divendres, 22 de desembre del 2006
Capítol 181. A un pam del Nadal
Crec que avui no cal cap comentari ...

Un petó gegant per a tothom i que el 2007 ens porti a tots el millor del millor. De tot cor.
Una abraçada gegant.
PEP




















Ara que la nit sa fet mes llarga

Ara que les fulles ballen danses al racó
Ara que els carrers estan de festa
Avui que la fred du tants records
Ara que sobren les paraules
Ara que el vent bufa tan fort
Avui que no em fa falta veure’t
Ni tan sols parlar
Per saber que estàs al meu costat

Es Nadal al meu cor
quan somrius content de veurem
quan la nit es fa mes freda
quan t’abrases al meu cos
i les llums de colors
m’il•luminen nit i dia
les encens amb el somriure
quan em parles amb el cor

es el buit que deixes quan t’aixeques
es el buit que es fa a casa quan no hi ha ningú
son petits detalls tot el que em queda
com queda al jersei un cabell llarg

vas dir que mai mes tornaries
el temps pacient ha anat passant
qui havia de dir que avui
estaries esperant…
que ens trobéssim junts al teu costat

es Nadal al teu cor
quan somric content de veure’t
quan la nit es fa mes neta
quan m’abraço al teu cos
i les llums de colors
m’il•luminen nit i dia
les encens amb el somriure
quan et parlo amb el cor

Quan somrius. Josep Thió.
 
post perpetrat per jo mateix ...|


12 Comentaris:


At 22/12/06 11:09, Anonymous Anònim

Papitu,

I molts d'anys per a tu també, wapot.

 

At 22/12/06 22:19, Blogger Sandra

BON NADAL PER A TU TAMBÉ PEP!
Des de Gelida i amb tot el poble ple de llums de color blau...
Un petó molt fort!

 

At 22/12/06 22:20, Blogger Sandra

Eps, GELIDENCA, sóc gelidenca!

 

At 22/12/06 23:12, Anonymous Anònim

Bon Nadal!

 

At 23/12/06 15:41, Blogger stel

Pep, tot un plaer acompanyar-te de compres i veure't en directe!!! :D
I saps què? Aquesta cançó serà tot lo pastelón que es vulgui, però m'encantaaa!!!! :_)
Petonassos i bones festes!!!
^^

 

At 23/12/06 21:59, Anonymous Anònim

Bones festes i bon any, Pep!

 

At 24/12/06 11:26, Anonymous Anònim

*MOLT BON NADAAAAAAAAAAAL, PEPET!!!!!!

Pd: I gràcies pels teus comentaris al flog. Una abraçada ;)

 

At 24/12/06 14:15, Blogger Xavi XS

Josep... una forta abraçada en aquests dies i espero que passis uns bons dies de Nadal, i que encaris la farra de Cap d'Any com Déu mana...

Ens veiem l'any que vé, com ja fa tants i tants, cosa que no deixa de ser un plaer, ja que de gent com tu en falta al món...

Molt maco el poema... Res d'allò de "pero mira como beben los peces en el río" que mai no he acabat d'entendre.

 

At 27/12/06 13:12, Anonymous Anònim

Pepet!!!! que com men vaig aviat fins el dia 2, feliç any!! demà m´he marcat el dia per a vore el gran regal, ja que esta al mig entre el nadal i el happy birthday, que et pareix??, un mega abrasote!!!! i musho musho ashucar!!

 

At 27/12/06 20:55, Anonymous Anònim

Bon Nadaaaaaaaaal! Ja t'ho he dit in person i més d'un cop, però... jajajaja mai està de més!


i per cap d'any...??? jajajaja

 

At 28/12/06 23:43, Anonymous Anònim

Ja et vaig dir que els teus posts es converteixen en rutines molt i molt agradables. De veritat de la bona. Igual de veritat com el Nadal màgic per ell sol.

Et deistjo molta "màgia"!! I molta festa!
Una abraçada meravella!!!

 

At 8/1/07 11:36, Anonymous Anònim

Hola Pep. T'escric per dir-te que ja he tornat. No m'havia anat fora, però he estat una mica ocupada i tinc el blog una mica descuidat. A veure si ho puc actualitzar una mica i si puc em posaré al dia amb el teu, encara que em portarà almenys una setmana.
Espero que hagis passat unes bones festes i que tinguis un feliç 2007.
Un petó molt fort.