dimarts, 30 de gener del 2007
Capítol 188. No es lo mismo
Bé, dies després que Catalunya, València i Ses Illes haguessin quedat soterrades sota (clar, si és "soterrada" no serà "sobre" ... això els d'ESO fijo que no ho entenen) una espesa i frondosa capa de neu, ens disposem a iniciar una fantàstica, estupenda i meravellosa setmana ... gairebé es presenta tan maca i flamenca com l'anterior.

Bé, per qui no se n'hagi adonat o no em llegeixi o no hagi sortit al carrer, tot això ERA IRONIA: primer perquè l'única cosa aprofitable de la setmana passada va ser el divendres quan vaig anar a veure l'Amidala, que per cert, torna a estar malaltoneta però en un plis es posarà bona, i segon ... on redimonis (és que m'he promés no dir massa paraulotes) és la neu? Deu haver anat amb la Beth i el programa xorres aquell que fa perquè aquí, al poble, res de res ... un fred de tres parells de nassos, això sí (me'n conec una que ja està posant ciris a qui sigui perquè arribi l'estiu ja) i poca cosa més. "Ohhh, però al Pirineu sí i ja te'n pots anar a esquiar, si vols!!!". Mira, esquiar no m'agrada, hi vaig anar quan tenia 14 anys i vaig decidir que ... si de cas ja passaria ... que és lo típic que es diu a una botiga quan preguntes el preu d'alguna cosa que t'agrada i et diuen que val com 10 vegades més del que et pensaves: "Val, només era per saber-ho ... si de cas ja passaria" ... i no passes mai, òbviament.

Dins de l'espessor de la setmana passada, un servidor va trobar temps per anar de Rebaixes (si això fos un blog com Déu mana ara sonaria allò de "Vivaaa, viva las Rebaaaaajas, tienen lo mejorrrr al mejorrrr preeeeecio ..." de Los del Río ... que, per cert, han quedat en l'oblit, aquesta gent ... ep, no seré jo qui els invoqui, ara, no no ... uix, treu, miedu, miedu, tu) això, les Rebaixes ... doncs que em fa falta roba. Majoritàriament els nois (ara saltarà la Geo dient "Tu ja no ets un noi, tu ets gran" ... no, és que em tenyeixo el cabell perquè quedi amb canes ... així quedo més interessant) no som compradors compulsius de roba ... espera que ho arreglo ... vull dir que no tenim l'armari arrebossat de roba i més roba ... no ho he millorat, oi? ... buenu, que no anem tant de compres, hombre!!!

Però, clar, vulguis que no, hi has d'anar, en algun moment o altre. I si Déu nostru senyor va inventar les Rebaixes ... qui som nosaltrus per fer-li ascus? Doncs cap al Centre hi falta gent! Les ordres eren clares: unes sabates, uns pantalons, una parca i una samarreta del Desigual. Mira, els meus regals de Reis, tu. Les sabates les vaig trobar en un cop de tita (no en dos, no, en un i tot!), els pantalons i la parca ... es veu que el dia que vaig decidir anar de compres era el dia mundial de l'Inventari ... 3 botigues que volia anar, 3 botigues amb inventari, hombreya! I abans de tornar capcot a casa em quedava la delicatessen: la samarreta del Desigual.

El Desigual, per aquell ésser humà que no l'ha trepitjat mai, es una botiga de roba moderna moderna perquè sí. Tu veus aquells jerseis coloristes que tan bé li queden a la gent? Segur que són del Desigual! Tu veus a l'estiu aquelles samarretes arrapades per marcar múscul que a tothom li queden de conya? Segur que són del Desigual! Tu veus aquelles jaquetes amb allò que dius "que guapu! que innovador!"? Segur que són del Desigual! Bé, ara ja tenim a tothom situat, oi?

Però, com tot a la vida, anar a comprar al Desigual té una sèrie de problemes (colta, que ningú és perfecte, tu). Problemes durant les Rebaixes i problemes fora de temporada de Rebaixes: (i que tornin ja Los del Río ...)

- Massa Car. On vas a parar? Una samarreta 50 Lelos! Però que no té res! Que té una màniga blanca i un escrit al pit en lletres blanques amb un "Is not the same" i ja està. On vas!!! Que me la puc fer jo amb dues samarretes, la cosa aquesta ... "Sí, però oi que no posa Desigual, osea no!". I uns pantalons, 100 Lelos! Ni uns "Livais" (o Levi's, o com s'hagi de pronunciar ... )

- Massa Atents. Quina ràbia que fa que entres a una botiga, et quedes mirant alguna roba i et salta el noi/la noia de turnu, sense que no li diguis res, i et digui "Te puedo ayudar?" ... i tu "No, només miro". I te'n vas a mirar samarretes i ell/a al darrera perseguint-te i deixant-te anar "Ésta es muy bonita ... y la tenemos en rojo, verde y amarillo" (ja us he dit que era roba colorista) ... i tu que penses "Ja, però no entre les canes que tinc i si em compro la samarreta vermella semblaré la bandera de Polònia ..."

- Per Rebaixes, tenen algo? Després de la persecució per la botiga amb el/la dependent/a al darrera ... et decideixes a comprar alguna cosa ... "Perdona ..." i ja el/la tens al costat en un micro-segon (clar, era darrera teu) "Sííííííííí?" ... "Aquesta ... teniu la XL?" (samarreta acceptable a 30 Lelos) ... "Ui, un moment que ho miro ...." (aquí hi ha un llarg intérval que distreus mirant altres peces de roba mentre els altres dependents et llencen mirades furtives en plan ... aua aua cliente suelto!!! ... mirades que tu esquives amb un "No, no, si ja m'atenen, jejeje, glups") ... "Mira XL en este color no tenemos pero tenemos una M en amarillo ... que es para tí?" Noooo, es pel veí si et sembla! Però on vas amb una M!!!??? I en groc, que llavors semblaria la bandera del Vaticà!!!

- Comunicació entre botigues? La cosa continua amb un "I si anés a la botiga de Plaça St. Jaume ... me la trobaríeu? ... la samarreta, dic" ... I ell/a "Bueeeeeeeeeeeeenu, no sé, és que clar ... és que jo estic aquí i no sé què hi ha allà (cosa òbvia) ... i aquesta M? És maca, eh? eh? eh? A més cada peça té el seu tallatge" I tu, com per fer-li un favor, te l'emproves ... és lletja de collons i un cop has passat el cap ja no pots entrar res més. "Mira, que em ve una mica justa ... com que és una M i jo gasto una XL ... calla que no sigui això!!". I ell/a només llença un pensatiu "Ja, ja pot ser, ja" ... Diós! Necessitem urgentment una transfussió d'orxata a sang!!!! Que aquest/a paio/a no en té!!

- Depresió. Durant la marató d'emprovar-te coses veus passar davant teu aquelles samarretes i jerseis que tan bé li queden a la gent ... i que tan malament que et queden a tu!!! Per començar, no estàs acostumat a portar una samarreta color taronja pujat, per continuar els jerseis de licra estan pensats per aquells nois que tenen massa als braços (digues-li múscul) i no per a mi, que la tinc ... ehem ...a la panxa (digues-li panxa) i per acabar ... joder, l'única cosa que t'agrada val 52 Lelos perquè, segons el teu amable dependent "És que això ja és d'aquesta temporada ... i clar, la nova temporada ... ja se sap!"

Total, que si abans d'anar al Desigual ja anaves capcot pel dia mundial de l'Inventari, al sortir ja no saps si tallar-te les venes o deixar-te-les llargues. Al final penses que aquella samarreta, en el fons, tenia raó. Is not the same, tu!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


10 Comentaris:


At 30/1/07 14:52, Blogger Marta Coll Autet

jejeje
Angu (o et diré Pep), crec que és una d les millors cròniques de rebaixes que algú hagi escrit mai. tens tota la raó a mi m'ha passat això o similar, anar de rebaixes es tota una aventura, aconseguir sortir amb alguna cosa q valgui la pena mereix un aplaudiment.

penso q tens raó en tot el q dius, a excepció dl desigual, dl qual no puc opinar pq jo al desigual no m'hi he comprat mai res, tot i q m'agrada la seva roba innovadora i original crec q els preus són una micona abusius.

apa, ja he deixat la parrafada :P

petons

pd: i si vols neu veste'n al pol nord, coi! encara no saps q a catalunya som de clima sec? ;)

 

At 30/1/07 17:41, Blogger stel

tots hi hem passat per aquí xDD
quan no els falta la teva talla, fan inventari i quan no, et trobes amb la típica dependenta borde cansada d'atendre gent!
Res que les rebaixes son tot un món!!!

A veure si la setmana que ve t'envio un mail i nem a fer un cafè, que aquesta estic d'examens i representa que m'he de mirar una mica els llibres d'anglès xDD
Petonets Bimbocao,
^^

 

At 30/1/07 20:16, Anonymous Anònim

JO odio anar de rebaixes, tot i qu divendres passat al mati vaig anar a comprar per que tenia festa, i clar no hi trobo a ningu, pero passo molt de ficar-me en botigues superpoblades i que fa fred al caler, però acabes suat com un pollastre per que tènen la calefacció a tot drap i tu amb l´abric... passoooo passooooo

 

At 30/1/07 20:28, Blogger su*

et pots creure q me l'he llegit tot d'una tirada? i res de llegir en diagonal eh!
;)

 

At 31/1/07 08:42, Anonymous Anònim

*Bon dia, Angu

Tinc alguna amiga que compra a Desigual. I tens raó, es roba d'aquesta que en diem moderna. Però s'ha de saber triar. No a tothom li queda bé, ni tot li queda bé als que els hi queda bé alguna cosa. Tampoc hem de disfressar-nos de moderns. A vegades el més modern és el més clàssic. Si ho comparem amb l'arquitectura, només has de veure el Pabelló Mies Van der Rohe, per exemple. O les cadires Barcelona, com un altre exemple. Com sempre, més que anar a la moda en quant al vestir i demés qüestions estètiques, més val tenir estil.

Que tinguis un bon dia,

Grill

 

At 31/1/07 09:39, Anonymous Anònim

Sóc una carca.. no he entrat mai al Desigual!
Sóc una hortera... no m'agrada esquiar.
Sóc una rància... no compro res durant les rebaixes.
Sóc rara?

 

At 31/1/07 09:44, Blogger Txell

Sóc una carca.. no he entrat mai al Desigual!
Sóc una hortera... no m'agrada esquiar.
Sóc una rància... no compro res durant les rebaixes.
Sóc rara?

 

At 31/1/07 10:34, Anonymous Anònim

Que bonissssim el post d'avui, Sr. Angu!

Perquè vas al Desigual? Ja sé que els d'Esparreguera sou modernitis, però TANT? Joder! Que el Desigual es pel tipic gafa-pasta multi-culti da barsalona!

Trobo la roba extremadament lletja!

Bé, com sempre, vere quin dia trobem un foradet i quedem encara que sigui per fer un cafè!

petoooooons!

 

At 31/1/07 13:40, Blogger Cristina

Ostres tu, com he rigut. Què t´hi dediques a fer monòlegs? De veritat que tindries molt èxit perquè si ets tan graciós en persona com el que he llegit aquí tens molt de guanyat. Per cert no he comprat res de rebaixes. Entro al Desigual molt de tant en tant però a les botigues outlet que són molt més barates. I realment és una botiga on has de remenar molt per trobar quelcom mínimament decent. La resta són d´uns estampats horribles. Molt bon post!!!!

 

At 1/2/07 13:30, Anonymous Anònim

jajaja per aixo no m´agrada anar-hi a les rebaixes...perque? t´ho enumere les meues causes particulars....
1. i molt important! agobia la gent que hi ha, i damutn diuen rebaixes pero ja esta tot lo de la nova temporada...

2. dis que t´agrada algo...que mai estara la teua talla, por favor una m? no xs, s o una L.... i si es sabata flipes, jo que gaste un 41!!

3....q m´agobia com a tu el fet de que vagen darrere teua el tipic homenet/a....¿te puedo ayudar?, redeu! un dia entraré fare el pino i xillare ara si vuic ajuda!!!

Per cert i hui anant de papeleo he entrat a una sabateria....he vist unes botes, i abans d´enamorar-me...he dit en el 41 que no tinga molt de taco te queda algo? i eureka!! pero soles aixi. sense gent i sense anar a buscar-hi sino acave com tu de mala llet i en depressio jajajaja

Ah mira el nou espai (es un complement al de sempre)tel pegue en l´adreça, val? besitos sin rebajas (pero castos tu!!!) jejeje