dimarts, 28 d’octubre del 2008
Capítol 262. Junts de nou per primer cop
Bon ... el que sigui! A veure, seré breu ... "sí home, t'has passat ... 2 mesos!!! ... tiu, com deia en Kittus i la Yuna, tu abans molaves, neng ... sense escriure res i ara el tiu va i ens deixes a mitges!!! Andaya!!!" ... el resum d'aquests dos mesos ha estat:

"Ja et val!", "Però vols fer el favor d'escriure, impresentable", "Eh, que tinc l'EGO aproximadament als anells de Saturn, que em fa vergonya entrar a mirar si has escrit", "Què? Aquest cap de setmana tampoc?", "Perquè et tinc assentat al costat a la feina que sino em pensaria que t'havies mort", "Encara fas allò del blog? És que com que no escrius mai he desconnectat ... ehem", "Buenu, ja avisaràs, eh?", "No m'aguantes res! Et creia més resistent" (bé, potser això darrer no era dins el contexte del blog)... etc, etc i etc.

Que sapigueu que m'heu fet enfadar ... ale!



I després de la rebequeria ... pels d'ESO, "t'has picao, neng" ... deixeu-me, avui dia de l'aniversari d'aquest blog, donar-vos les gràcies per aquests 3 darrers anys, a tots els que m'heu llegit, als que m'heu comentat (amb comentaris molt més enginyosos que el meu propi escrit amb tota probabilitat) i, sobretot a tota aquella gent que en algun moment li he fet esboçar un lleu somriure ... que al cap i a la fí és la finalitat de tot això.

Que te voy a decir,
si yo acabo de llegar
si esto es como el mar
quien conoce alguna esquina
dejadme nacer
que me tengo que inventar
para hacerme pez
empecé por las espinas

Nunca lo escribí en un papel
y nunca lo ha cantado mi voz
y tú ahora me preguntas que hacer
y yo siempre voy detras del error
y le canto a lo que nunca tendré
el beso que ella nunca me dió

Dime tú que puedes saber
alguien que ha pasado la vida
buscando la melodía
oh! que te voy a decir
si yo acabo de llegar
si esto es como el mar
quien conoce alguna esquina
dejadme nacer
que me tengo que encontrar
para hacerme pez
empecé por las espinas

la vida es algo que hay que morder
y en cada boca tiene un sabor
tus huesos no los tapa mi piel
por eso siempre digo que no que no
perdona tengo cosas que hacer
y aún me queda media vida
pa' encontrar la melodía

Que te voy a decir
si yo acabo de llegar
si esto es como el mar
quien conoce
alguna esquina
dejadme nacer
que me tengo que inventar

Acabo De Llegar - Fito y Fitipaldis. Por la boca vive el pez, 2006
(enllaç a Youtube clicant sobre el nom de la cançó)

PD: Síííííí, a partir d'ara escriure més sovint ... 1 al mes?
PD: És broma!!! Si tinc una llista de coses per explicar que no me les acabo!!!
 
post perpetrat per jo mateix ...|


13 Comentaris:


At 28/10/08 08:46, Blogger mafalda

Aish, 3 anyets! O sigui que ja vas a P3, eh?! Un curs molt maco, moooooooolt! Hi aprendràs a posar-te la bata, a seure a la cadira quan toca, els números fins al 3 (com deia no sé qui: "un, dos, tres, molts!").

Conyes a banda, com que em sento al·ludida i no has posat el telèfon d'al·ludits , et dic que jo sóc de les qui has fet somriure i espero que ho facis durant moooolt de temps. Una abraçada d'aquelles nostres fortes. Smuack!

 

At 28/10/08 09:48, Blogger Rita

Moltíssimes felicitats!!!! :-)))

Des de que corro per aquest món que et llegeixo i sempre m'ho has fet passar molt i molt bé.

Bon sentit de l'humor i delirant, a vegades, i això sempre es posa molt bé, si a sobre és enginyós com el teu.

Que en siguin molts més!! (d'anys i de posts sobretot!)

 

At 28/10/08 12:31, Blogger Siberieee εïз...

Uoooh Pep.pòsa-li Angu... ja has tornat!! T'enyoràveeemmmm!!
Gràcies per dedicar-nos el post, a mí sempre em fan gràcia els teus escrits :o, així que me'l dono per dedicat!

pd:un 10 per la cançonetaaa!!!

 

At 28/10/08 14:08, Blogger yuna

Hombreeee!! si en Walle s'ha dignat a escriure quatre ratlles (perquè si, no t'hi has esplaiat gaire... però bé...). Moltes felicitats per aquests tres anyets!! jo no t'he conegut des del principi, però bé, més val tard que mai, no? :)

Esto va a ser el principio de una gran amistad..., que deien :)

petonassoss guapo!!**

 

At 28/10/08 19:16, Blogger Andrea ....de acà y de allà

ehhhhh eso quiere decir que escribes solo porque cumples 3 añitos, que que vas a P3 como dice Mafalda, pero que si los 3 años fueran en 8 emses tendríamos que estar todo ese tiempo esperandooo?¿???¿¿¿¿¿ ehhhhhhhhhh Tas pasado anguuu, tas pasadoooooooooo..... si hasta abrimos una causa en el facebookk a ver si escribias¡¡¡¡¡¡ arriba la vueltaaa de la granotettaaa

 

At 28/10/08 21:52, Anonymous Anònim

Home, per fí. Des de que t'havia afegit al meu que et tinc control-lat per veure si poses alguna cosa. "Has d'actualitzar, Pep, has d'actualitzar". Veus, home, com tampoc és tan difícil? Hi ha molts temes... Pots parlar, per exemple, del k*bron del jefe, que sempre t'està enmarronant :-)

Una abraçada ben forta !!

 

At 28/10/08 21:59, Anonymous Anònim

Per cert, quantes seguidorEs que tens, no?

 

At 29/10/08 08:01, Blogger Cristina

En Pep triomfa allà on va ;)

 

At 29/10/08 15:02, Blogger yuna

I tant que triomfa allà on va... com la San Miguel jejeje :)

Walleeeeeeeee!!!! muuuaa!!

 

At 30/10/08 12:49, Blogger Benjamí

Iep, 3 anys són molts dies i molta constància, felicitats Pep, Angus... a tu vaje!


Kirtash

 

At 30/10/08 16:46, Blogger stel

Perquè després diguin que això dels blogs és una tonteria! Ja fa tres anys!! I els que durarà!!

I no sé, que gràcies a aquest blog ens hem conegut Pep i que no és plan posar-se nyonyo ni res d'això, però que me n'alegro molt! Ale, ja ho he dit! :D

Mua!

 

At 31/10/08 10:38, Blogger Montse

Felicitats, bitxo. Ara, per un cop q publiques després de dos mesos, ja t'ho podies currar una miqueeeeeeeeeeta més, eh???

Que anem del pal "ara m'enfado" i copio un text que no és meu i avall???

jejeje, és broma. Felicitats i GRACIES!!!!!

 

At 4/11/08 19:03, Anonymous Anònim

Ja era hora neng!!!! jejej a no que cal dir felicitats?? jejejej
A sus buenas tardes don Pepet, com va tot???