Però sense cap mena de dubte, el cap de setmana ha estat marcat per la tornada a casa de ... la calefacció ... "plas, plas, plas, un fort aplaudiment". Si no l'havia engegat fins ara era bàsicament perquè no sóc un tio fredolic ("porto foc al cos, guapa") i per la frase S'HAN DE PUGAR ELS RADIADORS. LA purga de radiadors, tema apassionant allà on els hagi, ja es va efectuar l'any passat a Ca meva però la va fer la meva apreciada Cruj, Cruj que ara es troba a l'operació Marco al Perú, Cruj que no li vaig fotre ni puto cas l'any passat quan m'explicava com es feia (i mira com estic ara), que proutes coses tenia jo al cap l'any passat.

"Però no t'alarmis", em vaig dir a mi mateix, "tu ets un tiu apanyat, mira-ho a Internet". I sí, si poses purgar al Google et surten com 33.223.322 entrades, algunes que parlen de purgar radiadors, altres de purgar-te a tu mateix i moltes del purgatori. Però si alguna cosa tenen les pàgines d'Internet de bricomanies és que acolloneixen: "No haga esto porque le puede hacer polvo el parquet!" (que jo no en tinc, però també m'espantu), "cuidado con la caldera", "la presión debe estar entre 1,5 i 2, sino el radiador no se calienta y puede gotear", "asegurese que la regleta del mando está en posición vertical ¡No la toque en caso contrario!", "Debe efectuarse en sentido contrario a la dirección del agua" (que dius, "i jo com sé com va l'aigua?!") ... I jo, que sóc un noi espantadís ja de per sí doncs aquestes coses m'espanten.

I què fas? Doncs fer exactament el mateix que fan amb tu: si et fa por tocar alguna cosa de l'ordinador, crida a l'Angu perquè ho faci o t'ho expliqui. Doncs això mateix però aplicat a tema radiadors i al Pau. El Pau, nòvio de Vane, cunyat de Sandra, és el puto amo dels temes de menaje del hogar: electricitat, calefacció, ... però és que el tiu és un puto manetes. Va venir, s'ho va mirar, va arrufar el nas, va engegar la caldera, va collar un radiador "que perdia" ... "així no et baixarà la pressió", va dir (i tu vas fent com els gossets aquells de darrera els cotxes, movent el cap amunt i avall, amuuuuunt i avaaaaall). I ja tenim calefacció, oeeeee oe oe oe oeeeee oeeeee!!!!

De la resta de finde, poca cosa a dir. Dissabte per sopar, pizza de ca la Meri (pobre, que estava horrible tota despentinada, amb aquell gorro de pizzera i aquella samarreta 3 talles més gran) i a cobar el refredat que em va enganxat el JuanPa dijous al matí al bus. Això sí, més calentonet amb la calefacció ... mmmm ... i diumenge tot i que havia d'haver anat a Valls (a veure qui té collons amb el fred que fotia i el refredat que duïa d'estar-se dret 3 hores a Valls) però em vaig passat toooot el dia tancat a casa, mirant La Comunidad del Anillo (gràcies Xavi, es veu perfecte), planxant i al final, al vespre, a l'Ate a veure el fumbol (ja ho diuen que és l'opi del poble, i que cura tots els mals, aaaaatxim!)
 
post perpetrat per jo mateix ...|


3 Comentaris:


At 28/11/05 19:01, Anonymous Anònim

Realment impossible veure-li les ganes d'anar a Valls a 0 graus i estar de peus 3 hores xD
Així que vaig optar per el mateix que tú, que bé s'estava a casa !! ^^

 

At 28/11/05 22:42, Blogger Xavi XS

Ja ha aaribat l'hivern i els refredats al canto. Encara que jo soc bastant inmune a això. Jo ahir a la Jean Bouin creia que per fi agafaria una pulmonia... Però no, ni estan suat i en màniga curta durant 45 minuts després de l'arribada (gràcies organització) ho han aconseguit...

Lo dels radiadors sempre ha estat una purga com tú dius, a casa no en tenim però sempre n'he sentit a parlar. Pel Nadal, l'encesa dels llums de no sé on de Barcelona, i el purgat dels radiadors. Bueno i el Nadal a 3 bandes, la Nochebuena con Raphael, els de Garmisch-Panterkirchen i 1880 el turron más caro del mundo... Tot va en pack...

Vinga, Pep, que el refredat ja és passat.

 

At 30/3/17 10:37, Blogger Unknown

Hello everyone, wish you a happy day
----------
#iPhone Metal gear ringtone: https://freeiphoneringtones.mobi/iphone-metal-gear-ringtone.html
#Islamic ringtone: https://freeiphoneringtones.mobi/islamic-ringtone.html