divendres, 26 d’octubre del 2007
Capítol 235. El fabuloso (?) mundo del circo
Avui mateix m'ha arribat a la bústia una propaganda d'un circ que s'ha instal·lat a la noble i entranyable vila d'Esparreguera ... malgrat que ells escriuren EsparrAguera ... no demanarem ara peres a l'om, oi? ... Si alguna cosa hi ha de curiosa a les propagandes dels circs són els eslògans. En aquest tenim "Algo nuevo y diferente", "Los mejores payasos del momento", "Doraemon, un sueño hecho realidad" i "En vivo y en directo ... Shrek, el amigo de todos los niños". Buenu.

La meva relació amb el circ mai ha estat massa cordial ... per culpa de la gran idea que van tenir els meus pares quan jo tenia la tendra edat de 6 anyets ... allà pel Pleistocè superior. Resulta que feien circ a BCN, al Palau dels Esports i no se'ls va acudir res millor que anar-hi ... el dia que feien el darrer capítol de Mazinger Z ... mira! mira! mira! ... em van enganyar. Vilment, a més. Em van prometre que allò seria millor que la meva sèrie! Mentida!!! Que soso era allò, per l'amor de Déu! Amb lo content que estava jo amb la meva sèrie ... i allò de "Pechos fuera!" ... i a més, que era el darrer capítol ... I d'ençà d'aquell dia no he pogut amb el circ ... ah i tampoc mai he vist el darrer capítol de Mazinger Z. Sí, ja sé que hauria pogut baixar-me'l d'Internet ... però cal? ara? 28 anys després? Es tancaria la ferida?

I mira que n'han passat de circs, per Esparreguera ... alguns de dolents, altres de pitjors ... va venir un dia el circ Cric, el del Tortell Poltrona ... sí, home, el que s'assembla a l'Ezquerro del Baa o al Toni Jiménez de l'Espanyol. A aquell jo no vaig tenir esma d'anar-hi però sí la Puri, amb el seu cosinet petit ... i crec que des d'aquell dia la Puri té la mateixa concepció del circ que tinc jo. Un cop, de petit, em van portar a un circ amb la Maria Jesús aquella i l'acordió. Terrible! Que la tia feia baixar a la canalla a ballar Los Pajaritos ... eh eh, i no em vingueu que la tia aquesta era entranyable que recordo que no sé a quines eleccions es va presentar pel PP. I és que t'atures a pensar i dius "Ostres! La infància dels nanos d'ara no és tan terrible! No es poden avergonyir de tantes coses!!!"

A més el circ vagi on vagi, deixa una estela de bona propaganda. A finals dels 90, es va acunyar ... que no ve cuñaaaaaaaaaaaaaoooo ... la frase "Ara ve el circ, amaga la plata" ... deguda a l'onada de robatoris que, curiosament, es produïen cada cop que un circ encorava a la nostra benvolguda vila. Curiositats, tu. Però no ens despistem en robatoris que no es poden demostrar o d'assassinats que tampoc ... o sí, al cas Madeleine? un dia en parlarem ... i anem a desgranar els eslògans que ens han fet arribar en aquesta bonica i estelada propaganda:

- "Algo nuevo y diferente". A veure. Els circs no porten res de nou i diferent des de fa ... quan ... 1000 anys? Venga! Que tots sabem que les coses diferents les fan al Circ dels Pijus ... perdó, que el Kittus se m'ofén ... al Circ du Soleil ... on l'entrada no val 8 Lelos com aquí, sino que en val 60 ... si vols veure alguna cosa, clar. Si et conformes amb veure'n poques, en pots pagar 30 ... nens, que són 5000 peles!!! On vas!!!

- "Los mejores payasos del momento". Això deixa dubtes. No saps si porten a polítics, a alguns membres de la premsa del cor, a Fernando Alonso i el calbu de Tele 5, ... genera dubtes, el tema. Perquè ara n'hi ha per triar i remenar, de pallassos, tu. O també hi podria haver el neng de Santa Coloma de Cervelló ... però aquest més aviat estaria al rànking dels que haurien d'estar al riu amb una pedra lligada als peus ... més aviat serien pallassos els periodistes que l'estan fent popular.

- "Doraemon, un sueño hecho realidad". Veus, això sí que valdria la pena. Veure un gat volar ... o un tiu ... o el que sigui ... amb un barret amb una hèlix ... això sí que val la pena ... només per l'hòstia que es deurà fotre ... i tant que valdria la pena.

- "En vivo y en directo ... Shrek, el amigo de todos los niños" ... però ... però ... no era Michael Jackson el amigo de todos los niños? Mira que si ara surt allà cantant ... o potser és un nen d'Esparreguera que és diu Michael Jackson ... o Fernando Alonso, que te adelanto por el interior? A mi això m'ha descolocat, tu.

De tota manera, ara miro la data i es del 14 d'octubre. Sempre arribo tard, tu. O m'arriba la informació tard. Aixxx, és una llàstima ... però Cuatro, que ho repeteix tot, no em podria repetir Mazinger Z? És per un trauma, eh?
 
post perpetrat per jo mateix ...|


3 Comentaris:


At 26/10/07 12:21, Blogger mafalda

Ai, neng, tu no pateixis, que jo et començo una campanya pro-tornada dels papers de, ui no! vull dir pro-tornada d'en Mazinger Z. Tot sigui per a que puguis veure pechos fuera, jejeje!
Cuida't molt rei. I espero el post de l'Anti-Bruce Willis, eh?!

 

At 29/10/07 03:16, Blogger Cristina

A mi tampoc m´ha agradat mai el circ. Trobo que per pallassos ja tenim al Rajoy i companyia. I el Cirque du Soleil molt maco maco però tampoc es mereixen els 60 euros que demanen. Jo em conformo amb que repeteixen Mazinger Z. Petons!

 

At 29/10/07 20:23, Anonymous Anònim

Jo una vegada vaig anar al Circ, de petita. M'hi va portar el meu avi allà a la Plaça Espanys, amb tota la seva il.lusió.

No vaig arribar ni a la meitat de la funció. Poc després de començar ja li deia que me'n volia anar. Quin rollo!

I ell, pobre, volia que veiés més coses esperant que així m'agradaria (i amortitzaria l'entrada).

A més, jo tenia set i ell no em comprava res per beure (una mica garrepa si que era l'avi)... però crec que la gent que ha patit la guerra de vegades ja ho tenen això.

En fi, que va dir que mai més no em portaria enlloc.

I així va ser.

Un petó!

Una més