divendres, 15 de desembre del 2006
Capítol 178. Uh, uh, que viene, que viene!
Aix, que ja hi som! que ja hi som! ja ho tenim aquí! quina emoció! quina emoció! Noooo, no parlo de la final de la Copa Intercontinental (com s'ha dit sempre ... ja em diràs per què ho canvien?) - Mundialito de Clubes (a Ejpanya) - La Copa que ens falta (a Catalunya) - Mundial de Clubs (com es veu que es diu ara), no. Parlo del Nadal, hombre! Però ja que estem parlant de futbol-l'esport-rei deixeu-me que faci uns breus apunts (breus, eh? si veieu que m'estenc molt em foteu bronca):

- Per què quan el Baa, el darrer cop que vaig veure un partit d'aquestos ... a mi no em vinguis amb hòsties, tu, jo només ho miro si juga el Baa ... jugava a un camp on només es sentia el "meeeeeekkkkkkkkkk" (i no parlo de la nena de Padre de Família) de les botzines i ahir no? S'han tornat educats de cop, els japonesos? Han entés, per fí, de què va un partit de futbol (fumgol, pel pare de la Geo, recordem-ho)? La FIFA ho ha entés i els ha prohibit entrar "coses sorolloses que molesten si ho estàs mirant per la tele"? Uf, un descans! Que l'altre cop, digues perquè eren les 6 de la matinada (pels d'ESO ... ui, els d'ESO eren molt petits aquells dies ... mireu, era quan us canviaven els bolquers i marranejàveu) que te n'anaves a dormir amb el soroll aquell ficat al cap i, clar, somiaves el que somiaves però sempre amb el "meeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkk" de fons.

- Per què jo, simple mortal, que escoltava RAC1 (és que el Puyal ... em cansa, reconec que la transmissió de RAC1 sembla la tertúlia d'un bar, però és que el Puyal ... un dia ens va començar que si les barres de quart es deien llengüets ... i a mi que m'expliques com es diuen, home!) ... això RAC1 per Internet tenia notícia dels gols exactament dos minuts i picu (picu curt, això sí) després que s'haguessin produït? És que em va fer molta ràbia quan la Duna, que ens teníem xerrant al xat aquell raru que té el GMail, em va cantar un "Què escoltes el futbol?" i jo "" i ella "Gool de Gudjonsen, o com s'escrigui" i jo "Nooo, que acaba de començar"(allà com fent-me el xulo i tal) i ella "No, no, gol" ... i passats 2 minuts em canten el gol. 2 minuts. "Oh, és que el Japó està lluny", podeu pensar ... clar, i després la noia em deixava anar perles com "Ai, no sé si dir-t'ho" o "Mira ara què passarà". Hombre! Quina poca emoció! És com si em vingués el jefe i em cantés els marrons de la setmana que ve ... no té gràcia, tu! (clar que els lots ... no me'ls dirà no ... perquè no crec que en tinguem, de lot, per variar ... tinyarres que són, ohhhh!)

- Què collons és la cosa aquesta del Mundial de Clubs? Però que no veuen que només hi ha dos equips? El campió d'Europa i el de la Libertadores? Per què els fan gastar a la resta el desplaçament (colta, que ha de ser un picu anar fins a Japó) i l'estada (un altre picu ... és que avui he aprés picu ... sí, ja sé que no és correcte, en català ... el català és meu i el parlo com vull ... Montilla diu el mateix i mira'l ... que per cert, ja hem descobert la manera que tots els immigrants que no volen aprendre català l'aprenguin ... fem-los Presidents de la Generalitat ... i d'aquí a 300.000 anys, tots podrem parlar català!)? ... Torno a lo meu, eh? Per què no fem la cosa aquella de jugar un únic partit, com s'ha fet tota la vida? "Oh, és que així sembla més internacional, el tema, sembla realment una Copa Mundial", vinga home, però fixa't en els equips: l'Amèrica de Mèxic (com diu el Sergi Mas, és com si un equip es digués el Blanes de Catalunya) que és una banda ... "Oh és que els del Baa són molt bons" ... sense comentaris. No cal, tu, perdre temps, que es dediquin a la Lliga, que prou justa ens va la cosa.

Fins aquí els apunts ... uix, i gairebé el Post, ups, ho sento!

L'altre dia vaig quedar esparverat per la mani que van organitzar a Manresa amb per allò que va passar a cals Tous ... impressionant tot plegat ... perquè jo em pregunto: (sí, tu, tinc el dia pregunton)

- El noi que han detingut és el gendre ... però és el gendre realment? o és el novio oficial? o és el ligue sense consentiment del senyor Tous? (de l'estil culebrot de la tele, que la nena s'entén amb el jardiner sense que el papa, no que si ets piju es diu papà, ho sàpiga)

- Per què els germans Tous van vestits igual? Per què van pentinats igual? És veritat que son la mateixa persona i es mouen tan de presa (rotllo Goku, dedicat a la Gemminola, aquesta) que sembla que n'hi hagi dos però només n'hi ha un?

- És veritat que els guardes de seguretat d'aquell piset de 30 metres quadrats on viuen porten manilles amb el logo de l'osset de Tous? I els vestits? Són negres com els dels seus amos? També van amb el cabell tenyit de blanc? Oiixxxxx, és que parles dels Tous i ja m'agafen com esgarrifances! Veu veure quin tros de casa? Raru, perquè amb lo barates que van les coses Tous! Cuánto cabron! Que lladres que arriben a ser!

- I per acabar, la mani de l'altre dia era per invitació? Els nois havien d'anar disfressats d'osset i les noies, obligatòriament, amb bolso? I per què a la foto que sortia a l'ADN i al Metro sortien dues persones amb cabell blanc ... només s'hi podia anar amb aquests requisits? Hombre! Jo tinc canes però a tant no arribo! Ja vaig fer bé de no anar-hi!

PD: Val, foteu-me bronca! Ho sento, jo que volia parlar del Nadal ... perquè a mi m'agrada el Nadal ... a veure si al proper capítol ...
 
post perpetrat per jo mateix ...|


3 Comentaris:


At 15/12/06 10:59, Anonymous Anònim

hahahahahahahahahahahhahahaha

ho sentooooooooooooooo


ho sento? mmmmmmmmmm, no sé... em sentia una mica com una nena petita, ahir! tot plegat era com surrealista, escoltar un partit del barça a aquelles hores tan intempestives... I dins el surrealisme, per què no posar-ne més amb uns xibatassus del partit?? Val, val, ràbia molta, però si t'explico el què m'ha passat avui amb els lots de nadal... El desgraciat a qui els havia encarregat em truca ara i em diu que fins dimarts no els tindrà... Ja ho veurem al final si els hi agafaré a ell o a un altre! Que la gràcia és donar-los el dia del dinar-sopar-àpatengeneral de nadal, no??




En quant al tema Tous... Si en lloc de Tous fos a cals Fernàndes, s'hagués fet la manifestació? Hagués tingut tanta repercussió la notícia, que t'obren els TN amb el tema, o què? De fet, si fos a cals Fernàndes... tindrien una casa així on entrar a robar? Vaia telaaaaaaaaa....

Per la resta, des de la meva crònica des de la república independent d'Abrera...:
- abrigueu-vos que farà un fred de collons a partir de diumenge!! diu que per la setmana vinent fins i tot podria nevar...
- no espereu ansiosos els lots de nadal, sempre poden sorgir imprevistos, i així després fa més il·lusió!
- en Xavi Bosch està súpermegaafònic, El Món no sembla el mateix...
- ja callo.



AnGu, un petonassu!!!!!!!!!!!

(esperant ansiosa el teu post de Nadal)

 

At 15/12/06 15:21, Blogger Adagio

no coi! tu primer parla del barça ! després el Nadal. la final està més aprop que el 25 d desembre xD. Per cert, el mudnialet és com fer una pretemporada? pq sòn els tipics equips per fer amistosos a l'estiu... no se xD
A jo no vaig anar a la mani, no voliar anar dosset de pelux xD

 

At 15/12/06 17:34, Anonymous Anònim

Avui estic molt trista, perquè has tractat dos dels temes que menys m'inporten al món. Buaaaaaa!!!!

Besadetes, i a esperar la teva visió del Nadal (o era aquesta? no ho he entès).