dimarts, 15 de gener del 2008
Capítol 245. Anatomia de Pep. Tercera temporada
El que té començar l'any amb grip ... vaaaaale, amb pseudo-grip ... és que després ja et fas una idea de com continua la cosa: que si t'han d'operar d'això ... noooo, de la grip no, volem estar atents tots plegats, hombreya!, que si ara has d'anar a demanar hora per no se què, que si has d'anar a fer la revisió dels 1000 quilòmetres pel tema de l'al·lèrgia, ... res, tot són alegries a aquest petit racó de món que es diu Esparreguera.

Doncs es veu que tocava anar a fer revisió de l'al·lèrgia. I en què consisteix una revisió de l'al·lèrgia? Doncs se suposa que consisteix en que et tornen a fer les proves per veure si ha augmentat, si ha disminuït, si ara ja no pots menjar braços de gitano, ... en amargar-te l'existència, vaja. I tu què fas? Doncs el mateix que vas fer el primer cop i del que ja et van avisar "...15 dies abans de la visita, ni Frenadols ni hòsties en patinet que puguin contenir antihistamínics...", i ale, tu aguantant com un campió, demostrant una raça i un poderiu que ja voldrien per sí alguns altres ... digues-li Ronaldinho, Deco o Oleguer Presas.

I arriba el dia, i tu hi vas amb una barreja de sensacions: content, perquè potser et diuen alguna bona notícia; amoinat, perquè potser te'n diuen una de dolenta; cansat, perquè toca tornar a veure a la ditxaratxera Doctora Simpaties i aquella dona, cansa; i malalt, perquè aquests darrers 15 dies has tingut totes les enfermetats possibles, excepte un lupus, clar, i tu alla, aguantant, sense medicaments, només amb suquets, que se m'ha posat la cara del Cítrico aquell que sortia amb el Naranjito ... pels d'ESO, una mascota lamentable que van fer servir pel Mundial de futbol d'Espanya 1982; sí, van fer un Mundial aquí ... buenu, allà ... és igual!

Però quina és la meva sorpresa quan ... la Doctora Simpaties no hi és! "Clar, el darrer cop que us veu veure estava amb el bombo i a no ser que sigui una elefanta, deu haver petat, aquesta dona", penses per tu mateix. Per tant ... "tenemos chica nueva en el consultorio ..." però no es diu Farala, aquesta ... de fet, tampoc es va presentar. I divina ... justet, justet. Això sí, va demostrar que les revisions aquestes dels 1000 quilòmetres serveixen per ... res:

Jo: "Ui, no hi és la Doctora Simpaties? Clar, com que estava en estat ..." (que sempre he pensat ... en estat de què? estat de xoc? estat d'excepció? estat i mat?)
Ella: "Sí, però ja l'ha tingut ... de fet està a la seva hora lactant ... i clar, no es plan de ..."
Jo: "Sí, clar ... perquè hi ha molta gent desesperada i encara tindríem una desgràcia, oi?"
(silenci)
Ella: (cara de "Tu sí que vas desesperat, xaval")
Jo: (cara de "Buah, no ho saps poc, tu això!... però anem al tema")
(final de silenci)
Ella: "A veure, algun atac d'al·lèrgia als darrers mesos?"
Jo: "No"
Ella: "Has menjat algun tipus de producte, digues-li fruits secs, als darrers mesos?"
Jo: "Buenu, algun pastís però treient la part de les atmetlles i tal. Però res més"
Ella: "Llavors ... podria ser que no haguessis tingut cap atac d'al·lèrgia perquè no has consumit fruits secs?"
Jo: (cara de "No fotis que tens una carrera, tia!!! Però com em pots dir això!!!")
Ella: "Era una pregunta!"
Jo: "Ah, doncs és probable, intento no menjar-ne si sé que m'han de fer mal"
Ella: "Molt bé. El millor mecanisme és "(i ara ho posaré en transcripció fonética perquè tothom tregui les seves conclusions) "labitasió"
Ella: "Bla, bla, bla, bla" (ho sento, ja vaig desconnectar ... sí, queda lleig, però ho vaig fer)

Com no volíeu que desconnectés?! Si quan vaig veure El Señor de Los Anillos i va sortir el cap dels Elfos vaig passar de la peli 1/4 d'hora ... 15 minuts pels d'ESO ... perquè no recordava a quina pel·lícula havia vist jo aquell home!! Després òbviament, ja no em vaig enterar de res més!!! Sort que Déu nostru Senyor va fer les versions extendides de les pelis!!!

Però, clar, labitasió ... vaig trigar, eh? Primer pensava que és referia a alguna habitació de casa, la de pistatxo, potser? o a La habitación del Pánico, que és la sala on fem les nostres proves aquí a la feina; o una noia que es digués Evita Sió ... jo que sé!!! Sóc del Baa, no m'estresseu més, si us plau!!!

Finalment ... l'evitació, és, segons ella, l'acte d'evitar. Perdoneu, però s'entenia molt més la primera part de El Señor de los Anillos, amb allò de "Aragorn, hijo de Arathorn, primo de Aragonés ..." que no pas això. Hombre! Amb raó la gent no va al metge! Si ens diuen les coses codificades!!! A veure si haurem de posar una paella amb un plastic a sobre com quan algú intentava decodificar el Canal +. No és just, tu!!! A més per culpa d'això no vaig sentir res del final de la conversa ... ja sabeu, un home, una neurona ... que segur que en va deixar anar unes quantes més!

Això sí, ni proves d'al·lèrgia ni hòsties! Les revisions dels 1000 quilòmetres dels al·lergòlegs són com la de la resta de metges. "Tot bé? Pos au que tinc ganes de marxar a casa". Mira, que del cabreig que vaig sortir d'allà se'm van passar els refredats de cop, tu!!! Aix, com acabarem aquest any!!!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


5 Comentaris:


At 16/1/08 21:52, Anonymous Anònim

És clar, home! Mira que n'ets de desagraït. La pobra et dóna la solució i tu encara et queixes...

L'evitació!!! si tothom practiqués l'evitació una mica més, segur que ens "evitaríem" un munt de problemes. Això sí... sortiríem tots volant, potser? com aquells de l'anunci?? el propercop que vagis a veure-la mira de preguntar-li, no fos cas...

una més

 

At 17/1/08 15:21, Anonymous Anònim

però què en fariem sense els metges al·lergòlegs??? aisssss.........




petonets!!



NOTA: la fantàstica paraula aquesta que et fan transcriure per a poder publicar un comentari en aquest teu blog cada cop pren un caire més de 'catxondeig' que no pas de contrassenya... com pot posar pypycaz?!?!?!?!?!
ainssssssssssss

 

At 18/1/08 16:20, Blogger Lluvia

Jo ho confese, si puc evite per tots els mitjanç anar-hi...Es algo que em pot! (i no en to positiu, tot el contrari) Si hi han excepcions pero per norma general sempre em toquen senyors amb cara de "estic asi pa pagar les liposuccions dels meus fills, la meua dona i les meues, m´importes 3 copes intertotos"
En fi que m´alegre que al menys el refredat ja haja desaparegut.
Un abrasot i molt bon cap de setmana!
ANA
PD: gràcies per estar ahi sempre!

 

At 19/1/08 10:49, Blogger Metamorfosi

Que és l'època dels controls d'al.lèrgia?

Al fill d'una amiga li van fer la revisió ahir(a ell si que li van fer les punxadetes!)... i també ha de seguir l'evitant!

Petonets!!!

 

At 22/1/08 13:42, Blogger olimpia

Hola Pep. Per fi he actualitzat!!! Feliç any, encara que siguem quasi al febrer, jejeje.
Ara va tot bé, gràcies per preguntar.
En referència al post... jo també tinc al·lergia, i els meus controls són iguals que els teus: inútils.
Tot i així, ho porto molt millor que fa tres o quatre anys perquè em vacunen.
M'encanta la manera que tens de riure de tot, encara que sigui dolent, perquè encara puc llegir-te i riure amb tú.
Molts petons i no ens deixis mai!!!