divendres, 21 de desembre del 2007
Capítol 243. És Nadal al meu cor ...
Canalla, avui partida doble!!! Marrons de busos apart, tant de bo que els bons desitjos que ens inunden a tots aquests dies s'allarguessin a la resta de l'any.

Com sempre, moltes gràcies per ser-hi. Jo escric perquè m'agrada molt escriure (sííííí, escric poc darrerament) però sense vosaltres que ho llegiu, probablement això no seria res.

Cuideu-vos moltíssim
. Un petonàs i una abraçada per tots, de tot cor.

Ens veiem l'any que ve!!! Ah, que no us ho havia dit ... faig vacances, jejejejeje

PD: Foto dels meus primers Nadals


 
post perpetrat per jo mateix ...|


13 Comentaris:


At 22/12/07 18:28, Blogger Metamorfosi

Ooohhh... que bufó de petitó!!! (amb la debilitat que tinc per les granotetes!)

Bon Nadal i bones festes, guapíssim! Que et provin les vacances i que tinguis una meravellosa entrada d'any!

Petons i abraçades d'aquelles tan intenses!

 

At 24/12/07 12:43, Anonymous Anònim

company de lluites, tot el què ens havíem de dir ja ens ho hem dit. Fins i tot que no ha calgut, és la grandesa dels amics.


T'he de confessar, ara que llegiràs això i ja és any nou, que no vaig poder esperar per obrir el regal, hehehehe

MOLTES GRÀCIES!!!!

un petonet ben gran, guapetó!!

 

At 27/12/07 13:11, Blogger Lluvia

Ja que la meua postal s´atrasa...hui em vuic adelantar jo amb el meus bon desitjos per a tu en el nou any....
-Que trobes novia
jajaj que es broma home, no t´enfades!!!!
Pero home estaria be que tinguerem cunyaeta jejeje
Que baixem a Barcelona (voldra dir que tenim temps i dines) jejej
Que tingues cada dia mil motius per a somriure.
Que el barça guanye al madrid la lliga (i per favor que el Valencia no abaixe a segon jeje tb tinc que pregar per mi)
....en fi que tot el que anyores quan et falta ho tingues al teu abast.
Mil abrasots, una que dia 27 i 28 no te festa.

 

At 28/12/07 13:51, Blogger Sandra

Hola Pep!!
Quina foto més tendra que has posat!!!

Ja sé que estic desapareguda de la xarxa però és que noi, des que he canviat de feina i nop tinc internet a casa vaig de bòlid!

Només he passat per saludar-te i desitjar-te BONES FESTES!!

Un petó!

 

At 3/1/08 12:41, Blogger stel

quina preciositat de gustau petitonet!!!

pep, bon any nou i mil gràcies per recordar-te del meu aniversari!!! :D

com van les vacances? jo m'agafo demà i dilluns de festa, epr allò de jugar amb el que em portin els reis jajjaa

espero que el nadal i aquest principi d'any hagin anat d'allò més bé.

Una abraçada gran gran enoorme!
Mua!

 

At 4/1/08 00:48, Blogger Andrea ....de acà y de allà

ocupadisiiiimoooooooooooooo donde estas???????????? que no podemos saber de las ranitas en estas fechas??????? que no te dejas ver???
que no nos cuentas que te dejaron en noche buena.y que le pediste a los reyes???????????? neneeeeeeeeeeeee

 

At 7/1/08 11:25, Blogger Jo Mateixa

Nennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn va cony, que no pot ser que vagis tant enfeinat com per no actualitzar el Bloc!!!!!!

PD: Moltes Gràcies :-) un petonas rei!!!!

 

At 8/1/08 00:07, Blogger Metamorfosi

Coi, Pep... que el Nadal ja l'hem deixat enrere fa dies i els Tres Reis ja se'n tornen cap a l'Orient!
On carai t'has ficat???

Petonets guapíssim. Dóna senyals de vida!!!

 

At 9/1/08 10:47, Anonymous Anònim

I la promesa del deia de Reis que???, quant penses actualitzar??? quant penses passar per casa meva???

Nen, estas be????, que em fots patir recony!!!!

 

At 9/1/08 21:44, Anonymous Anònim

testimo, pep

 

At 10/1/08 16:38, Blogger mafalda

Osti, entre la gent que et fot bronca xq t'estima i la que et diu q t'estima tal qual, em començaré a posar gelosa, jejeje! Noies, per torns, siusplau! I recordeu q jo me'l demano cada 15 dies, com els nens de pares divorciats! ;P

 

At 10/1/08 20:46, Anonymous Anònim

A veure si escrius un post nou, jolín, que tenim ganes de riure una mica.
Pot ser ens veiem molt aviat. Petons

 

At 11/1/08 11:26, Blogger Jo Mateixa

Ninooooooooooooo, la primera anònima soc jo, que no se per que em diu anònima per que vaig possar les meves dades!!!!!!

Les recriminacions son per la conversa que vam tenir per telèfon el dia de Reis, que no recordes que vas quedar que actualitzaries i que mirariem de passar més sovint un per casa de l'altre (casa=bloc)????

Eiii que jo també t'estimo molt, ja ho saps, i jo no t'ho diria com anònim això, no tinc que amagar-me de res!!!! :-)

PD: T'ha sortit una admiradora???, oeeeeeeeee, jajajajajajaja.