dilluns, 10 de novembre del 2008
Capítol 264. Lolita?
Amics, coneguts, saludats, si una cosa té el Baa aquest any és que està que se surt ... "Esperaaaaaa!!! Esperaaaaa!!!" ... No sigueu així! No us deixeu endur per aquest pessimisme! Que sembleu catalans, hombre!!! Aquest any hasta el bàsket va bé ... i et pots permetre marxar a la mitja part d'un partit d'Eurolliga contra el Panathinaikos ... ara darrerament crec que li diuen Penathinaikos, però buenu ... perquè no et trobes bé. "Però que no dius que juguen bé i que se surten i bla bla bla?" ... sí cony, però si no em trobo bé, no em trobo bé, què voleu que us digui!? I va ser aquell dia, fa ja dos dijous quan va passar la història que avui us explicaré ... noooo, el blog continua dient-se A un pam de la glòria i no Rondalles d'arreu d'Europa ...

A la parada del bus, a 3/4 de 10 del vespre ... 21:45 pels d'ESO o "menos cuarto" ... només hi havia dues persones. Curiosament, una d'elles, l'AhoraMeHacenHablarEnCatalanJosep, coneguda meva. L'altre era un noi que no venia a cuentu, la veritat. M'assento a costat de l'AhoraMeHacenHablarEnCatalanJosep i xerrem ... en català, clar ... ja que li fan parlar en català, coi, que el practiqui! ... i parlant de l'onada de fred, dels refredats, de les grips i de tot plegat veiem baixar del bus de la parada més propera a dues noies. Una d'elles ataviada ... sempre l'havia volgut posar, aquesta paraula ... amb una minifaldilla catalogada pels experts ... sí, hi ha experts en minifaldilles ... com a CINTURÓ AMPLE. "Vaya ...", em salta l'AhoraMeHacenHablarEnCatalanJosep, "...yo tengo frío pero ésta con la poca ropa que lleva debe tener las piernas congeladas!!". "Ep, un moment, un moment... no dius que l'AhoraMeHacenHablarEnCatalanJosep parla en català? ... com és que ara has escrit com si parlés en castellà?" ... no no no i no, jo dic que li fan parlar en català, que després el parli és una altra història!!!

Total, que la noia fresca (NF) i la seva amiga (ANF) s'acosten a la parada des d'on surt, malgrat a alguns els pesi, el bus que va, entre d'altres direccions, a la població que és bressol de Catalunya, allà on Pere el Cerimoniós hi tenia la caseta d'estiu, allà on es va guardar, durant anys, l'escut que Guifré el Pilós marcà amb llurs dits i que forma l'escut del nostre país ... val, me n'he anat, ho sento!... Un cop tenim les dues noies davant veiem que en realitat noies-noies no eren ... "Eren travelos?" ... Nooo, no eren travelos. Com voleu que siguin travelos? ... eren "nenes grans", d'uns 15 o 16 anys.

Tant bon punt arriben a la nostra alçada la fresca, li direm així, se'ns acosta ... "Això deu ser que inspires confiança i tal" ... Podria ser ... i també podria ser que no hi hagués ningú més a la parada a part de nosaltres, que també podria ser ... i es produeix la següent conversa:

(NF) - "Aquí s'agafa el bus d'Esparreguera?" (bressol de Catalunya, paratge meravellós, ... no calia, oi?)
(Jo) - "Sí, sí, ara a les 10"

Estona de silenci

(NF) - "Quant val?"
(Jo) - "3 Lelos amb 10"
(NF) - "Mmmm ... Ens podeu deixar dos Euros? És que no ens arriba ... " (cara de pena)

Vem fer recollida entre tots tres i els els vem deixar

(NF) - "Ehhh...mmmm... escolteu ... mmmm ... ens sabríeu dir quan temps trigaria a assecar-se això? "(i mostra "això" ... "Això" no era més que uns pantalons texans completament xops
(Jo) - (Sí, em vaig erigir en el portaveu del grup de la parada del bus) "Dona, tenint en compte les temperatures que han baixat 10 graus per l'efecte El dia de mañana ... posa-hi 1 dia i mig"
(NF) - "Nooooooo, parlo de assecar-ho amb una secadora!"
(Jo) - "Ah, vale! Llavors dos cops de tita ... pels d'ESO, com tu, uns 20 o 30 minuts"

Estona de silenci, potser una mica més llarga que l'anterior ... mirades entre
l'AhoraMeHacenHablarEnCatalanJosep i un servidor de "vaaaaale, ja faig jo la pregunta..."

(Jo) - "I com dius que t'has mullat així els pantalons?"
(NF) - "És que ens hem anat a banyar a la platja de Badalona. I hem tingut un problema: anava a baixar-me els pantalons i ha vingut una onada molt gran molt gran i m'ha mullat els pantalons"
(Jo) - "Clar, perquè ara presta això de banyar-se a 12 graus oi?"
(ANF (Desconeguda fins ara)) - "Sí! I és injust perquè no hi havia la bandera aquella ... " (fa el gest de bandera onejant) "...que informa de l'estat de la mar ... no sé per què no hi era!?"
(Jo) - "Ahhh, val. Sí que és estrany sí ... perquè el senyor aquell que està fent de Vigilante de la Playa tampoc hi era massa, oi?"
(ANF i NF (alhora)) - "Nooooooo, oi que és estrany???"

Estona de silenci, si fa no fa com la d'abans ... però ara d'estupefació ...

(Jo) - "I d'això ... I l'aposta, de quants Euros dius que era?"
(NF) - "Com ho saps que era una aposta? ... mmmm ... de 5"
(Jo) - "Ahhhh, val, i per 5 Euros t'has baixat els pantalons i t'has banyat?"
(NF) - "Sí, però l'onada ... ja saps ... de fet això ..." (assennyalant al CINTURÓ AMPLE) "... és el jersei que me l'he baixat perquè sino se'm veurien les calces"

Estona de silenci. De fet, unes quantes estones de silenci ... reflexionant que si aquesta noia s'entera del que pot treure baixant-se els pantalons davant del Camp Nou pot hasta comprar-se una T10 i pujar i baixar ... a Esparreguera, malpensats, tants cops com vulgui ... bueno, tants no, 10 ... per això li diuen T10 ... Nooooo, el T1000 era un Terminator i no una tarja de viatges integrada!!! .

(NF i ANF (Intentant desviar la conversa, clar) - "Que sou parella? Teniu nens?"
(Jo) - "A la primera pregunta, no ... perquè ella no vol, clar. I a la segona, si m'han de sortir nenes com vosaltres, que als 15 anys baixen a Badalona i es banyen per una aposta de 5 Lelos ... passo una mica!"
(NFi ANF) - "Jeje, ja, es que ... de fet ... clar ... en tenim 12 ... "

Estona de silenci, d'incredulitat, de sorpresa, de corprés, d'esmaperdut, de bocabadat .... de tonto, vaja!!! ... Tot i que per un moment pensàvem que ...
a/ O sortiria la Gemio d'un autobus dient "Holaaaaaa, a ver, donde estan mis gafas??? Usted es Josep, verdad? Esta bromilla la hemos gastado ..."
b/ O ens assenyalarian a una planta de Mordor dient-nos "Saludeu a la càmera, això és Inocente, Inocente"

Però, clar, cap de les dues coses va passar ... i la conclusió és que les nenes, perquè eren nenes, eren de Gilipollas, Gilipollas o Guarrillas, Guarrillas ... Però lo bo que tenen aquestes situacions, com a mínim al meu cas ... i també val per l'AhoraMeHacenHablarEnCatalanJosep ... és que la cara ja ens expressa un "Ara vas i m'ho expliques, guapa!"

(ANF (bàsicament perquè NFs'estava congelant)) - "Hem dit als pares que anàvem a fer un treball a casa d'una amiga i hem baixat i bla bla bla bla i bla"
(Jo) - "Doncs espero que la teva amiga visqui a una casa inaccessible a dalt d'una muntanya, sense telèfon ni internet ni res ... perquè com als pares d'alguna de vosaltres se'ls acudeixi anar-vos a buscar ... serà la risa!"
(ANF i NF) - "No si ... ja ..."

I la història es va acabar a Esparreguera, a les 22.35 ... bona hora perquè dues nenes de 12 anys arribin a casa ... mira, ja poso l'hora pels d'ESO directament ... bonica població que no sé si us n'he parlat algun cop ... amb la nena del Qué apostamos, amb els pantalons posats, caminant cap a ca l'amiga com si fos un cowboy ... Total, que d'una enquesta realitzada al bus, 9 de cada 10 persones opinaven que si aquella nena fos filla seva, del gec d'hòsties que li cardaven no sortia de casa fins que l'aire acondicionat de l'Habitación del Pánico estigués arreglat ... i al ritme que anem, això va per llarg.
 
post perpetrat per jo mateix ...|


9 Comentaris:


At 10/11/08 22:46, Anonymous Anònim

Ets un fiera!!! Escrit queda molt bé, però veure't escenificant la situació és inclús millor :-)

Una abraçada del de davant a la dreta. Siiii, el que té cara d'adormit.

 

At 11/11/08 16:31, Blogger Siberieee εïз...

Jaaaaajaaaajaaajaaaaa!!! em pixo, em pixoooo! Quina manera tens d'explicar les coses Pep-pòsa-li Anguuuu :o)! M'he fet un tip de riure tot escenificant l'escena al meu caparró! De veres que hi ha cada cosa (coseta) al món!! Què hi esperàven aquest parell a la platja de Badalona al mes de novembre... banderes onejants i flotadors??? XD per Déu, XDD reDéu, XDDD i càso'm Deu (jajajaja pels de la ESO), em temo que estaran castigades fins la graduació si les han enxampat a ca seva!

pd: pels experts en minifaldilles... el cinturó ample que tú dius és: una mini "a ran de gespaaa", jajajaja!
salut!!

 

At 11/11/08 19:23, Blogger Rita

Hehehehe boníssim! El post eh... Les nenes... més tontes... impossible!
Petons,maco!

 

At 12/11/08 01:00, Blogger yuna

Escrivint... doncs una passada!!! però està clar que explicant-t'ho en vivo y en directo, guanya molt la historieta, jeje ;)

Guapoo! et truco en breu, senyor de los madriles!!! muuuaa!

 

At 12/11/08 09:29, Blogger stel

Pep, mira't l'agenda i canta'm com tens els propers dijous :)
:***

 

At 12/11/08 12:44, Anonymous Anònim

Buahhhhhhhh la gent que mal està!! jajaja i tu que bé "escenifiques", eres el number one (segon vegada que t´ho dic avui, oi?).
Un abrasot.
ANA

 

At 13/11/08 09:31, Blogger Montse

Diccionari català-ESO, ESO-català:
Lolita= Tontita...

A la meva classe les voldria veure, jo...

 

At 18/11/08 20:02, Anonymous Anònim

O SEA, qué súper fuerte, no?? es que, a ver, me imagino los padres de las niñas y claro es que como que me dá un poco de grima pensar en cómo deben ser, no??? Claro...

(tot això amb veu de súper pija de la muerte, que sempre queda millor, hehehe)

Apa, petonets!!
(campió, sí que tens l'agenda sol·licitada, eh!!!!!! :> )

 

At 3/12/08 10:21, Blogger stel

T'he donat un premi :)