dimecres, 24 de desembre del 2008
Capítol 266. De vacances

Sí, ho sé, sóc un rastreru ... ho sé ... però noi/a, entre la feina i els regals de Nadal ... amb prou feines dormo.

Va, que posarem als propòsits de l'any que ve, a més de no fumar (no de deixar-ho, de no fumar, eh?) i de fer operación bikini des de ja, escriure un cop per setmana... ... mentrestant, cuideu-vos molt, sigueu molt feliços i allargueu aquesta felicitat tant com pogueu ... i recordeu que les petites coses de la vida són les que la fan gran.

Us estima,
PEP





Com t'ho podria dir
perquè em fos senzill, i et fos veritat,
que sovint em sé tan a prop teu, si canto,
que sovint et sé tan a prop meu, si escoltes,
i penso que no he gosat mai ni dir-t'ho,
que em caldria agrair-te tant temps que fa que t'estimo.

Que junts hem caminat,
en la joia junts, en la pena junts,
i has omplert tan sovint la buidor dels meus mots
i en la nostra partida sempre m'has donat un bon joc.
Per tot això i coses que t'amago
em caldria agrair-te tant temps que fa que t'estimo.

T'estimo, sí,
potser amb timidesa, potser sense saber-ne.
T'estimo, i et sóc gelós
i el poc que valc m'ho nego, si em negues la tendresa;
t'estimo, i em sé feliç
quan veig la teva força, que empeny i que es revolta, que jo...


Que passaran els anys,
i vindrà l'adéu, com així ha de ser,
i em pregunto si trobaré el gest correcte,
i sabré acostumar-me a la teva absència,
però tot això serà una altra història,
ara vull agrair-te tant temps que fa que t'estimo.

Lluís Llach (que continua sense caure'm bé, per cert). Amor particular (enllaç a Youtube)
 
post perpetrat per jo mateix ...|


12 Comentaris:


At 24/12/08 12:06, Anonymous Anònim

Com deia aquell gran filòsof: Mare Crishna e musha felisidade! jarl!

Bon nadal i feliç entrada d'any rei!

 

At 24/12/08 12:33, Blogger stel

Disfruta molt d'aquests dies i fins diumenge! Ah, al final serem 15, ueee :)
Un petonet!!!

 

At 24/12/08 14:45, Blogger the silver blue sea

Molt bones festes i un petonet!

 

At 24/12/08 17:31, Anonymous Anònim

Bones Festes, crack !!

 

At 24/12/08 21:57, Blogger Montse

Molt bones festes
molts petonets
molt bon Nadal...
I moltes coses més, totes maques!!!!

 

At 25/12/08 01:56, Blogger Cristina

Gràcies per la teva amistat incondicional. Bon Nadal!

 

At 28/12/08 13:42, Blogger una més

Molt maco el regal, guapo.

Bones Festes, bones vacances i un millor any!

A reveure (però al FaceBook no).

 

At 30/12/08 11:06, Blogger Jo Mateixa

Nino, espero que hagis pasat molt bones fetes i que les que queden les acabis d'exprimir del tot.

Em sembla que això del propòsit d'escriure mnés sovint cada cop es més dificil per una sèrie de gent, oi??

A veure si ho arreglem :-)

Petonets!!!!

 

At 30/12/08 12:18, Blogger Rita

Gràcies! Jo també t'estimo :p

Aquesta cançó és preciosa! Sempre m'ha emocionat sentir-la!

Molt bona sortida i millor entrada d'any, guapíssim!

PS Tan de bo sigui veritat que escrius més sovint. M'ho fas passar tan bé... :-)

 

At 9/1/09 16:06, Blogger Lluvia

Ale ale nosaltres també t´estimem ninu jejej però actualitza!!!!
Un mega abrasot Donatello!
ANA

 

At 15/1/09 16:18, Blogger olimpia

Pep, carinyuuuuuu!!!!! No et comento res del post perquè m'he de posar al dia, que fa quasi un any que no miro res.
Ha estat un any una mica complicat, però molt enriquidor.
De moment només et dic que estic embarasada de cinc mesos!!! El meu nen es diu Pol, suposo que t'agradará, jejeje.
Un petó molt fort.

 

At 17/1/09 12:06, Anonymous Anònim

Bon any Angus, que l'any present no et canvii aquest humor que tens!


Kirtash_de_Lleida